H&Dfanatic Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei Er på utkikk etter en lett laptop ikke større en 12 tommer som jeg kan bruke på reiser. Har satt et tak på ca 8000 noe jeg gjerne vil holde men er det kandidater som ligger i sjiktet rundt så må det gjerne anbefales. Batteritid er viktig Vil gjerne ha nok kraft til å kjøre 720p media Hadde også vært supert om pcen var krafig nok til eks Age Of Empire 2 Gamle glimrende spill som man kan drive på med i timesvis. Ellers er byggekvalitet noe som må være god. Har hørt noen snakke om en ASUS ULV20 men har ikke funnet noen reele erfaringer fra folk som har brukt den en stund. Ellers har Lenovo stått høyt i kurs hos meg men det koster litt mye. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei, er også ute etter noe av det samme som deg, og jeg har landet på Asus Eee 1215n. har ikke bestilt den enda så kan ikke si noe om hvordan den er, heller ikke om den kan kjøre de gamle spillene, men skulle tro det. Ifølge diverse nettsider skal den være kraftig nok til å kjøre 1080p på en ekstern skjerm link Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 1215N har jeg også stor tro på. Men jeg kunne tenkt meg en med en god SSD. Mener og ha lest den gjør ca 2400 poeng i 3dmark 2006. så kan nok dra noe gode gamle spill hvis behov. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Har hatt min ASUS EEE 1215N nå et par dager. Førstegang jeg føler jeg har funnet en arvtager til min Dell X1 som var 6år gammel! Jeg er svært fornøyd! Mange fiffige detaljer. Godt og stort tastatur. Stor og god trykkplate. Pcen føles solid og god ut. Det eneste negative jeg har å si er at høyre og venstre -muse tastene på trykkpanelet er totalt ubrukelige... Men man bruker jo mest dobbelklipp på trykkplaten likevel... Noen vil sikkert klage over at det blir fettmerker på sorte/blanke flater, men det er uunngåelig. Pcen har HDMI ut, så det er bare å putte kabelen i TVen og kjøre på med 1080p! Batteritiden er også så god at du sikkert kan se hele Ringenes Herre triologien på en lading... Endret 12. august 2010 av eunaas Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 mcbook / macbook pro Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har hatt min ASUS EEE 1215N nå et par dager. Førstegang jeg føler jeg har funnet en arvtager til min Dell X1 som var 6år gammel! hvordan er lydnivået på 1215N?? har du prøvd og regulere viften? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Viften hører jeg ikke, og den blåser lite og rolig selv ved høyere belastning. Har ikke testet å regulere den nei. Men jeg tror harddisken lager en litt merkelig lyd i blandt. Men slikt hører man bare om man sitter i et helt stille rom. Pcen er ikke langt unna å være lydløs mener jeg... Men merkelig nok er dette med lyd og støy en litt personlig greie, folk har forskjellig syn på slikt. Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Har Macbook pro fra før så trenger ikke 2. Vil også ha mulighet til å spille disse gamle slagerspilla så emulering og slikt / bootcamp gidder jeg ikke å driver på med. Trur jeg skal ta en titt på 1215n virka som en solid sak. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Viften hører jeg ikke, og den blåser lite og rolig selv ved høyere belastning. Har ikke testet å regulere den nei. Men jeg tror harddisken lager en litt merkelig lyd i blandt. Men slikt hører man bare om man sitter i et helt stille rom. Pcen er ikke langt unna å være lydløs mener jeg... Men merkelig nok er dette med lyd og støy en litt personlig greie, folk har forskjellig syn på slikt. hvis HDD er den værste støykilden vil jeg kalle den for stille men som sagt skulle jeg likt og prøvd denne med en god SSD. stor tråd her om 1215N http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=85114 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå