Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg skulle rydde litt i denne tråden i stad og da er det mulig det ble slettet noen innlegg som ikke trengtes å slettes. Men det bugger litt for meg her så får ikke til å gjennopprette. De av dere som mener at dere fikk innlegget deres urettferdig slettet kan skrive dem på nytt. Det gjelder selvsagt ikke supportspam-innleggene det var meningen å bli kvitt.

Beklager.

Lenke til kommentar

Endelig litt spilletid igjen før jeg skal på jobb i kveld. Skaffet meg en ny ass.man Terry McDermott. God til å bedømme ferdigheter/potensial. Motiverende, sosiale ferdigheter og taktiske kunnskaper er også meget gode. Passer meget godt for litt mindre lag. Kom fra Huddersfield så jeg betalte bare 1mill i komp.

Selv er jeg Empoli som nettopp har kommet seg opp i Serie A.

Lenke til kommentar

Når man er i jobb-vinduet og ser etter nye jobber, hva er det man skal lete etter da? Stilling som trener, førstelagstrener, eller?

Hmm, hvis jeg skjønte det riktig, DU har lyst på en ny jobb? Hvis du vil ha det så ser du etter manager stillinger, eneste du kan være.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ

Etter at Cato Hansen scoret to mål tidlig i første i europacupen mot Liverpool så så jeg sjansen til tre poeng.

Vi stod imot til midten av andre før stilling ble 2-1.

Jeg trodde jeg hadde greid seier MEN dommer la til 6(!) minutter og de scoret 2-2 målet i det 96 minutt.

Normalt sett er jeg glad når Liverpool scorer, men ikke denne gangen :-(

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=ZnEE8QpRFbQ

Etter at Cato Hansen scoret to mål tidlig i første i europacupen mot Liverpool så så jeg sjansen til tre poeng.

Vi stod imot til midten av andre før stilling ble 2-1.

Jeg trodde jeg hadde greid seier MEN dommer la til 6(!) minutter og de scoret 2-2 målet i det 96 minutt.

Normalt sett er jeg glad når Liverpool scorer, men ikke denne gangen :-(

Copy paste fra FMNorge der du skrev orginalpsten? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...