Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har du nok gjort en tabbe før du startet spillet. Må velge stor database eller å ha med norsk liga.

Ferdig med sesong 1 med brann nå. Endte på 2 plass, 9 poeng bak Viking. Til Januar får jeg kanskje det mest urealistiske kjøpet jeg noen gang har vært borti. HÅVARD NORDTVEIT! Arsenal tilbydde meg han for 8 mill, og med salget av Gylfi og Bakke hadde jeg råd til å lønne han. Oppkjøpt og har fått tilgang til en del penger så de hjalp meg med overgangen. Kan ikke vente til neste sesong!

Lenke til kommentar

Da har du nok gjort en tabbe før du startet spillet. Må velge stor database eller å ha med norsk liga.

Ferdig med sesong 1 med brann nå. Endte på 2 plass, 9 poeng bak Viking. Til Januar får jeg kanskje det mest urealistiske kjøpet jeg noen gang har vært borti. HÅVARD NORDTVEIT! Arsenal tilbydde meg han for 8 mill, og med salget av Gylfi og Bakke hadde jeg råd til å lønne han. Oppkjøpt og har fått tilgang til en del penger så de hjalp meg med overgangen. Kan ikke vente til neste sesong!

Jeg har på Stor database. Er det virkelig en kjempe tabbe? :(

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Tror problemet er at du ikke har med den norske ligaen og dermed ikke med alle de norske spillerene.

Selv har jeg øverste divisjon i Spania, Italia, Tyskland, Frankrike og Norge, og de to øverste i England. Databasen min er custom hvor jeg har valgt stor database og alle spillerne i øverste divisjon i Europa, tilsammen 53 000 spillere.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Kan anbefale denne siden hvis du tenker å kjøpe spillet

http://www.greenmang...l-manager-2011/

Koster hele 185kr, røverkjøp, og man får Steam key på mail som man aktiverer med. Litt billigere en de 400kr++ Steam selv skal ha :new_woot:

Tok det litt tid før dere fikk koder og slikk på mail? Har fått mailen om at jeg er regga på sida, men ikke noe key og download info =/Har heller ikke blitt trukket noe penger i nettbanken.

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...