asicman Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg holder på å teste et program på telefonen min og må i den forbindelse starte en utgående samtale for å sjekke om jeg får svar. Er det et nummer jeg kan ringe til som er gratis og som har en telefonsvarer (meny e.l.)? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Slå deg løs. Endret 11. august 2010 av Cerwell Lenke til kommentar
asicman Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Takk, husket faktisk ikke at det het grønt nummer i farten. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Husk at såkalt grønt nummer, altså 800-nummer gjerne ikke er gratis fra mobiltelefon.. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Med Telenor-abonnement kan eg ringe Telenors kontofon (som kontantkortkundar brukar for å fylle på), og får beskjed "Beklager, tjenesten kan ikke benyttes på ditt abonnement", eller noko slikt. Har din operatør ein kontofon du kan ringe til? -Edit- Telenor sin er forøvrig 91500500, om du har Telenor. Endret 13. august 2010 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå