RostamX Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Abit IC7-G MAX3 er på vei :-) Det som et spessielet med denne nye modellen er at har en forbedret Northbridge kjøler og OTES system for kjøling av kondensatorer og mosfets :-) Les mer her : http://translate.google.com/translate?u=ht...Flanguage_tools Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Den lille ekstra viften der så ikke så veldig effektiv ut. Det var mye motstand før kanalen kommer fram til kondensatorene, men jeg lurer på en ting: Hva er hensikten med å kjøle kondensatorene? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tipper det var enklest å la lufte-kanalen "dekke" kondensatorene også, litt upraktisk å lage en lang tynn knotete kanal som når bare mosfet's, dessuten har dem litt mer å skryte av til dem som ikke vet at kondensatorer ikke blir varme under normal bruk. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Den kjøleanordningen er vel ikke beregnet på "vanlig" bruk, akkurat... Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Den lille ekstra viften der så ikke så veldig effektiv ut. Det var mye motstand før kanalen kommer fram til kondensatorene, men jeg lurer på en ting: Hva er hensikten med å kjøle kondensatorene? Det er ingen hensikt i å kjøle ned kondensatorene men det er en veldig stor vits å kjøle neg mosfets Spessielt om du overklokker og og oker diverse volt styrker Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Håper samme kjøleløsning kommer til AMD hovedkort fra Abit da kjøper jeg meg ett kort Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 syns det så helt suverent ut jeg,God med litt nytenkning på hk,det er ikke så ofte det er forandreinger der Og til dere kverolanter,så tenker jeg da på praktiske løsninger. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Argh! Juba juba plassering av kontakter på hovedkortet! Strøm-kontakten på hovedkortet kommer jo til å havne under harddisker og sånt jo! IDE kontaktene er jo 'på siden'.. Hater hovedkort der jeg ikke bare kan sette pluggen rett nedi.. Man må jo vri på pluggen.. De kunne ha satt kontaktene andre plasser ja!.. Men jeg skal ikke klage, for jeg skal ikke ha det hovedkortet der.. Har det fint med mitt Abit BD7II jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå