Gå til innhold

Hvilket kredittkort er rimeligst?

mfb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får ikke lønn før 28 august og har en del utgifter før den tid. tenker derfor på å anskaffe mastercard.

hvilket mastercard er det beste med minst rente og gebyrer?

Så vidt jeg vet er det verken renter eller gebyrer så lenge du betaler innen fristen for betalingsutsettelse utløper, vanligvis rundt 45-50 dager på de fleste kredittkort.

Dersom du skal opprette et nytt mastercard kan det muligens bli snakk om en årsavgift, men så vidt jeg kan se har de fleste banker kuttet denne også nå.

Tar du en titt på http://www.kredittkortet.com/ så kan du sammenligne litt forskjellige og se hva som passer best for deg.

Lenke til kommentar

Jeg har Mastercard som en del av kundeforholdet i DnbNOR. Det koster vel ingenting så lenge du betaler det du har kjøpt med kortet innen fristen. Har også et Visa kredittkort fra gebyrfri.no som ikke koster noen verdens ting så lenge man betaler det man har brukt når regningen kommer.

Problemet ditt er kanskje å få kortet tidsnok. Men jeg vil advare mot å bruke kredittkort fordi man mangler penger. Det kan lett lede deg rett inn i luksusfellen. Jeg bruker kun kredittkort på grunn av fordelene av utsatt betaling og at man f.eks. får reiseforsikring om en reise betales med kortet. Og så har man en viss tid til å reagere om det kommer et trekk man ikke er enig i.

Ikke bruk penger du ikke har er mitt beste råd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...