DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg trodde det jeg skrev var et hint nok... 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva er disse Stormbreakers greiene? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 troll.jpg Om noen sliter med motivasjonen eller har bare lyst å koble av litt så kan jeg anbefale Reyes9's firmaliga sinnsykt artig! Har du begynt med et slikt game? Hvordan fungerer det? Ettersom jeg skjønte så starter du med en haug med penger og må kjøpe deg inn et lag? Det er forsåvidt rett. Du starter kun med "dårlige" regens og er i en liga som er i verdenstoppen. Så har du et stort overgangsbudjett som du kan bygge laget ditt på. Stø kurs å rykke opp fra 2 til 1 divisjon med Telenor nå Hei Er ny på spillet, og har startet opp med Cardiff. Jeg sliter litt, siden jeg har i teorien et godt angrep, gode spisser! Men de setter faen ikke sjansene! Noen forslag om ting som kan gjøres? Har du spilt mange kamper? Laget trenger tid for å spille seg inn i taktikken. Dette kan "speedes" opp ved å ta innstillingen lagsammensetning på kamp forberedelser. Du må også prøve å spille spillerene dine etter ferdigheter, men også taktisk lurt. SPiller du med en indreløper på venstrevingen kan du bruke en høgre beint spiller. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Satt på lagsammensetningen, og virker som det hjelper. Tusen takk for tips Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det går jo ikke an å lage individuelt treningsopplegg for spillerne?! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Må man ha platen original-spillet for å spille Firma? Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du går på treningsfanen, så trykker du på program og deretter nytt fulltidsprogram. Så bestemmer du hva du vil at han skal trene, deretter setter du at den spesifikke spilleren skal ha den treningsprogrammet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Merkelig hvordan laget spiller så latterlig mye dårligere når man spiller på skolen kontra andre steder. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Haha, har ikke selv turt å installerer det på skolepcen. Da ville jeg ikke klart å følge med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Spiller på laptop, så den er alltid med på skolen uansett. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er det som er faren..... eller moren :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hæhæ. Har spilt 7 kamper på skolen nå. Står igjen med 3 poeng og raser ned på tabellen. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hæhæ. Har spilt 7 kamper på skolen nå. Står igjen med 3 poeng og raser ned på tabellen. It's the school God punishing you! oO Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Merker dette. Ble til at jeg rage-quita etter jeg mistet en 3-0-ledelse. Skal ikke spille på skolen på en stund. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du går på treningsfanen, så trykker du på program og deretter nytt fulltidsprogram. Så bestemmer du hva du vil at han skal trene, deretter setter du at den spesifikke spilleren skal ha den treningsprogrammet. Takk! Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Et spørsmål til. Hvordan velger jeg spillere som skal trenes på det treningsopplegget? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er disse Stormbreakers greiene? Hvis du googler Stormbreakers og football manager så finner du ganske raskt ut at det er et lag som er satt opp med en editor. Altså ikke et ekte lag, men et man har laget selv.Se øverste treff her: http://www.google.com/search?sclient=psy&hl=no&source=hp&q=stormbreakers+football+manager&btnG=S%C3%B8k Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Merker dette. Ble til at jeg rage-quita etter jeg mistet en 3-0-ledelse. Skal ikke spille på skolen på en stund. Haha artig, bror min klager over det samme :!: Håper patch 11.3 kommer snart, er rimelig klar for å spille litt fm11 igjen. Men det er så typisk at patchen kommer få dager etter jeg har begynt og da må jeg jo starte forfra igjen Endret 17. februar 2011 av Nycoplus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå