ynnor Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Finnes det noen (enkle) måter å beskytte skjermen på digitale kamera mot riper o.l. Mener å ha hørt at en kan få kjøpt beskyttelsesfilm/plast, men ingen butikker jeg har vært i har hørt om slikt. Forslag ønskes. Venter spent.. :o Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Beskyttelsesfilmen er av den typen du vil kunne bruke på en PDA, som du skriver på gjennom filmen... Det skal også finnes en polish/krem som du polerer på skjermen, men jeg vet ikke annet en at den heter "Displex, kjøpes på Clas Ohlson. Funker i allefall fint på ripete mobiltelefondisplay." (jfr innlegg på news i no.fritid.foto i går). Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Kjøpte en pakke pda-skjermbeskyttelses filmer fra idedata.no og limte et "ark" over skjermen. Det viste seg å være svært vanskelig å fjerne all luften mellom ark og skjerm og jeg endte opp med en rekke mikroskopiske bobler. I disse boblene brytes lyset og skjermen blir litt dårligere å se på. Det finnes nok smarte måter (såpevann) å lime med, men har ikke prøvd dette. Vil uansett bare anbefale dette på skjermer med beskyttelses glass. Clas Ohlson kaller det forretsen display polish (Displex´n altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå