DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Heldig var jeg likevel. Klubben ble kjøpt opp, men ikke med noe mål om investeringer i nærmeste fremtid. Det han gjorde var i alle fall å slette gjelden min, så nå har jeg en balanse på +7M etter treningskampene i steden for -25M. Første seriekamp for klubben i Tippeligaen er unnagjort og jeg er meget fornøyd! Skal sies at jeg var heldig med to selvmål av Viking da (samme spiller og). Likevel hadde jeg kontroll på kampen. Endret 16. februar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ha ha ha Ranheim i toppen, Brann rundt der de hører hjemme ( ) og RBK nærmer seg nedrykk? Tror jeg må lagre den screenshotten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Viktig tabell ja. Tross alt spilt en hel kamp. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei Er ny på spillet, og har startet opp med Cardiff. Jeg sliter litt, siden jeg har i teorien et godt angrep, gode spisser! Men de setter faen ikke sjansene! Noen forslag om ting som kan gjøres? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Viktig tabell ja. Tross alt spilt en hel kamp. Urelevant, plasseringen av RBK som teller Hei Er ny på spillet, og har startet opp med Cardiff. Jeg sliter litt, siden jeg har i teorien et godt angrep, gode spisser! Men de setter faen ikke sjansene! Noen forslag om ting som kan gjøres? Skuddtrening? Forandre hva slags type spiss de er? (komplett, måltyv etc) Endret 16. februar 2011 av AllFather Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 De er ikke der nå mer. (RBK) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har satt de på trening for ro nå. Har prøvd det meste i kombinasjoner.. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har satt de på trening for ro nå. Har prøvd det meste i kombinasjoner.. Fremskutt spiss og måltyv funker fjell for meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Egne innstillinger funker best for meg. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Har satt de på trening for ro nå. Har prøvd det meste i kombinasjoner.. Fremskutt spiss og måltyv funker fjell for meg! Har hatt spisser som scorer mye med både Defensiv Spiss, Target man og Tilbaketrukken Spiss (og naturlig nok "Complete Forward" (Spiller på engelsk...)). Så alt kan funke sålenge spissen har de ferdighetene som trengs for sin instilling.. :-) Tilogmed assists er rimelig upåvirket, selvom man skulle tro en "Måltyv" ikke ville få så mange assists. Endret 16. februar 2011 av amunds Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Et annet spørsmål. Når man tar en teamtalk, går det an å si flere ting? F.eks at jeg først advarer mot selvtilfredshet, og deretter sier at de gjorde det bra. Blir det registrert som at jeg sier begge deler? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Tar dere teamtalk selv? Føler at jeg aldri får noe skyt for teamtalkene mine uansett, så vurderer å la assistenten ta dem. Er dette smart, eller vil han si mye rart som spillerne ikke liker? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Trykker alltid på assistenten,- også endrer jeg hvis jeg ikke er enig. Gammel vane. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spørs på hans taktiske kunnskaper, displin-nivå, målsettingsevne og spesielt Sosiale Ferdigheter. Sosiale ferdigheter kan bli kjøpt av meg på salg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kanskje årets dummeste utsagn? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du treffer faktisk på et punkt da. Og det er disiplin. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kommet godt i gang med Stormbreakers denne sesongen og har nettopp overtatt Spania. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du ga oss aldri screen av laget ditt (gjelder også det du hadde første sesong). Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vil dere ha SS av stallen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå