mge Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hadde en liten runde i byen (Oslo) med kamera. Dette er en detalj fra bygget til statsministerens kontor. 85mm f/1.4 2 Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Liker bildet ganske godt jeg. Kunne gjerne hadd det på veggen som en del av en serie... Lenke til kommentar
mge Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Liker bildet ganske godt jeg. Kunne gjerne hadd det på veggen som en del av en serie... Takk for det, shakudu. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Herlige farger, nydelig tett komposisjon og bra eksponering. Hva mer trenger man? Herlig Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Lokasjonen (statsministerens kontor) og fargane gir meg litt EU-flaggassosiasjonar. Likte det - kanskje nettopp pga. assosiasjonane det gir, og "budskapet" eg kan trekka ut av det. Endret 13. august 2010 av Asbjeurn Lenke til kommentar
mge Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Lokasjonen (statsministerens kontor) og fargane gir meg litt EU-flaggassosiasjonar. Likte det - kanskje nettopp pga. assosiasjonane det gir, og "budskapet" eg kan trekka ut av det. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Hehe, ja jeg ser hva du mener med flagg, Asbjeurn. Linjene i veggen, fargene, samt komposisjonen er nok med på å bygge opp under den assosiasjonen tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå