Sveern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lagt inn Direct X enda? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Ja, det ble installert automatisk første gang jeg prøvde å åpne spillet gjennom Steam. Edit: Fikk ordna det nå, var så simpelt som at jeg bare måtte lage en ny graphics-mappe. Endret 2. februar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen billig måte å fjerna trenere på? Starta i en klubb med ca 30mill i balanse og vil gjerne ikke bruke alt for mye penger. Den ene treneren jeg har krever 1,3mill i gjennsidig oppsigelse, i tillegg har han kontrakt til 2014. Får bare ha maks 1 trener forløpig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Herrmin for en kamp. Luton lå på 1. Mitt Aldershot lå på 3. før kampen. Nå leder Aldershot på målforskjell over Luton... Artig er det! Ai. Florentin Petre også. Husker at han var helt sinnsyk på CM3 eller noe. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Tredje sesong med Burnley og må si at det går utrolig bra, starten ihvertfall... Spilt 7 kamper i PL og ligger på andre plass med ett tap og seks seire. Har ikke møtt drittlag heller, møtt Arsenal, Liverpool, Tottenham, City og Chelsea (tap). Finner ikke ut av det, så er det noen som vet hvor mye penger man får fra tv-inntekter i europa league? Endret 3. februar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Herrmin for en kamp. Luton lå på 1. Mitt Aldershot lå på 3. før kampen. Nå leder Aldershot på målforskjell over Luton... Artig er det! Ai. Florentin Petre også. Husker at han var helt sinnsyk på CM3 eller noe. Aldri hørt om fyren før jeg, men var et realt kupp der jeg fikk han på free-transfer! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg fikk ett ultimatum fra styret fordi jeg søkte på jobben i B'Burn. Hvorfor? Dere sier at kontrakten til manageren bare er for å gjøre det mere ekte... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Styret er vel ikke interessert i å ha en manager som driver å søker på andre jobber.. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Styret er vel ikke interessert i å ha en manager som driver å søker på andre jobber.. Ikke før han har vist seg verdig hvertfall... Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg fikk ett ultimatum fra styret fordi jeg søkte på jobben i B'Burn. Hvorfor? Dere sier at kontrakten til manageren bare er for å gjøre det mere ekte... Er du dum ? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt... Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto? Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris? Jeg prøvde å få den høyest, men så tenkte jeg. Blackburn sparket Allardyce... Derfor søkte jeg, for gøy. Men det var ikke SÅÅÅ gøy. Jeg likte ikke at styret gav meg ultimatum, så på pressekonferansen vendte jeg dem ryggen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Oh god...you serious?! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Aldri hørt om fyren før jeg, men var et realt kupp der jeg fikk han på free-transfer! Det kan jeg tenke meg. Jeg bare husker navnet hans grunnet det faktum at det høres ut som radiokanalen Petre, og det var noe vi på den tiden syntes fra fryktelig artig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt... Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto? Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris? Jeg prøvde å få den høyest, men så tenkte jeg. Blackburn sparket Allardyce... Derfor søkte jeg, for gøy. Men det var ikke SÅÅÅ gøy. Jeg likte ikke at styret gav meg ultimatum, så på pressekonferansen vendte jeg dem ryggen. Hvis du har høy kontrakt blir det vanskeligere å sparke deg da de må betale mer i kompensasjon. Du får ikke brukt pengene på bil og damer nei Edit: Husker Florentin Petre jeg også, men kan komme på at det var 00/01 og ikke CM3, uansett så ble jeg veldig paff over han da han tok A. Madrid til ligagull foran meg og en kompis som var i R.Madrid og Barca. Han putta jo enormt med mål. Endret 3. februar 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt... Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto? Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris? Lol'd! 1 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Dette ser nesten ut som er en bug... Jeg er i min tredje sesong med Burnley, andre sesong i PL og jeg er allerede med å kjempe om ligaen. Syns overhodet ikke at jeg har stall til at jeg skal kunne klare det. Neto Hodson-Bikey-Brown-Kolarov Eagles-Diarra-Adam-Fleck Anelka-Carroll Ikke forstå det sånn at jeg er misfornøyd^^ Endret 3. februar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg forstår fortsatt ikke min personlige kontrakt... Jeg får jo ingen penger inn på ekte konto? Blir jeg bare mere likt, eller sett dumt på hvis jeg greier minimum pris? Jeg prøvde å få den høyest, men så tenkte jeg. Blackburn sparket Allardyce... Derfor søkte jeg, for gøy. Men det var ikke SÅÅÅ gøy. Jeg likte ikke at styret gav meg ultimatum, så på pressekonferansen vendte jeg dem ryggen. ? 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dette ser nesten ut som er en bug... Jeg er i min tredje sesong med Burnley, andre sesong i PL og jeg er allerede med å kjempe om ligaen. Syns overhodet ikke at jeg har stall til at jeg skal kunne klare det. Neto Hodson-Bikey-Brown-Kolarov Eagles-Diarra-Adam-Fleck Anelka-Carroll Ikke forstå det sånn at jeg er misfornøyd^^ Det kan være en "lucky season". Jeg vant jo Johnstone Saint's trophy med Aldershot. Slo Southampton som da ledet League 1 (jeg var på 5. i league 2). Rykket akkurat opp, og vant league 2 med 2 poeng på Grimsby. Første og hittil eneste kampen i League 1 endte med 9-1 (!) seier over netopp Grimsby, og jeg har bare kjøp 1 spiller siden jeg rykket opp, ikke mye forbedring der nei... Forresten så sitter Nottingham Forest med Owen, Rivaldo, Dyer, Cannavaro og Campbell... litt 90-tall over det laget Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er som regel sånn på FM. Det tar nesten alltid for få år før du er i toppen. Det tar rett og slett for få år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå