.Andre Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg skal ha meg ny telefon, og lurer på om det er HTC eller Samsung jeg bør gå for. Noen som kan hjelpe? Noen som har erfaring med Bada OS VS Android OS? Eller bør jeg legge ut litt ekstra å gå for en Samsung Galaxy S? Endret 11. august 2010 av .Andre Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Slenger meg på denne, begynt å få sansen for den samsungen selv Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Kjenner ikke til Bada, men Android er i allefall et ypperlig OS. Utvalget av apps til Android er stort, og det kommer til stadighet nye og gode apps. Jeg ville vurdert HTC Desire og Samsung Galaxy S opp mot hverandre. Har selv en Desire, og er strålende fornøyd. Hadde jeg ikke hatt den, ville jeg nok vurdert en Galaxy S sterkt Uansett hvilken du velger, vil du nok bli fornøyd! Lenke til kommentar
Armyofme1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Slet en del med å velge mellom de 2 jeg også, men til slutt endte jeg opp med å velge desire fordi jeg følte meg tryggere med å velge en android telefon Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Eneste bakdelen med Wave, er lite apps. Ellers er det en meget bra telefon. Bada OS er utrolig bra i forhold til x10 mini, i alle fall. Eneste jeg har å sammenligne med. Så er jo skjermen bare helt fantastisk Lenke til kommentar
JilaX Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Desire er jo knapt å fa tak i her til lands, om dagen. Og når de blir å få tak vil de nok være med Super-lcd skjerm, altså vil Badaen ha en bedre skjerm. Lenke til kommentar
militærnekter Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg gikk for bada og Samsung wave. Først og fremst grunnet batterilevetid, skjermen,kameraet, videoopptaker, musikkspilleren, samtalekvalitet, og lysten til å forsøke å bytte mobilmerke ved å prøve ut samsung wave etter å ha lest tester fra ulike mobilnettsteder fra Norge og England. Jeg er iallefall godt fornøyd, og den sto til forventningene mine og vel så det. Men det at den har lite apps, er for meg ikke et stort savn per i dag, da det er avhengig av interesse og behov. Men for all del, folk har jo ulike behov i sin mobile hverdag, så om mye apps er viktig å få fatt i på kort tid, er vel samsung et såkalt "vente å se" hvor mange som dukker opp i løpet av året, noe som ikke er like kjekt for alle og enhver. Men Samsung Wave er vel "relativt ny" sammenlignet med HTC Desire så det er vel ikke så mange som er eier av Samsung Wave slik som med HTC Desire. Så tiden vil vise. Mitt tips til deg er det som jeg brukte som fremgangsmåte for å ta mitt valg; nemlig å lese deg frem på ulike detaljerte mobiltester, sammenligne testene, tenke over hva som er blitt skrevet, gå gjerne til ulike mobilforhandlere, teste, snakke med selgerene i butikken, tenke litt mer over hva de ulike selgerne sier og hva terstene sier, samt hvordan din opplevelse av telefonen var i de ulike butikkene, og avgjøre hvilke funksjoner, styrker/svakheter som er positive og negative. deretter tar du et valg som hodet og magefølelsen i sum gir deg. Uansett blir nok fornøyd med valget du tar. Men det er vanskelig, og feilfrie og perfekte telefoner, er vel i dag tilnærmet en umulighet? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Slenger meg på denne. Hadde veldig lyst på Android selv, men har innsett at Bada er et lovende ungt OS og at Samsung App store vokser dag for dag. (Android market har så mye unødvendig og likt at det blir litt uoversiktlig.) Jeg bestiller antagelig Wave i morgen. Galaxy S blir for dyr og for stor. SE Xperia X10 mini har en stor hemsko: skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå