DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Stiller du opp i VM i bedreviter? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Ja. Det er tydeligvis kjempeviktig. Da jeg selv har fått Ronaldo til å putte 46 ligamål fra den posisjonen. I sammeslengen kan jeg nevne at Sanchez putta 15-20+ seriemål hver sesong på høyrekant. Suarez har jeg også fått til å putte over 20 mål i den posisjonen. Så at den viktigste egenskapen er skuddfoten er bullshit. Alt handler om bevegelse og favoured mooves. Cuts inside evt gets into oppositions area er enda viktigere. Klart det ikke er bullshit. Dessuten sa jeg vel ikke at det var den viktigste egenskapen ? Forskjellen mener jeg var ordet jeg brukte.. Kan hende Ronaldo hadde puttet 50 hvis han var venstrebeint. Du kan jo ikke sammenlikne to spillere mot hverandre da de uansett ikke vil være like. Eller kamp-settingen vil være like. Men siden Sigames selv har lagt inn dette "tipset" så velger jeg fortsatt stole på de enn på deg.. Selvom du tydeligvis har bedre kontroll enn de fleste! :-p Endret 25. januar 2011 av amunds Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det at du bruker de prefixa innstillingene sier mer om dine FM-kunnskaper. Jeg har spilt managerspill siden 95/96 sesongen. Og har aldri brukt de nye "forhåndsinnstilte" innstillingene på spillere. Da dette er den lette veien å gå. Men, du får tro hva du vil. Jeg melder meg ut av diskusjonen mr. har rett i alt sammen. Vil forresten anbefale Paulo Henrique til dere andre her inne. Fytte for en spiller. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Det at du bruker de prefixa innstillingene sier mer om dine FM-kunnskaper. Jeg har spilt managerspill siden 95/96 sesongen. Og har aldri brukt de nye "forhåndsinnstilte" innstillingene på spillere. Da dette er den lette veien å gå. Men, du får tro hva du vil. Jeg melder meg ut av diskusjonen mr. har rett i alt sammen. Vil forresten anbefale Paulo Henrique til dere andre her inne. Fytte for en spiller. Hvis du leser gjennom innleggene dine og mine - så kommer det nok ann på øyet som ser hvem som fremstår som bedreviter. ;-) Dessuten ser jeg heller ikke når jeg har sagt jeg bare bruker de forhåndsinnstilte innstillingene. Og hvorfor er det feil å bruke de hvis de fungerer ? Det med forhåndsinnstilte innstillinger er jo en geni-strek for å treffe en større del av markedet da det senker vanskelighetsgraden betraktlig. Og hvis du også leser mine innlegg som "mr.har rett i alt sammen" så beviser det vel mer at en nettside som har adressen "diskusjon.no" kanskje ikke er noe for deg ? :-) Og jeg vil igjen bare få påpeke - dette er et tips fra Sigames selv... Jeg har aldri påstått dette er noe JEG mener/har funnet ut. Når de legger med dette som tips selv - hvorfor skal ikke jeg høre på det ?! Har ALDRI sagt en med høyrefot kan fungere som innsideangriper på høyrekanten.. :-) Prøv heller å les det folk skriver, istedetfor å tolke det slik som du selv vil, mr. Forumveilere. ;-) Endret 25. januar 2011 av amunds 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Når de legger med dette som tips selv - hvorfor skal ikke jeg høre på det ?! Har ALDRI sagt en med høyrefot kan fungere som innsideangriper på venstrekanten.. :-) Prøv heller å les det folk skriver, istedetfor å tolke det slik som du selv vil, mr. Forumveilere. ;-) Hva snakker du om? Du nevner jo ting som er helt ut av sammenheng nå. Og ber meg lese dine innlegg? Det med prefixa innstillinger ødela mye av gleden rundt FM, da det gjorde spillet mye lettere. Noe som er skuffende. Heldigvis kan man fortsatt stille inn ting selv. Men som sagt. Hvilken fot en spiller i angrep er langt ifra viktigere enn spesielle stats. Og når du sier Sigames mener det er veldig viktig å være venstrefotet om du skal skjære innover fra høyrekanten, så er det de som driter seg ut. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det med prefixa innstillinger ødela mye av gleden rundt FM, da det gjorde spillet mye lettere. Noe som er skuffende. Heldigvis kan man fortsatt stille inn ting selv. Delvis enig. Men du skjønner vel dette valget utifra et markedsperspektiv ? Men som sagt. Hvilken fot en spiller i angrep er langt ifra viktigere enn spesielle stats. Selvfølgelig er stats viktigere. Jeg sa forskjellen. Og med forskjellen mener jeg hvis to er like "gode" (selvom de aldri vil være eksakt like gode), så kan, jeg gjentar KAN, det være mer gunstig med en vestrefot. FM skal jo prøve gjengi den virkelige fotballverden mest mulig, og hvis en høyrekant skal skjære innover for å gå på avslutning, eller spille gjennom andre, sier det seg selv hvilken fot det er mest gunstig at er godfot. :-) Er han dog en gjennombruddsspiller -> da stiller saken seg litt annerledes. Og når du sier Sigames mener det er veldig viktig å være venstrefotet om du skal skjære innover fra høyrekanten, så er det de som driter seg ut. Aldri nevnt viktig... Det kan være gunstig. Men at du mener det, er jo selvfølgelig din mening - noe som er helt lovlig! PS: Takk for et litt mindre "hersketeknikk-innlegg" og et mer "diskusjons-innlegg". Lenke til kommentar
Continum Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Noen som har prøvd denne challengen? Lurer på å fyre opp FM igjen snart og begynne på den. http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=15805 Sjekka det ut nå, som ut som en morsom og tøff utfordring! Vurdere å gi med ut på den jeg også. Si ifra hvilket lag du velger da, hvis du ska prøve challengen Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Stiller med reservelag i FAcupen mot Wolwes, er 1-1 i det 65 minutt da jeg tar alle byttene mine. Så blir Lukaku utvist og Giovinco skadet, spiller 9 mot 11. Heldigvis får Wolwes et rødt kort, og ramires putter 3-4 minutter før full tid. Nice Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da har jeg endelig fått valgt lag. Fikk tips om Aldershot Town, ettersom de aldri har vært høyere og er en klubb uten gjeld (det varer nok ikke lenge med meg som manager...) Her kommer det noen screenshots fra min første måned, håper å huske å ta SS-updates hver måned Bare si i fra om det er noe spesiellt dere vil ha SS av også - utenom at jeg tror det vil bli så mye. Mot Pompeys så fikk jeg en utvist etter 6 minutter. Samme fyr ble utvist etter 4 minutter i 1.kamp. Han har ikke fått spillt noe etter dette... Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Har akkurat begynt min andre sesong med Liverpool , har spilt 3 serie kamper til nå. De har endt med o-0 * 2 og en 4-1 seier. Stiller med dette laget. Synst personlig det er veldig bra. Reina Johnsen Kjær Agger Aurelio Gerrard Meireles Mikel Coentrao Torres Rossi Reserver:Caroll,Babacar,Lucas,Annan,Aquilani,Asenjo,Wilson,Carragher,Kelly,Cole,Maxi,Shelvey,Ben arfa ( lån ), Insua , det er de jeg kommer på i farten,er vell nesten alle om ikke alle. Så lurer jeg på om noen her har erfaring med Rossi ? Hvilken roller putter han som faen i ? Endret 25. januar 2011 av Tomskalle Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Skjer med Van Persie, hver gang jeg spiller mot han så scorer han. Selvfølgelig scorer han på eneste skuddet på mål, et latterlig godt langskudd fra 20 meter. Sånt skjer nesten hver gang jeg møter arsenal, dette begynner å bli ganske sært. Selvfølgelig eneste skuddet de hadde på mål og iløpet av hele kampen. Samtidig blir mine offansive spillere helt kake, og kantene mine klarer aldri å komme seg forbi backene for å slå inn, samtidig som de sentrale's skuddforsøk blir helt latterlig dårlig. Jeg så at en annen her klagde på Van Persie og, at selv om arsenal ikke har noen sjangser så dukker han opp av intet og putter likevel. Akkurat det samme skjer her. Van Persie bug sier nå jeg. Ganske latterlig at AI starter med spillere som har rundt 80 %, nå spiller jeg mot everton der Arteta har 80 % og fellaini har 82 % før kampen har startet. Det blir litt for dumt av SI å ikke ha lagt inn noe prevantivt der. Endret 25. januar 2011 av cFc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Han har vært sånn på hvert jævla spill. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Faen, scorer seint mot everton etter å ha presset og presset. Så kommer faen de på corner på overtid. 19 -5 i skudd 3-0 i CCC. Frustrerer noe sinnsykt. For noen kamper siden ble det 17-5 i skudd mot sunderland, også 3-0 i ccc, tapte 2-1. Skjønner jo at sånt skjer av og til, bare så frustrerende når det skjer. Surt om arsenal skal ta ligaen på samme måte som i fjor, helt på tampen, fordi at jeg skal få meg en dårlig form på slutten. Og jeg er nok ute av CL. 4-0 mot Wolfsburg på bortebane. Hva faen skjer, i det som har en jevn kamp, der jeg har dominert store deler og de stort sett kun scort på kontringer. Det man kaller kollaps. Samme lag som knapt har sluppet inn mål i sesongen har nå sluppet inn 6 på 3 kamper. Får lyst til å quite og spille om igjen, men da er jo saven ødelagt for godt. Endret 25. januar 2011 av cFc Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg har klaga på Van Persie greia^^ Det er som jeg har sagt tidligere, jeg klarer å stoppe han hele forbanna kampen, ikke i nærheten av en dritt, men så... Blir enten straffe, forsvars tabbe etc, uansett hva som skjer så får han alltid ett eller flere mål når han spiller mot meg. Endret 25. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det med prefixa innstillinger ødela mye av gleden rundt FM, da det gjorde spillet mye lettere. Noe som er skuffende. Heldigvis kan man fortsatt stille inn ting selv. Delvis enig. Men du skjønner vel dette valget utifra et markedsperspektiv ? Akkurat her er jeg delvis uenig. Nå kan det være at jeg bare er en elendig spiller på dette spillet, men jeg synes det blir hakket verre for hver utgave å få til noe. De nye hjelper ikke meg noe videre. Men jeg orker ikke å sitte å flikke på brytere og glidere for å få det helt til. Jeg har rett og slett ikke fotballkunnskaper nok til akkurat den biten. Da er det mer "logisk" med de nye innstillingen. Men jeg vil gjenta at jeg fremdeles ikke herjer i dette laget. Nå er det da også lag lavere ned i systemet jeg velger, og da kan det være at det ikke hjelper like mye med ferdiginnstillingene... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Van Persie scoret 7 eller 8 mål på meg på FM10. I en kamp Arsenal slo meg 9-0. Da hadde de 9 skudd på mål. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Da starter jeg opp med Pentagon challange. Virker som en spennendes ting og blir sikkert vanskelig! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Faen, scorer seint mot everton etter å ha presset og presset. Så kommer faen de på corner på overtid. 19 -5 i skudd 3-0 i CCC. Frustrerer noe sinnsykt. For noen kamper siden ble det 17-5 i skudd mot sunderland, også 3-0 i ccc, tapte 2-1. Skjønner jo at sånt skjer av og til, bare så frustrerende når det skjer. Surt om arsenal skal ta ligaen på samme måte som i fjor, helt på tampen, fordi at jeg skal få meg en dårlig form på slutten. Dette er eneste bilde jeg har på denne pcen, men hadde et som faktisk var sykere på FM11, men det ligger på laptopen. Sjangsesløsing er enormt irriterende og det faktum at alle du spiller mot trenger 1/10 mindre sjangser enn deg for å putte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva kaller du dette her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå