tommy_sn Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei Noen som vet om det er mulig å firmware oppgradere det svarte usb modemet til Tele2? Eller holder å innstallere nyeste software på pcn? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Modellnummeret står nok på det ein plass, då kan me som ikkje har svart modem frå Tele2 svare deg òg. Men det er jo bare å prøve, det verste som kan skje er at det ikkje virkar. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hei Tommy_sn, du kan laste ned ny programvare fra følgende side: http://www.tele2.no/kundeservice/tele2connect.html Dette vil gjøre tilkoblingen mer stabil. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 12. august 2010 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Hei Når ny programvare er installert, vil fortsatt den gamle enten starte eller installeres automatisk hver gang modemet plugges inn. Hvordan unngår jeg at det gamle påkoblingsprogrammet som ligger på modemet fra før starter eller starter med installeringen? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Blir jo bare tull med det nye tilkoblingsprogrammet. Tragiske greier. For å hente/sende post med Windows mail må den gamle påkoblingen brukes. Kommer ikke på med den nye. Hvis jeg er tilkoblet og prøver å åpne Windows mail kobler den ned, og så opp - men ingen post kommer inn eller ut. Tragisk. Vurderer å si opp hele greia pga talentløse løsninger, og nettbank som fungerer av og til.. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Blir jo bare tull med det nye tilkoblingsprogrammet. Tragiske greier. For å hente/sende post med Windows mail må den gamle påkoblingen brukes. Kommer ikke på med den nye. Hvis jeg er tilkoblet og prøver å åpne Windows mail kobler den ned, og så opp - men ingen post kommer inn eller ut. Tragisk. Vurderer å si opp hele greia pga talentløse løsninger, og nettbank som fungerer av og til.. Hei Tommy_sn, jeg sjekker opp dette med teknisk avdeling og hører om de har noen forslag. Kommer tilbake med eventuell løsning så fort jeg får tilbakemelding. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Hei, du kan forsøke følgende innstillinger på Windows Mail: Gå til Verktøy i Windows Mail og klikk Alternativer og klikk Tilkoblinger. Kontroller at boksen "Legg på etter sending eller mottak" ikke er huket på. Du kan også kontrollere "Spør for å endre tilkobling" Mer informasjon vedrørende feilsøking på Windows Mail finner du her Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Endret 24. august 2010 av Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå