Stoddart Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Jeg pleier å fortsette med like offensiv holdning. Det har vært nok til å redde plassen, som alltid bør være mål i sesong nummer 1 i en divisjon høyere. Nå begynner forresten min første sesong i Aldershot å nærme seg, og det kommer litt ss av det senere. Men det ble en liten overraskelse i FA Cupen... Barnsley rykker forresten ned fra championship... Noen som husker om det er FA Cup eller Ligacup vinneren som spiller EL sesongen etter? EDIT: Da er sesongen over, og jeg lurer på hvordan det hadde gått om ikke samarbeidsklubben West Brom. hadde sendt over en spiss til meg... Endret 28. januar 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Blir nok å håpe på å beholde plassen ja^^ Er min første gang jeg spiller ett lag som ikke er topplag på FM, sikkert mye vanskeligere enn det var på CM. Tok MK dons fra league two til PL og kom på femte plass i min første PL sesong. Hadde jeg vunnet siste kampen så hadde jeg tatt fjerdeplassen^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er nok en del vanskeligere ja. Men er det noen som har merket at tidligere storspillere, uten kontrakt er utrolig villige til å gå til drittklubber bare de får penger? :S Har blitt tilbudt både Owen og Dudek av agentene dems nå til Aldershot, og begge er villige... jeg prøver sprenge lønnsbudsjettet på Owen... Tviler på at det går... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg har sett på Tottenham saven min at Beckham gikk til en klubb i league one, husker ikke hvilket lag det var i farten Endret 29. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Av og til tror jeg dette spillet kan lese tankene mine. Første sesongen i tippeligaen ser ut til å gå mot et dundrende nedrykk. Som dere så hadde jeg lyst på Pluemaj og Mush som spisser. Mush ble kjøpt av et utenlandsk lag. Lillestrøm kjøpte Pluemaj. Når har jeg nettopp tapt en kamp mot sistnevnte. Før denne kampen hadde Pluemaj scoret 2 mål på 23 kamper. I denne kampen scorer fyren 4 mål. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Flere som har opplevd at når man har spilt noen sesonger, så blir bildet av deg selv fjernet? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er det så farlig med det bildet a? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fasken... Jeg sliter med samme problemet med Aldershot som i 1.sesongen... P.G.A at jeg lå over lønnsbudsjettet forrige sesong, så mistet jeg 3 i støtteapparatet og 14 eller 15 spillere. Måtte jo erstatte disse. Mener jeg har fått tak på en god del bedre spillere. Men de er jo ikke samspillt. Tok jo også såpass tid å få tak i de, at mange ikke rakk treningskamper. Så nå taper jeg over en lav sko og roter i bunnen av League 2 -.- Nå bør disse gutta bli samspillte snart så jeg kan få meg opp til opprykk/kval... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fasken... Jeg sliter med samme problemet med Aldershot som i 1.sesongen... P.G.A at jeg lå over lønnsbudsjettet forrige sesong, så mistet jeg 3 i støtteapparatet og 14 eller 15 spillere. Måtte jo erstatte disse. Mener jeg har fått tak på en god del bedre spillere. Men de er jo ikke samspillt. Tok jo også såpass tid å få tak i de, at mange ikke rakk treningskamper. Så nå taper jeg over en lav sko og roter i bunnen av League 2 -.- Nå bør disse gutta bli samspillte snart så jeg kan få meg opp til opprykk/kval... Ack ja. Men finnes det ingen lure tricks for det? Å få spillerne samspilte mener jeg. Mine klovner rauk rakt ned igjen. Så nå må jeg prøve å vinne Adecco atter en gang. Med en del nye spillere som nok er bedre, men som ikke er samspilte... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Nei, jeg aner ikke... Skulle gjerne visst om ett triks for det. Menmen, må tror jeg at de aller fleste spillerene har kontrakt ut 2013, så de blir nok med meg neste sesong også, uansett om det er league 1 eller 2. Med mindre jeg har tabbet meg ut, og en del har 2012-kontrakter, eller at de blir solgt p.g.a at jeg stadig taper penger. Endret 29. januar 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Er det så farlig med det bildet a? Nei er ikke det, men litt rart at det bare forsvinner da Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg surrer med Burnley i første sesong, gjort det bra hele sesongen, men nå etter ca 30 kamper så har jeg en down periode. Burde jeg bytte taktikk eller er det en vanlig down periode som man får? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Gjør små justeringer. Det kan funke. Man får ofte down-perioder i alle fall. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Huff da, nå ble vestre delen av tribunen min stengt av helse og sikkerhetskomiteen... Jaja, er noen andre utfordringer med Burnley enn det var med Tottenham Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Da var jeg kommet til januar i min andre sesong med LFC, etter en veldig treg start fikk jeg endelig en god periode etter kvart. Har som regel spilt sånn. Men har nå byttet til 4-4-2 og spiller nå slik. Spillerene som ikke vises på ss 2 er Lucas,Annan,Aquilani,Maxi og Castaignos. Her er overgangene som ble gjort. Januar og sommer. Endret 30. januar 2011 av Tomskalle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dette spillet altså... Spilte mot Bordeaux i CL, 3 minutter tillegg, jeg får straffe etter 3 og et halvt, og scorer! Men så forsetter kampen til 97 minutter hvor Bordeaux scorer, og kampen blåses ikke av før klokka står på 99 min... Hva er greia? Noen ganger bestemmer spillet seg for at det SKAL bli uavgjort virker det som. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som husker hva man skriver inn i søkefeltet når man skal se alle spillerne som er på FT? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du går på søk og så på edit filter. Så fortsetter du transferstatus og transferlisted. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan tar jeg på edit filter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du trykker på spillersøk, ikke søkefeltet oppe i høyre der. Når du er inne på siden står det en knapp med filter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå