TrashMaster Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Elkjøp har god pris på denne maskinen i dag: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ENTM85JN720NC/packard-bell-easynote-tm85-720 Funker den greit til videoredigering? Endret 11. august 2010 av TrashMaster Lenke til kommentar
Masterminders Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Da denne intel i3-350M har HT Som gjør at den er nesten like rask som en quad-core selv om den er en dual-core, gjør at denne pcn kan fungere til videoredigering:) Men til dit bruk ville jeg kjøpt en stasjonær pc;) da du kan tilpasse den lettere til ditt bruk:) Men allt i allt tror jeg ikke du får en bedre laptop til den prisen;) Så løp og kjøpp vist du må ha laptop:) Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Har raskere videoredigeringsmaskin på jobb, men trenger maskin jeg kan bruke ut i felt (videojournalist). Maskina er "supertilbud" på Elkjøp i dag. Kostet et par tusen mer i går. Lenke til kommentar
avo Skrevet 11. august 2010 Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Hva skal du kjøre av software? Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 11. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2010 Hva skal du kjøre av software? Kjører AVID og Sorenson Squeze. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå