tommy_sn Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei Etter å ha hatt problemer med Tele2 mobilt internett og BankID har jeg fått vite at det kan hjelpe å endre MTU verdien. Er dette noe som gjøres lokalt på pcn, eller noe som gjøres i modemet? Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei Etter å ha hatt problemer med Tele2 mobilt internett og BankID har jeg fått vite at det kan hjelpe å endre MTU verdien. Er dette noe som gjøres lokalt på pcn, eller noe som gjøres i modemet? Hei Tommy_sn, Endring av MTU verdi gjøres på selve PC`n din, men vil ikke anbefale deg å gjøre dette. Har du forsøkt å laste ned nyeste Mobil Internett programvare for å se om dette løser problemet? http://www.tele2.no/kundeservice/tele2connect.html MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Hvordan unngår jeg at det gamle tele2 connect programmet vil starte/autoinnstallere hver gang modemet plugges inn? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.fiberdownload.com/Transfer/Autorun-Settings/24298 Slå av autorun på "removable drives". Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Slå av autorun på "removable drives". Hei, takk for svar på denne posten la7dfa.com Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 16. august 2010 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Blir jo bare tull med det nye tilkoblingsprogrammet. Tragiske greier. For å hente/sende post med Windows mail må den gamle påkoblingen brukes. Kommer ikke på med den nye. Hvis jeg er tilkoblet og prøver å åpne Windows mail kobler den ned, og så opp - men ingen post kommer inn eller ut. Tragisk. Vurderer å si opp hele greia pga talentløse løsninger, og nettbank som fungerer av og til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå