Majin Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 hei. byttet nettopp fra vista til windows 7 (64bit) for 2 dager siden. og kom akkurat på at jeg må oppdatere driveren for skjermkortet siden de også ble slettet når jeg formaterte pcen samtidig. men jeg finner ikke ut navnet på skjermkortet, vet det er nvidia. men husker ikke hvilket. og har lett etter det inne på pcn og har til og med brukt pcwizard og everest. men de sier bare at jeg Standard VGA-skjermkort (14 Mb) ikke noe videre info om Nvidia noe hjelp? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det enkleste du kan gjøre er å ta en kikk på selve skjermkortet og se om du finner noe der. Enten modell navn, serie nummer, nesten hva som helst som står på selve kortet eller en klistrelapp. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du kan jo kjøre dxdiag og sjekke der. Hivs PC'en ikke kjenner igjen kortet i det hele tatt kan du ta det ut og se om det står noe på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå