spicedgold Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Da er jeg ferdig med min første PL sesong med Burnley, ble en meget sterk 11.plass. Så jeg håper jo nå selvfølgelig på å kjempe for en europa league plass snart nå^^ Stadion blir også utvida med 6500 plasser som gjør at den rommer ca. 25000 hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Weee, da har jeg endelig fått tak i spillet. Det ble Empoli i Serie B jeg starta med. De hadde glimrende juniorfasiliteter Endret 1. februar 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 XML Parsing Error avryter mulighet for å se matcha og høtydpnkta. Hvorfor? Hva er det viruset? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Google XML Parsing Error: http://www.google.no/search?q=XML+Parsing+Error Se om du skjønner løsningene (jeg sleit ikke med å forstå det og jeg har ikke spillet en gang). Hvis ikke det hjelper så opprett en egen tråd. Endret 1. februar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tipper i februar en gang. Overgangsvinduet må bli ferdig først! Vet du noe ca. dato? Har veeeldig lyst å starte ny save, men har også veldig lyst å vente på neste patch Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Midten-slutten regner jeg med. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 1,2 norske kroner og Erlend Storesund. Vil si det er en ganske grei deal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Synd fyren ikke eier spenst. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ødegaard ja, leier han til Aldershot nå. Som enslig midtback faktisk. Fungerer bra. Han presterte å score 2 mål i en kamp jeg vant 3-0 også... bra gjort Endret 1. februar 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ødegaard blir spillendes høgre back for meg. Iallefall i første omgang. Korcsmar og Fojut spiller glimrende i lag på stopper plass. Har også Solli og Dure i bakhånd så er godt dekket. Høgre backen har jeg kun Bjørn Dahl og en 15 åring. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kommer du til kvalikken til europa league hvis du vinner ligacupen? Står at du er kvalifisert til andre runde hvis man vinner den og regner da med at det er europa league^^ Hadde passet fint, da kan jeg satse på den cupen og kanskje få Burnley ut i Europa^^ Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så vidt jeg vet så er vell dette en bug? Tror og mener at liga cup ikke normalt sett gir deg europa spill, men det gjør det på denne patchen av FM. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Ja, jeg stussa egentlig litt over det og... Trodde før jeg sjekka det ut at bare FA cupen gir europa league spill, men da er det bare å utnytte bugen da^^ Ah, så fantastisk deilig å vinne 2-1 mot Liverpool i første kampen i sesongen^^ Endret 1. februar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Herrmin for en kamp. Luton lå på 1. Mitt Aldershot lå på 3. før kampen. Nå leder Aldershot på målforskjell over Luton... Artig er det! Lenke til kommentar
amunds Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Ja, jeg stussa egentlig litt over det og... Trodde før jeg sjekka det ut at bare FA cupen gir europa league spill, men da er det bare å utnytte bugen da^^ Ah, så fantastisk deilig å vinne 2-1 mot Liverpool i første kampen i sesongen^^ Så vidt jeg vet så er vell dette en bug? Tror og mener at liga cup ikke normalt sett gir deg europa spill, men det gjør det på denne patchen av FM. The winners qualify for the UEFA Europa League, if they have not qualified for European competition through the Premier League or by winning the FA Cup. League Cup Endret 2. februar 2011 av amunds Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) What amunds said. Du får også Europaliga ved å tape FA-cup-finalen HVIS den som vinner blir kvalifisert til CL gjennom liga/CL. Dette gjelder imidlertid IKKE ligacupen (altså, du får ikke Europaliga av å tape ligacupfinalen dersom den som vinner er kvalifisert til Champions League) Endret 2. februar 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Installerte FM på nytt nå etter en formatering på pcen, men kommer ikke inn på spillet og får opp feilmeldingen "Cannot run game: Failed to set up graphips system." Noen som vet hva som skal til for å fikse dette? Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Installerte FM på nytt nå etter en formatering på pcen, men kommer ikke inn på spillet og får opp feilmeldingen "Cannot run game: Failed to set up graphips system." Noen som vet hva som skal til for å fikse dette? Jeg måtte kjøpe ny pc.. Hvilken pc har du ? Min hadde ikke god nok grafikk lagring for fm. Dette var med fm 10. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Oppdatert driverne på grafikkortet ditt? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg har jo kjørt spillet på denne pcen uten problemer tidligere. Har en Acer Aspire 7730G. Sveern: Ja, alt skal være oppdatert nå. Kan det ha noe med at jeg overførte Sports Interactive mappa til mine dokumenter (altså den med taktikker osv) fra en ekstern harddisk? Endret 2. februar 2011 av Shlaps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå