war2war Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei Har lest litt på ice.net og selvfølgelig skryter de og skjuler alle avgifter før du får regninga. Uansett, det eg lurer på er hvor stabilt er dette? og jeg ser også at de har modem som du kan koble opp på hytta. Hvordan fungerer det modemet-Tenkte da på stabilitet,oppetid osv jeg bor ikke i oslo lenger og savner Get, men det går desverre ikke ann å få her ute. Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det finnes endel tråder om dette på forumet. Skal du bruke nettet til mobilt bruk, så har ICE generelt dårligst resultat på veiene våre. Best er Telenor på den biten, deretter Netcom. Ellers er det helt avhengig av hvor du bor. ICE oppgraderer nettet sitt igjen nå, men du vil aldri komme i nærheten av 4G som de andre ruller ut... Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hva som er best kommer helt ann på hvor du er, her jeg sitter nå ( Skjærgården utenfor Lillesand) har jeg kun 2G tilgjenglig fra telenor, ingen dekning for netcom mens Ice kjører på 120 KB / s. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ice skjulte aldri noen avgifter når jeg hadde det, men måtte betale en formue for å si de opp da jeg etter 14 dager ikke hadde angrerett mer. Midt i Tromsø sentrum var hastigheten dritdårlig, og ofte umulig å koble til. Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Min erfaring er at det er elendig, har stor bordantenne, teste i friluft, på toget osv. Oppgradert firmware på D-50 modemet, testet flere pc'er osv. osv. Kjørte (ikke selv )faktisk tvers over Sverige i sommer med antenna på taket og det fungerte til tider, men myyye dårligere stabilitet enn at det går an å bruke det. Er man vant med skikkelig internett blir ICE som å gå tilbake til starten av 90 tallet omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå