Gunder1 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 La nettopp in Xp igjen, sa visst ok til at jeg var den eneste som skulle bruke maskinen... og det er det jo ikke. Nå er det slik at maskinen starter og selv om jeg har lagt inn 3 bruker så logger den seff rett inn på min konto uten å spørre om passord eller noenting. Har skiftet "the way users log on" uten at det hjalp. Noen som vet hvordan jeg får opp det forskjellige brukerkontoene i oppstarten? Lenke til kommentar
BakkiZ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Å steike. hvor rart. Klag til Bill Gates Tja så så bra er no XP! lol Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 kontrollpanel ->brukerkontoer ->endre måten brukere logger seg på-> bruk velkomstskjerm Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 kontrollpanel ->brukerkontoer ->endre måten brukere logger seg på-> bruk velkomstskjerm Hm, det var det første jeg prøvde på... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 La nettopp in Xp igjen, sa visst ok til at jeg var den eneste som skulle bruke maskinen... og det er det jo ikke. Nå er det slik at maskinen starter og selv om jeg har lagt inn 3 bruker så logger den seff rett inn på min konto uten å spørre om passord eller noenting. Har skiftet "the way users log on" uten at det hjalp.Noen som vet hvordan jeg får opp det forskjellige brukerkontoene i oppstarten? Hmm..hva om du nå denne konto'en som du blir logget rett inn.... og sette passord på den. Og da ved neste restart vil du se brukere.."nødt til å sette passord" ehh :wink: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Det var en fiffig tanke, prøve med en gang jeg kommer hjem :smile: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 nopp, måtte endre passord ved neste oppstart. Men logges rett inn neste gang Anyone else? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Sette passord på den brukeren som blir logget rett inn skal funke. Ved hver fresh install av Win XP Pro logges jeg rett inn pga at jeg ikke har satt pass på den brukeren. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har du noe info på andre partisjoner som XPèn kan bruke til pålogging ? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Har du noe info på andre partisjoner som XPèn kan bruke til pålogging ? Eneste jeg kommer på er at jeg har mappet "my documents" til en egen partisjon. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har du prøvd å slette den brukeren du blir logget inn som, for så å lage en ny bruker i stedet (gjerne med et annet navn)? Blir vel kanskje å gå rundt grøten, men det kan funke. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Det har jeg ikke kommet på, burde faktisk funke det. Prøve når jeg kommer hjem :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå