DJ_Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Shawcross er og en jævel der. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Uh. Jeg tror assistent-treneren min har sovet i timen. Jeg har stilt assistent-trener til å arrangerer treningskamper. Men plutselig var sesongen i gang. Og jeg har ikke prøvd mine nye spillere sammen med de gamle. Samspill forventes altså ikke. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Opprykk! Løv-ham til tippeligaen i første sesong! Stor fornøyd med prestasjonene og Fredrik Haugen har vært stor denne sesongen. Skal gjøre alt jeg kan for å få han en sesong til! 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Huseklepp ender opp i Liverpool på alle savene mine Aldri hendt hos meg. Jeg gjentar, aldri skjedd. Derimot er alltid Manchester City veldig interessert og betaler alltid grov overpris (3-6 millioner pund). Liverpool, derimot, glimter til med overganger som Eden Hazard, Suarez, Farfan og Simon Kjær, blant annet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 På min Aldershot-fil(eller... karrierefil, men jeg er i Aldershot atm) så fikk Hodgson sparken i Oktober, da lå Liverpool på 18. Jeg selv ligger rundt 9-15 plass men bare 3 poeng bak playoff. Endelig blitt skadefri nå etter 14 seriekamper, og kan endelig dra nytte av storspillere som Glen Little, Rocky Lekaj, Raymond Kvisvik og King Gyan! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Uh. Jeg tror assistent-treneren min har sovet i timen. Jeg har stilt assistent-trener til å arrangerer treningskamper. Men plutselig var sesongen i gang. Og jeg har ikke prøvd mine nye spillere sammen med de gamle. Samspill forventes altså ikke. Hvor stiller du ass. treneren til å gjøre det? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 På nedtrekksmenyen der det står "lagnavn" står det "team settings" helt nederst. Her kan du stille inn sånne ting. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva faen feiler det dette spillet? Kan vinne mitt første trofee, stusslige ligacupen mot tottenham, men neida. De to siste målene kom iløpet av de siste 5 min, ene på corner. Så trekk av to skudd, begge på mål naturligvis fra tottenhams statistikk så har du de første 85 min av kampen. Skandaløst.... Så rett etterpå i fa cupen, Jeg var også jævla uheldig mot Wolfsburg borte i CL og tapte en relativt jevn kamp 4-0. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ansett en ny trener for avslutninger? Har ikke det problemet, men når jeg først taper, da taper jeg noe så innihelvete. Og det er ensidede kamper - MOT meg. Skaper INGENTING på 90 minutter, og taper gjerne 4-0. Hjemme. Mot Fulham. Banner. Kjøper ny spiss. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 På min Aldershot-fil(eller... karrierefil, men jeg er i Aldershot atm) så fikk Hodgson sparken i Oktober, da lå Liverpool på 18. Jeg selv ligger rundt 9-15 plass men bare 3 poeng bak playoff. Endelig blitt skadefri nå etter 14 seriekamper, og kan endelig dra nytte av storspillere som Glen Little, Rocky Lekaj, Raymond Kvisvik og King Gyan! Karrierefil? Er det et annet challenge det? Jeg tenker siden du fremdeles har Super-Ray og Rocky Lekaj. Sistnevnte har jeg forøvrig kjøpt til Valdres nå, men han virker da ikke som en så stor stjerne. Glen Little kjenner jeg ikke til, ei heller King Gyan. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Karrierefil? Er det et annet challenge det? Jeg tenker siden du fremdeles har Super-Ray og Rocky Lekaj. Sistnevnte har jeg forøvrig kjøpt til Valdres nå, men han virker da ikke som en så stor stjerne. Glen Little kjenner jeg ikke til, ei heller King Gyan. Neida, er noe jeg har starta med. Er nPower league 2 klubben Aldershot. Er en ukjent manager så ser man hvor det bærer. Har nesten akkurat startet. Og de nevnte spillerene har knust lønnsbudsjettet så styret er etter meg og fansen tror jeg vil kjøre klubben til konkurs... Glen Little spillte på Burnely, og Reading så sent som i 2008. King Gyan er en tidligere Fulhamspiller. Rocky Lekaj er vel ved siden av Little og Kvisvik den beste spillere i klubben (litt upraktisk da disse tre er vinger alle mann, og en må være på benken...) Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) ÅHHHHHHHHHHHH, jeg blir så sur! Det skjedde med den forrige managern jeg var i samme klubb og. Jeg ble tilbudt ny kontrakt fra styret, men så står det '' Kan ikke foreslå denne avtalen på grunn av restriksjoner fra styret, vennligst korriger. '' Hjelper ikke om jeg senker kontrakslengden, og å minske lønn per uke går ikke. Kontrakten min går ut etter sesongen, og hva skal jeg gjøre da? Lage enda en ny manager og sette han på mitt nåværende lag og bare? Og nei, SS funker ikke. :realmad: Endret 27. januar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 SS funker ikke? Prøvd alt+F9? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 SS funker ikke? Prøvd alt+F9? Yes. Og lett alle mulige steder på datamaskinen når jeg skal laste opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dokumenter -> SI -> FM11 -> Screenshots? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Dokumenter -> SI -> FM11 -> Screenshots? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ÅHHHHHHHHHHHH, jeg blir så sur! Det skjedde med den forrige managern jeg var i samme klubb og. Jeg ble tilbudt ny kontrakt fra styret, men så står det '' Kan ikke foreslå denne avtalen på grunn av restriksjoner fra styret, vennligst korriger. '' Hjelper ikke om jeg senker kontrakslengden, og å minske lønn per uke går ikke. Kontrakten min går ut etter sesongen, og hva skal jeg gjøre da? Lage enda en ny manager og sette han på mitt nåværende lag og bare? Og nei, SS funker ikke. :realmad: Dette er nevnt før, og helt klart en bug... Vært fint om de som har opplevd dette kunne SS'a det og meldt det på community.sigames.no Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Tips til spillere jeg kan kjøpe på mitt nyoprykkede løv-ham? Har ca 3 mill kr å bruke. Det offansive ser jeg på som veldig bra, men trenger noe bakover. Stopper(e), en def midt og en sentral midtbane. Får kanskje inn 5 ferske millioner etter salg av en junior spiller. Edit: Dette er kanskje den største "bugen" jeg har sett på FM. En rik russer har tatt over klubben og jeg har fått rundt 30 mill i overgangsbudsjett. Oh happy day! Vurderer å hente Dodo. Blir nesten for enkelt nå, men skal i alle fall holde meg oppe i det gode selskap. Fant også ut at Smithies er intr i å komme til klubben, men spørs om jeg faktisk får råd. Sykt urealistisk, men første gang noe slikt har sjedd med meg, så blir gøy å prøve Endret 27. januar 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Lei eller kjøp Mushaga Bakenga Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 I gang med min 4 sesong på den nye saven min nå, startet som united manager. Men etter 2,5 sesong fikk jeg tilbud fra real madrid om å ta over jobben der, noe jeg valgte å takke ja til. Kom midt veis i sesongen og de lå på en 8 plass 11p back racing som ledet ligaen. Når sesongen var ferdig var det jeg som tronet øverst kun 1p foran barcelona. er halv veis i andre sesongen med real madrid nå, og gutta putter som aldrig før. Ronaldo er oppe i 37mål på 25kamper 15assist også. helt fantastisk hvor god han faktisk er. Også et kjapt spørsmål, hvordan tar man ss på mac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå