GreenRay Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Skal til Oslo fra i morgen til Søndag, og lurer på om det er noen som har tips til noen databutikker (noe lignende Datakjeden, Mamoz... Ikke sånne elektrokjeder som Elkjøp) eller noen butikker som selger plakater (fra filmer/spill) Lenke til kommentar
Colin Archer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gamestop og Game i bogstadveien(hyggelige betjening)har mange fine spillplakater. Trenger sikkert ikke betale noe for dem heller. Jeg får vanligvis dem gratis, hvis jeg spør pent;) Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Digitalimpuls ligger i Møllergata ikke så veldig mange steinkast fra Karl Johan. De selger datakomponenter og har gjerne noen heftige maskiner på utstilling også, selv om det ikke er noe spesielt stort lokale. Datakjeden har også en butikk i samme gate enda nærmere Karl Johan. Møllergata 9, Oslo Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Takk for tipsene ska besøke de Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Var en tur innom disse idag! Ble veldig overasket over hvor bra utvalg Digital Impulse hadde skulle ønske de var i Trondheim også! Fant i tillegg en Game butikk i Carl Johan, de hadde en liten dunge med spill som de skulle gi bort Fikk med meg: - Comand & Conquer: The first decade - Half-Life 2 - Company of Heroes - Gudfaren - Trackmania Sunrise: extreme - Battlefield 2 - Civilization IV Til sammen kostet dette meg 0,- Men noen plakater ble et ikke noe av denne gangen Lenke til kommentar
Colin Archer Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 WOW det var da litt av et scoop:)Ingen ting er bedre enn gratis stuff! Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 spurte du om gratis spill? eller bare ga de deg det? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 De bare ga de bort... lå på ett eget bord 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå