Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal møte en homofil gutt i morgen...

Gjest anonym1337

Anbefalte innlegg

Gjest anonym1337

Hei! (Jeg har en bruker her på Diskusjon.no men velger å poste som anonym, og det har jeg mine grunner til)

Jeg skal møte en homofil gutt i morgen, vi har avtalt det gjennom en felles kompis...Jeg er bifil selv og jeg er 90% sikker på at det kommer til å ende opp med enten suging, runking eller analt...Eller alt sammen...

Mitt spørsmål: Er det noen homofile/bifile gutter her som kan gi meg noen tips? (Bortsett fra det å bruke kondom, det vet jeg ^^,) jeg er litt nervøs, nemlig!

Takk for SERRIØSE svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er hverken skeiv eller gutt, men du skal få et tips: KOS deg^^ Og lykke til, selv om du kan legge igjen kameraet hjemme.

Hei! (Trådstarter her, velger å gå ut med brukernavn fordi jeg faktisk ikke gidder å logge av og på hele tiden)

Tusen takk, og det skal jeg love deg at jeg skal :)

Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21

Er hverken skeiv eller gutt, men du skal få et tips: KOS deg^^ Og lykke til, selv om du kan legge igjen kameraet hjemme.

Hei! (Trådstarter her, velger å gå ut med brukernavn fordi jeg faktisk ikke gidder å logge av og på hele tiden)

Tusen takk, og det skal jeg love deg at jeg skal :)

Han er kanskje like spent å nervøs som du? Vet ikke hvor mye erfaring han har da!

Kos dere å forsøk å slapp av! Siden du ikke har erfaring så er det viktig at du setter grensene og ikke er med på noe du ikke liker eller syns noe om! Tror kanskje du vil digge suging å runking, men kankje prøve deg litt frem når det gjelder analt. Viktig å ta det rolig, bruke mye glidekrem og kanskje åpne med en finger eller to først! Ikek gjør noe du syns er vondt!

Av egenerfaring så er analsex megadigg og hvis du forsøker forsiktig, kan dette bli megagodt for deg:)

Lenke til kommentar

Slapp av og ta det rolig. Husk at dere ikke må prøve ut alt samme dag. Dere kan sikkert møtes igjen om det blir velykket? :)

Og som jeansgutt21 sier, glidemiddel er et must. For uerfarne kan analeaze være et godt valg, da det bedøver åpningen noe og gjør at den slapper mer av. Men noen mener at det tar bort følelsen også, så det er litt ulike meninger om det. Eg sier både og(men ikke oralsex med analeaze, den smaker jæ***g).

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...