Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står ikke noe om kontrakten har gått ut, uten kontrakt eller liknende. Det står bare: Managernavn -> Søk -> Spillere -> Filter -> Hurtigfilter -> Keepere, forsvarspillere, midtbanespillere, angrepspillere, transferlistet.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med min første sesong med Burnley, vant championship. Fikk 150mill i transfer budsjett, så fikk hentet inn noen spillere. Endte opp med Lee Hodson (15mill), John fleck (50mill), Dos Santos (lån med opsjon på 37mill), Andy Carroll (80mill), Charlie Adam (28mill), Diarra (gratis) og tislutt Macheda på lån. Syns jeg har fått ett sterkt lag, nå er det bare å få de til å spille bra samme som gjenstår, og da forhåpentligvis klare meg i PL^^

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Er det noe mulighet for å se gode spillere da? For eksempel Romelu Lukaku og Denilsen ble fristilt for ikke lenge siden, men ble fort plukket opp av andre klubber.

Du kan også velge "vis" (som du ser på bildet der) også velge defensivt, også sortere etter tkl(taklinger) om du vet en taklingsterk god spiller er det du leter etter. (Kommer jo opp mange som ikke er gode på noe annet, så du må lete litt).

Lenke til kommentar

Noe så irriterendes... Valser over Stabæk som er i veldig dårlig form, tross meget god stall, men på overtid kommer Gunnersen og header inn 2-1 på overtid etter horibelt forsvarsspill fra min unge 16 årige høgre back. Kunne ikke bli sur på han etter kampen heller. Fornøyd med kampen uansett, prestasjonsmessig. Vi har 2000-1 i odds for å vinne serien, mens Stabæk er bland favorittene. Spiller Løv-ham foresten.

Lenke til kommentar

Meget imponerende må jeg si! Hva spillerstall har du egentlig?

Ligger forøvrig på 2 plass i tippeligaen! Mye heldige kamper så langt. Spilt 7 kamper. Seiere over Viking, Sogndal, Tromsø (på Alfheim) og Odd. Tapte mot Stabæk som sagt også mot start. Spendt på om vi klarer holde nivået oppe resten av sesongen, selv om jeg er redd for at jeg har en litt tynn stall.

Lenke til kommentar

Storkoser meg med Burnley saven min, har fått flyt i laget nå og ligger på ellevte plass etter 23 kamper (første sesong i PL). Hvis jeg får penger til å signere en keeper, back og en midtstopper så lukter det europe league eller ihvertfall kjempe om en plass der neste sesong. Satsa på å få på plass midtbanen og spissene denne sesongen, så nå er det defensive som gjelder^^

Men nå ser jeg følgende med å være nyopprykka og liten stall... 2 skader og to borte på landslaget og alle spiller fast tynnet ut troppen min veldig^^

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Laget mitt, kjører som regel 4-3-3 eller 4-2-4. Som Oftest assymetrisk 4-2-4 med Hæstad som anker og enten Eikrem som playmaker eller Beto (insane regen) som boks til boks spiller. På topp pprøver jeg og kjøre Hauche og Stokkelien, bruker som regel å prioritere Stokkelien når jeg sppiller med en spiss, Hauche har bedre stats, men Stokkelien er farligere foran mål når han her i form. Har desverre ikke samme bredden som jeg hadde forrige sesong nå, mange begynner å bli gamle, og de fleste toppspillera mine vil ikke signere nye kontrakter.

post-140029-0-22749200-1296465400_thumb.png

Lenke til kommentar

Imponerende mtp. laget ditt! Det er jo såklart enorm tippeliga klasse, men et stykke fra Real. Du har vell fått et greit overgangsbudjett etter CL penger til å kunne gjøre stallen din litt breiere..? Kan anbefale deg Dodo. Han blir helt sinnsyk og kommer lett til tippeligaen. Kjøpte han for 15 mill på en brann save og solgte han 2 sesonger senere for 150 mill. Han har klausul i kontrakten på 15 mill, men siden du er i 2013 så er den nok sikkert stege.

Her er mitt småsyke Løv-ham lag. Ble som sagt tidligere kjøpt opp og har klart å fått spillere som Dodo og Smithies på plass. Smithies var jeg helt enormt heldig med. Han var missfornøyd med manageren sin i Huddlesfield så fikk han for latterlige 5 mill kr. Dodo håper jeg skal kunne finasiere seg inn igjen etter den høye overganssummen: 15 mill over 4 år.

post-167348-0-48757500-1296490462_thumb.png

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Er det sånn at FM gjør det umulig å gjøre det bra i sin første sesong i en høyere liga? Jeg forventer ikke å vinne PL med Burnley i andre sesong, men flesteparten av måla kommer bare på tullete måter.

Nei.. Men naturlig nok vil det jo være vanskelig å lykkes med et lag som består av generelt dårligere spillere enn din nye divisjon.

Og hvis det ikke er tilfelle - og man har fått hamstret inn mye nytt - så vil de jo ikke være så samspilte enda. :-)

Tror det er verre i land hvor det er mange stjerner i toppligaen. :-)

Lenke til kommentar

Jeg minner om at support tas i egne tråder. Når man stiller så mange spørsmål at resten av trådens brukere reagerer, da er det et godt tegn på at man bør opprette en egen tråd for å få hjelp.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...