The Avatar Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sannsynligheitsberekninga her tilsvarer at frykt for narkose er ei ubegrunna frykt for deg. Alle inngrep involverer ein viss risiko men du må nesten vege dette opp imot sannsynligheta for at noke går gale og gjevinsten du får ved ein vellykka opperasjon. Det er dette som er grunnen til at du alltid skal vurdere behovet for operasjon. Kosmetiske operasjoner er eit eksempel på unyttige inngrep der du bør vurdere kva du oppnår oppimot verdien av inngrepet. Nå skummleste eg berre den delen om kva du skal opererast for, men eg fekk med meg at du skal opererast for å lindre og forebygge smerter. Er det då vært å leve i smerter på grunn av ein så liten risiko som narkose innebærer? Kan nok foresten også nemne at smerter gjer det meir sannsynleg at du havner i andre type ulykker sidan smertene kan distrahere deg frå oppgåver som krever konsentrasjon (som f.eks bilkjøyring). Eit par andre alternativer vil være å forhøyre seg om muligheita til å gjere dette med lokalbedøvelse, då vil du være våken under inngrepet. Men dette involverer så vidt det er meg bekjent ein større risiko for komplikasjoner. Det andre du kan gjere er å ha ein samtale med anestilegen som kanskje kan forklare deg om narkosen og betrygge deg om at du er i gode hender? Eventuellt kan du oppsøke anna type psykisk hjelp, i mine auge så sjølv om du ikkje treng dette inngrepet lenger så bør du kvitte deg med frykta for narkose sidan du kan trenge andre operasjoner ein gong i framtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå