CoconutJoiner Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Var ikke hovedfotograf men jeg hadde med meg kamera og snek meg til å ta en del bilder. Legger ut ett her. Fikk ikke noe særlig blikkontakt med paret men jeg ble ganske fornøyd. Ubehandlet fra kamera, horisonten er skjev men jeg ville heller ha brudeparet stående noenlunde rett Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg savner et mye trangere utsnitt av brudeparet. Bakgrunnen er bare forstyrrende. Større blender og nærmere (enten fysisk, eller ved zooming) hadde "blåst vekk" bakgrunnen. Småirriterende at ikke hele kjolen er på bildet også. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Mulig jeg hadde litt av dette bildet i bakhodet, Ville egentlig ha et større utsnitt men folkemengden rundt gjorde det vanskelig. http://www.heandshephoto.com/cms/wp-content/uploads/2010/04/IMG_3296.jpg Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 55mm og 2,8 på bildet så jeg hadde ikke noe å gå på der annet enn å gå nærmere. Da hadde kanskje denne versjonen blitt bedre. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 55mm og 2,8 på bildet så jeg hadde ikke noe å gå på der annet enn å gå nærmere. Da hadde kanskje denne versjonen blitt bedre. Det kan man trygt si! Der er et godt eksempel på korrekt beskjæring av et noe vidt utgangspunkt Syns det har blitt ganske så fint dette, synd du ikke har øyekontakt og beste ståsted -naturlig nok, som du forklarer- men greit utnyttet. Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Min ærlige tanke er at dette bildet kunne like godt befunnet seg på min tantes kompaktkamera som stort sett skyter og peker. Lyset er mildt sagt gørrkjedelig. Utsnittet ble jo også middels grunnet plasseringen din osv. Helt greit. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Føler jeg sparker en død hest her men jeg har gjort litt mer justering på eksponeringen, den var muligens litt mørk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå