Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Tok ei god stund før Rossi begynte å fungere for meg. Har han som en slags møtende spiss mens Torres stikker. Dog putta han knapt før Torres kom på banen i februar.

Nå spiller de stort begge to.

Ble nettopp ferdig med sesongen nå. Og ende på 4 plass 2 poeng foran United på 5. Knallfornøyd etter en jævelig bra vårsesong der det ble med 2 tap. Borte mot Chelsea og Wigan.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd en sesong med Løv-Ham? Meget mye lovende ungdom i virkeligheten, frister å prøve ut det laget :)

Har tenkt å prøve meg med løv-ham etter noen sesonger med brann. Veldig spennende lag som jeg spiller på hver eneste versjon av FM!

Kan anbefale Tom Cairney på Hull! God engelskmann som kan spille seg inn på en hver midtbane første sesong (bortsett fra Real Madrid og Barcelona kanskje)

Second that! Bruker han som back up på Arsenal saven (demoen thou) og han har imponert veldig. Tar store skritt framover. Koster ikke mer enn 30 mill heller.

er det noen mulighet å justere størrelsen på fonten brukt i spillet?

Jeg liker å sitte godt og tilbakelent, men teksten blir litt liten å lese på "lang" avstand..

Eneste jeg kan tenke på der er å skru ned oppløsningen, da vil også skriften bli større.

Lenke til kommentar

Litt tidlig å si enda kanskje, men jeg hadde en elendig start på sesongen, med feks. 3-0 mot sandefjord og 4-1 mot Viking, men nå har jeg gått 9 kamper uten tap der 7 av de har vært seiere. Så nja, kanskje. Er Brann forøvrig.

Vært en veldig rar sesong for meg. Viking leder serien og RBK ligger på nedrykk etter halvspilt sesong. Jeg innehaver forøvrig 2 plassen med VIF og ODD rett i helene.

Lenke til kommentar

er det noen mulighet å justere størrelsen på fonten brukt i spillet?

Jeg liker å sitte godt og tilbakelent, men teksten blir litt liten å lese på "lang" avstand..

Eneste jeg kan tenke på der er å skru ned oppløsningen, da vil også skriften bli større.

Det hjelper fint lite når jeg *SKAL* spille windowed. Da justerer den størrelsen på teksten uavhengig av vinduets størrelse. Kjører dual screen, og er dønn avhengig av å gjøre ting på den andre skjermen mens jeg spiller..

Edit: prøver å fjerne quotes, men sliter med det :S

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Da starter jeg andre sesongen min med Liverpool. Skal se om jeg klarer å forbedre 4 plassen.

Inn har disse kommet:

Tom Cairney - £1,6M

Ibrahim Afellay - Free

Fernando Llorente - £7,75M

Domenico Criscito - £12M + £5M etter 50 kamper

Ryan Shawcross - £5M

Laget vil da komme til å se slik ut :

Reina

Johnson - Shawcross - Agger - Criscito

Cole - Gerrard - Meireles - Hazard

Llorente - Torres

På benken plasserer jeg folk som :

Skrtel, Wilson, Konchesky, Carra, Cairney, Maxi, Babel, Afellay, Rossi.

Så har jeg lånt ut en drøss med unge spillere. Galeano, Lukaku, Pacheco, Henriksen, Shelvey.

Gleder meg til en ny sesong :)

Lenke til kommentar

Sliter som faen med Liverpool jeg. Eller. Sånn realistisk sett så er det helt ok. kjemper om Europa league plass. Torres knakk jo foten i starten av sesongen, noe som å setter meg tilbake.

Ellers har jeg hentet Eden Hazard, Guiseppe Rossi og Markus Henriksen. Rossi ble tilbydd fra Villareal til 46 mill, must kjøp spør du meg. Mens Hazard kostet rundt 140ish.

Fikk du noe penger i starten eller er dette i januarvinduet?

Vant de fire første kampene i ligaen, så kom en rysare av en kamp mot Arsenal, 3-3. Deretter skulle jeg plutselig tape 4-1 mot Sunderland i LC. Kampen etter i PL putter Bolton 2 kjappe mot meg på starten av kampen. Da blei jeg så sur at jeg skrudde av hele pcen. Takler ikke å tape. :p

Har forøvrig et stort problem med Cole. Han mener jeg ikke har disiplin på spillerne, så nå ønsker han seg bort. Ingen andre er sånn, og jeg føler ikke jeg har gjort noe galt heller. Han har spilt alle kampene til nå og spilt veldig bra, topper blant annet assiststatistikken. Skjønner ikke hva som feiler fyren. Kom på kanten med Jovanovic også, han sparka jeg ut av klubben, har ikke bruk for han uansett. Men Cole har jeg da lyst til å beholde. :p

Edit: Venter forøvrig på v3.0 av megapacken med Facepacks - Cut Out Style fra sortitoutsi. Over 70.000 bilder av spillere. Burde dekke det meste vel.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...