Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

'Arrey i Man City hos deg ja. Kunne likt å sett det på ekte :ph34r:

Hodgson ble manager for England på den siste Liverpoolsaven min. Fikk sparken etter at han ikke klarte å kvalifisere de til VM-sluttspillet. :p (Dvs, de røyk i play-off) Imponerende egentlig, mtp at de var i gruppe med Armenia, Hviterussland, Israel og Montenegro.

Lenke til kommentar

Tips til lag? Coca-Cola 1 eller Coca-Cola 2 er kravene. Ikke et topplag i den divisjonen og ikke gamle storheter som Wimb...Milton KD :p

Noen som kan bestemme meg til et lag?

Velg et lag med gode treningsfasiliteter..

Vil gi deg en liten fordel hvis du skal være i klubben en stund.. :-)

Jukset i editor eller noe? :hmm:

Folk må da få spille spillet som de vil ?? :-D

Juksing kan det vel knapt kalles..

Er det juksing å krysse vekk "Use Real Players" ? ;-)

Lenke til kommentar

Tips til lag? Coca-Cola 1 eller Coca-Cola 2 er kravene. Ikke et topplag i den divisjonen og ikke gamle storheter som Wimb...Milton KD :p

Noen som kan bestemme meg til et lag?

Velg et lag med gode treningsfasiliteter..

Vil gi deg en liten fordel hvis du skal være i klubben en stund.. :-)

Nah, det er ikke så veldig viktig. Tar det som det kommer. Har enda ikke bestemt meg, nesten frustrerende!

Lenke til kommentar

Hvem er det som spiller på stormbreakers da?

Skal gi deg en oversikt over spillere, forrige sesongs resultater, spillerinnkjøp og salg osv. senere. Må gjøre ferdig lekser først :wee:

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hoho,er ikke feil med Ryan Babel på free transfer til FCK, i år 2012 :)

Nå fikk jeg jaggu meg Royston Drenthe gratis også! Dette året skal vi på tokt i europa!

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Tragisk å holde på sånt i lengden da. Må være veldig lite ellers i livet.

Morsomt med united i sesong 2!

post-102474-0-21017800-1295817083_thumb.jpg

Sikkert dumt spm, hvordan får du logoene til klubbene? Hos meg er Chelsea sin logo bare et blått kjedelig skjold

Lenke til kommentar

Og laget mitt viser hvordan effektiv kollaps fungerer. 4. plass, hurra. Fem siste kamper resulterer i 3 poeng. Tre av kampene var mot lag som har rykket ned. Jævla triste fittelag.

Ja, det kan være irriterende. Jeg ligger og hakker på 2. plass nå, men etter jeg solgte Gilberto (fordi at jeg hadde en spiss jeg trodde var bedre, og trengte å få registrert han) samt landslagskeeperen til Luxembourg (Leyder) (fordi at jeg trodde jeg hadde en bedre keeper) så ligger vi og får uavgjort på uavgjort mens sesongen snubler mot slutten.

Keepermessig har jeg solgt mine to siste keepere (Conny Månsson og nevnte Michaël Leyder) til Liege. Nå har jeg en 23 år gammel polakk som sisteskanse. Fortsetter han å tøve slik han gjør nå så putter jeg inn på gamle Rønningen i stedet for...

Lenke til kommentar

Er det mulig å overføre en save fra en pc til en annen?

Ja.

Gå inn på dokumenter (ikke på spillmappa på C-disken) og finn mappen som heter Sports Interactive. Innpå der ligger FM11 og videre inn ligger mappen "games". Innpå der er saven og derfra kan du kopiere den.

Får kopiert den, men ikke noe mer. Hvordan sende den til en annen pc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...