Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Anbefaler alle å hente Fazio fra Sevilla! Transferlistet for 5 mill NOK, et scoop mao! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da har du nok gjort en tabbe før du startet spillet. Må velge stor database eller å ha med norsk liga. Ferdig med sesong 1 med brann nå. Endte på 2 plass, 9 poeng bak Viking. Til Januar får jeg kanskje det mest urealistiske kjøpet jeg noen gang har vært borti. HÅVARD NORDTVEIT! Arsenal tilbydde meg han for 8 mill, og med salget av Gylfi og Bakke hadde jeg råd til å lønne han. Oppkjøpt og har fått tilgang til en del penger så de hjalp meg med overgangen. Kan ikke vente til neste sesong! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Haha, sykt nice, om han er like god som på den siste patchen til FM 10 blir han jævlig god. I min fil fikk han 115 landskamper, kåret til verdens beste fotballspiller, vant champions leage, vm for klubblag og en hel del PL seriegull. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan anbefale denne siden hvis du tenker å kjøpe spillet http://www.greenmangaming.com/games/football-manager-2011/ Koster hele 185kr, røverkjøp, og man får Steam key på mail som man aktiverer med. Litt billigere en de 400kr++ Steam selv skal ha Takk for tipset Kjøpt nå and downloading.. Lenke til kommentar
opar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 En del av kosen er jo å coveret i spillhyllen sin Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er litt prisjeger og vil betale minst mulig i de fleste situasjoner.. noen spill betaler jeg litt ekstra for, men gjelder ytterst få, og FM serien er ikke i toppen hos meg desverre, men knallgod underholdning uten tvil.. for en billig penge.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) nvm, fant det Endret 6. november 2010 av Sattern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Det skal ha kommet en patch. Endret 6. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Da har du nok gjort en tabbe før du startet spillet. Må velge stor database eller å ha med norsk liga. Ferdig med sesong 1 med brann nå. Endte på 2 plass, 9 poeng bak Viking. Til Januar får jeg kanskje det mest urealistiske kjøpet jeg noen gang har vært borti. HÅVARD NORDTVEIT! Arsenal tilbydde meg han for 8 mill, og med salget av Gylfi og Bakke hadde jeg råd til å lønne han. Oppkjøpt og har fått tilgang til en del penger så de hjalp meg med overgangen. Kan ikke vente til neste sesong! Jeg har på Stor database. Er det virkelig en kjempe tabbe? Endret 6. november 2010 av Hugol Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da skal du har gjort riktig. Rart Henriksen ikke er med da. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kan anbefale denne siden hvis du tenker å kjøpe spillet http://www.greenmangaming.com/games/football-manager-2011/ Koster hele 185kr, røverkjøp, og man får Steam key på mail som man aktiverer med. Litt billigere en de 400kr++ Steam selv skal ha Wow. Suverent! Har handla nå! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da skal du har gjort riktig. Rart Henriksen ikke er med da. Forstår det ikke jeg heller Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Mulig det er at du ikke har valgt med Norge som synlig eller spillbar. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du må nok ha med Norge som spillbar liga. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Tror problemet er at du ikke har med den norske ligaen og dermed ikke med alle de norske spillerene. Selv har jeg øverste divisjon i Spania, Italia, Tyskland, Frankrike og Norge, og de to øverste i England. Databasen min er custom hvor jeg har valgt stor database og alle spillerne i øverste divisjon i Europa, tilsammen 53 000 spillere. Endret 6. november 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Anbefaler alle å hente Fazio fra Sevilla! Transferlistet for 5 mill NOK, et scoop mao! Tja, han har bare blitt dårligere og dårligere for hvert år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har merket det jeg og. På FM09 var han helt latterlig drøy. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg sier igjen. Sjekk ut Håvard Flo. Det norske researchteamet må ha røyket crack da de "laget" han. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Kan anbefale denne siden hvis du tenker å kjøpe spillet http://www.greenmang...l-manager-2011/ Koster hele 185kr, røverkjøp, og man får Steam key på mail som man aktiverer med. Litt billigere en de 400kr++ Steam selv skal ha Tok det litt tid før dere fikk koder og slikk på mail? Har fått mailen om at jeg er regga på sida, men ikke noe key og download info =/Har heller ikke blitt trukket noe penger i nettbanken. Endret 6. november 2010 av Sveern Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg sier igjen. Sjekk ut Håvard Flo. Det norske researchteamet må ha røyket crack da de "laget" han. Haha... Han var jo ekstrem:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå