Anaio Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 <følge med> Plankevarianter (og pallof) er funz for abz! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 30. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2013 Velkommen skal du være. Usikkert hvor spennende det er å følge med på rehab, men lover det blir mer løfting etterhvert. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Helt vilt at denne tråden har over 10k visninger ... Begynt smått med rykk igjen. Kanskje jeg begynner med støt også. Merker faktisk at i nesten alle løft så vil ryggen ta over for andre muskelgrupper. Så å løfte på autopilot fungerer ikke. Treningen blir faktisk ganske mye mer slitsom og man må være mer fokusert. I tillegg til at jeg først nå (galskap, jeg vet) har lært meg ordentlig, eller i alle fall noe som kan ligne på, oppspenn. I tillegg til at jeg fikser holdningen og er konstant støl/sliten i øvre rygg. Lover godt. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hello back pain ... 2 Lenke til kommentar
voident Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Du må slutte med øvelser for vektløfting. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Nåja! Blir nok ikke til at jeg slutter, men jeg må lære meg å rykke ordentlig. I vendingene går det helt greit. Vendte 3x60kg ganske lett uten noe plager på søndag, så der går det veien. Begynner å bli bra i bøy og andre ting også! Tok også 5x130kg i glute bridge ganske lett på søndag. Endret 9. april 2013 av wingeer Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ser det er noen få som driver med glute bridge på gymmen. Ikke prøvd selv, og vet ikke om jeg kommer til å prøve med det første. Ser litt for slitsomt ut. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 10. april 2013 Forfatter Del Skrevet 10. april 2013 Ser det er noen få som driver med glute bridge på gymmen. Ikke prøvd selv, og vet ikke om jeg kommer til å prøve med det første. Ser litt for slitsomt ut. Haha. Er litt tungt, men det er god trening på å få både rumpa til å fyre, samt magen til å stabilisere slik den skal gjøre. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 Det skjer absolutt saker og ting for tiden. Er litt slapp med loggingen. Er på vei tilbake igjen og trener jævlig mye mage. Benket 85kg i går, som er 5kg under pers satt i sommer da jeg faktisk trente benk. I tillegg hadde jeg smalere grep og null oppspenn. Leksa er at man blir sterkere i benk av å ikke trene benk! Holder også på å gå ned noen kg da jeg helst vil inn i vektklassen min igjen. Ellers pressvendte jeg 70kg ganske lett i forrige uke, tidligere pers er 80kg, så jeg har ikke mistet noe særlig der heller. Programmet jeg følger 4 ganger i uka er: A: Oppvarming Rykkvariant Knebøy/utfall Glute bridge Hofteabduksjon i slynge Olympisk good morning Hollow hold Pallof press/full contact twist RKC-planke Chins Rulling + tøying B: Oppvarming Vending Frontbøy Glute bridge Press m/knekk Roing Hollow hold Pallof press/full contact twist RKC-planke Chins Rulling + tøying Det er ikke så veldig mye overstøt siden jeg sliter med å holde spennet med en gang vekta kommer over hodet. Må jobbe litt med skuldermobilitet også. Jobber meg forsiktig opp i vektene på bøy-variantene også. I dag er det 3x5 på 50kg i front. Langt under nivået jeg var på tidligere, men det kommer seg! 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Kan vel slenge denne inn her også, så folk ser at jeg faktisk gjør noe: 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Blåskiver. 60. Fortsatt lett vekt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er ikke farge på vektene der jeg trener til vanlig, men trente litt på SiS når jeg var hjemme på ferie, og da fant jeg ikke noe system i hvilke farger som var hvilke kg - så er ikke så inni det. Men det såg da ut som om det var grei skruring for deg det! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. april 2013 Forfatter Del Skrevet 17. april 2013 Rød: 25kg Blå: 20kg Gul: 15kg Grønn: 10kg Hvit: 5kg Så har man de mindre hvor: Rød: 2.5kg Blå: 2kg Gul: 1.5kg Grønn: 1kg Hvit: 0.5kg Med andre ord bare delt på 10 utifra storskivene. Ganske grei skuring, ja. Har 80 som stående pers. Når jeg får begynt med stortrening igjen er det nok ikke lenge til jeg tar 90kg! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Nice! Og sånn var det ikke på SiS, selv om det var eleiko-plater. 15kg'ene var bla. gul, rød og grønn om jeg ikke tar feil. Jeg brukte hvertfall forskjellige farger med samme kilotall når jeg trente der. Var derfor jeg ikke fant noen "fasit". Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 "Høydepunkt" 3x70 i bøy. 2 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Største løft den siste tiden: 9x60kg frontbøy 3x5, 50 utfall 3x5, 40 vektløfter-good morning 2x5 140kg glute bridge 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Dere er så spreke, både frontbøyer og skulderpresser hele meg her på forumet . Deler ut litt plusser! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Dere er så spreke, både frontbøyer og skulderpresser hele meg her på forumet . Deler ut litt plusser! Haha. Takk for det. Gleder meg til dagen jeg rykker deg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå