operg Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Vet noen om det er mulig å få kjøpt "Miracle Berries" (Amazon) i butikk i Trondheim eller Bergen? Det mest sannsynlige stedet er nok innvandrerbutikker, men jeg er lite lysten på å gå rundt i alle innvandrerbutikkene på leting etter noe som kanskje ikke selges. Endret 11. august 2010 av operg Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Her er litt info, og nederst står det litt om tilgang. Lenke til kommentar
Klingon Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Kjenner ikke til noen norske butikker/personer som driver med import av disse, du kan jo sette opp et autosøk på finn så dukker det sikkert opp noe. Disse bærene har en holdbar hets lengde på 2-3 dager etter plukking så det eneste alternativet for oss her i Norge er pille varianten som varer 10-11 mnd. Jeg bestiller mine fra Canada via eBay, ligger på rundt 70 NOK for en 10 pak. http://cgi.ebay.com/mberry-Miracle-Berry-Fruit-Comprimes-/180470743269?pt=LH_DefaultDomain_2 Min erfaring med disse bærene at ting som er søtt blir søtere til det usmakelige, og ting som er surt/beiskt blir søtt du kjenner dog det syrlige godt, litt vanskelig og forklare. Er morsomt å prøve, men ikke noe som kommer til å revolusjonere det Norske kostholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå