Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kopierer man den filen over på E-post, da?

Først trykker man "Alt+F9" i spillet.

Så finner man den filen i .../Mine Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2011/screenshots.

Så må du laste opp den filen ett eller annet sted:

(jeg kommer bare på www.rapidshare.com i farten - kanskje noen andre kan linke til en side alla rapidshare mer passende for bilder)

Så bare trykker du på bilde-knappen (eller link-knappen for rapidshare) og limer inn linken til bildet.

Piis ovv keik!

Lenke til kommentar

Jeg minner om at alle spørsmål av typen support skal tas i egen tråd. Enkle spørsmål kan tillates, men hovedregelen er som sagt at support tas andre steder. Ettersom et fåtall brukere ikke klarer å følge denne regelen vil fra og med nå alle supportspørsmål slettes eller flyttes uten forvarsel. Ved alvorlige og gjentatte overtramp vil strengere reaksjoner forekomme.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Crewe Alexandra blir det ikke, rett og slett p.g.a Dario Gradi,- tar ikke jobben hans. Så lenge som han har hatt den!

Yeovil, Wrexham er interessant. Har også fått tips om Oxford og Barnet. Så det blir nok en av de fire. Holder en knapp på Wrexham so far! :) Update kommer! :)

Lenke til kommentar

Deilig form. 7 kamper totalt i desember, 2 baklengs, og 23 mål. 6 seire, et tap (borte mot united,en smule ufortjent, 1 CCC mot mine 3 ), sikret meg topp i CL gruppa, og naila boxing day kampene, som pleier å være tunge. Fortsatte januar ved å vinne mot arsenal borte 1-0. Cech har da 14 clean sheats på 19 ligakamper. new_woot.gif

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Viktig seriekamp. Tre spelarar på laget mitt må ut med skade i fyrste omgang, eg ligg under 1-0. Eg greier å utlikne tidleg i andre omgang, men i staden for å ta over kampen må endå ein spelar ut med skade og til sist ein med raudt kort. Eg avsluttar med ni mann på bana og kampen endar 1-1. Ikkje berre mister eg sjansen til å nærme meg europacup-plass, men eg har fleire viktige spelarar ute med skade i ein til to månader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...