Gå til innhold

Frakt av skjerm - forhåndsregler osv.

Fronth

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenker å kjøpe meg en ny PC skjerm (mulignes denne)

Jeg studerer i polen og tenker å ta den med meg dit. Enten som flybagsje eller per post. Mitt spørsmål er derfor: Vil en monitor tåle frakten? Dersom den er pakket i originalembalasjen altså.

Jeg kan også bare kjøpe skjermen når jeg kommer ned, men Polen er et teknologisk u-land etter min mening og valgmulighetene blir litt dårlige. Dessuten får jeg tilbake mva. når jeg fører varene ut av landet.

Om noen har erfaring med slikt eller vet noe som helt som det setter jeg veldig stor pris på input!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som vanlig skjerm kan jeg virkelig ikke si. Men vet at den jeg linket til har veldig lite ghosting og er kompatibel med Nvidea 3D vision - den er også en tomme større ;) Noe jeg kanskje skal anskaffe meg, avhengig av hvor mye lønn jeg får :p

Men tilbake til tema - du vet ikke noe om frakt og slikt?

Lenke til kommentar
Jeg kan også bare kjøpe skjermen når jeg kommer ned, men Polen er et teknologisk u-land etter min mening og valgmulighetene blir litt dårlige. Dessuten får jeg tilbake mva. når jeg fører varene ut av landet
Hva mener du med det? Du får kjøpt akkurat de samme varene der som her. Det å få tilbake mva på vei ut for å studere høres også veldig merkelig ut.
Lenke til kommentar

Nei, har faktisk ikke funnet en eneste stasjonær pc der nede som kostet mer enn 4000 - noen av de jeg fant ble faktisk solgt med xp(!). Hvis jeg kjøper over nett blir det ikke veldig mye billigere...

Ja du får tilbake mva. når du tar varen ut av landet. Det er gitt at du ikke tar den med tilbake igjen da - noe jeg heller ikke planlegger å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...