Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anlegg til Fiat Punto S 55

Anbefalte innlegg

Åja, 900kr for det til begge dørene ja!

Ja da blei det plutselig endel billigere..

og da gjør jeg nok det istede:)!

Men det du vil at jeg ska er.

og kjøpe dørpanelet, og sette inn 6x9 i døra, ha en forsterker og en bass?

Ettersom du sier det blir mye bedre lyd får jeg heller gjøre det.

Men hvordan høytalere? de: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_802/products_id/3247

eller?

Så den bass og forsterker pakka har 4kanaler i forsterkern så det blir 1 for mye kanal men gjør det noe?

Om du er intrisert i og montere når jeg har kjøpt inn alt for 500kr så vil jeg nok ta kontakt med deg ja!

Endret av piecreator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal ikke ha 6x9" foran nei, men 6,5" komponentsett, som du korrekt linker til ;)

Hvis forsterkeren er 4kanals, så brokobler vi 2 av kanalene til suben, og får totalt 3 kanaler ;)

Ta kontakt når du har det du trenger, så kan jeg hjelpe deg ja, men det forutsetter at du også hjelper til litt, så lærer du litt samtidig :D

Lenke til kommentar

ok, da bestiller jeg dørpanelene og de bull høytalerne nå, cdspillern er bestilt også bestiller jeg forsterkern og basskassa.

Men hva av ledninger må jeg kjøpe inn?

om du kunne skrivd en liste?

har:

Cd spiller: http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bilstereo/hovedenhet/bilstereo-cdradio/Pioneer-DEH-3200UB/127311.4686/

Høytalere: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_802/products_id/3247

bass og forsterker: http://strommen-bilradio.no/product_info.php?cPath=145&products_id=1860

om du kunn finni ut hvor tykke ledningene må være, hva jeg trenger av sikringer osv..

Så drar jeg og kjøper det og når jeg har fått alt så tar jeg kontakt med deg, og selvfølgelig kan jeg hjelpe til, men er veldig grønn på dette. men syns det er utrolig gøy og prøve og lære nye ting.

Lenke til kommentar

Nå er cdspillern, høytalerne,den plata til dørene,sub og basser bestilt =)

kom på 6009kr ink frakta til sammen..

Som er helt helt fin pris;) vet jeg ikke får noe vilt anlegg men blir hvetfall ikke noe høytalere i hattehylla så noen trenger bli sure:)

Mangler bare lista over hvordan ledninger,sikringer jeg trenger.

og hvilken str på det forskjellige, så er alt bestilt.

Endret av piecreator
Lenke til kommentar

Biltema.

1stk: 35778, 21 mm². Lengde 6 m. Rød. 299kr

1stk: 35730, 21 mm². Lengde 3 m. Brun. 169kr

2stk: 31440, Signalkabel RCA, 129kr

1stk: 31448, Sikringsholder, 44,90kr

1stk: 35782, AGU sikring 5pk 60A, 22,90

2stk: 31434, Ringterminal, 34,90kr stk

1stk: 31675, høytalerkabel, 99,90kr

Div kabelsko i sort og rødt, som passer på høyttalerutgangene på forsterkeren, delefilteret og høyttalerene, og sort og rød som passer på + og - på forsterkeren.

Da tror jeg det meste er på plass, og her har du da komplett liste med delenummer og alt ;)

Lenke til kommentar

tusen takk!

da ska jeg prøve og få kjøpt det ok, men fikk epost av de jeg bestilte høytalere og dørpanelet av, de hadde ikke dørpanelet inne og i Italia var det ferie.

Så de fikk de ikke inn før om 14 dager ca.

Men jeg kan si ifra når jeg har fått det:)

Lenke til kommentar

Menne jeg lurer på..

Stereoen kommer jo nå snart, (mandag eller tirsdag) også tenkte jeg og bytte ut den, er bare og ta ut iso kabel og sette inn ny osv?

må ikke legge opp masse nye ledninger til den?

Spilleren som står i nå er fra 1996 og er kassetspiller ^^

Lenke til kommentar

Alle delene er lagt i en bestillingsliste men.

" Div kabelsko i sort og rødt, som passer på høyttalerutgangene på forsterkeren, delefilteret og høyttalerene, og sort og rød som passer på + og - på forsterkeren. "

Link til de på biltema ? og hvor mange av hver?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...