Romelu Lukaku Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Et spørsmål til. Hvordan velger jeg spillere som skal trenes på det treningsopplegget? Du går på treningsfanen. Så trykker du på spillere nede til venstre. Så velger du programmet under kalender. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg skulle rydde litt i denne tråden i stad og da er det mulig det ble slettet noen innlegg som ikke trengtes å slettes. Men det bugger litt for meg her så får ikke til å gjennopprette. De av dere som mener at dere fikk innlegget deres urettferdig slettet kan skrive dem på nytt. Det gjelder selvsagt ikke supportspam-innleggene det var meningen å bli kvitt. Beklager. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Endelig litt spilletid igjen før jeg skal på jobb i kveld. Skaffet meg en ny ass.man Terry McDermott. God til å bedømme ferdigheter/potensial. Motiverende, sosiale ferdigheter og taktiske kunnskaper er også meget gode. Passer meget godt for litt mindre lag. Kom fra Huddersfield så jeg betalte bare 1mill i komp. Selv er jeg Empoli som nettopp har kommet seg opp i Serie A. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Når man er i jobb-vinduet og ser etter nye jobber, hva er det man skal lete etter da? Stilling som trener, førstelagstrener, eller? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Når man er i jobb-vinduet og ser etter nye jobber, hva er det man skal lete etter da? Stilling som trener, førstelagstrener, eller? Hmm, hvis jeg skjønte det riktig, DU har lyst på en ny jobb? Hvis du vil ha det så ser du etter manager stillinger, eneste du kan være. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Filtrer vekk alt utenom manager... Er også lurt å sjekke jobbsikkerheter, der det er usikkerheter kan du kunngjøre interesse, så får du jobben lettere Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har tre tilbud her nå, United, som akkuratt har blitt kjøpt opp og har et sykt budsjett, Inter som ikke er kvalifisert til CL eller Bayern München. Noen som vil tipse meg om hva som blir artigist? Er i 2015 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 United. Noe annet ville vært dumt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Havna der gitt Følte jeg måtte det siden City hadde 2 PL-gull på rad Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Spiller ingen Firmaliga? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nei! Kven som gidde det då? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Mye bedre. Jeg kjøpte Ronaldinho, med Microsoft, og lånte han ut til McDonalds, han får 7 ChickenSalsa i ukelønn... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ Etter at Cato Hansen scoret to mål tidlig i første i europacupen mot Liverpool så så jeg sjansen til tre poeng. Vi stod imot til midten av andre før stilling ble 2-1. Jeg trodde jeg hadde greid seier MEN dommer la til 6(!) minutter og de scoret 2-2 målet i det 96 minutt. Normalt sett er jeg glad når Liverpool scorer, men ikke denne gangen :-( Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ Etter at Cato Hansen scoret to mål tidlig i første i europacupen mot Liverpool så så jeg sjansen til tre poeng. Vi stod imot til midten av andre før stilling ble 2-1. Jeg trodde jeg hadde greid seier MEN dommer la til 6(!) minutter og de scoret 2-2 målet i det 96 minutt. Normalt sett er jeg glad når Liverpool scorer, men ikke denne gangen :-( Copy paste fra FMNorge der du skrev orginalpsten? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Rykka opp med Cardiff i første sesong, og nå har jeg henta inn forsterkninger i Singh, Billy Sharp, Michael Owen og en random italiensk midtbane-anker Satser på å holde meg i PL! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Joda spiller firmaliga... eller, spiller ikke firmaligaen, er USA... men har med ligaen. Redneck: Liker ikke spillerene, liker ikke lagvalget... Men fordi du kjøpte Owen, så håper jeg på suksess! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Copy paste fra FMNorge der du skrev orginalpsten? jepp Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Lag: Leeds Sesongs: 3 Liga: PL Trenger: En spiss som kan score mål, og som vil til meg. (helst en med fart) Budsjett: 100-150 mill. Noen som foreslår noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå