Yamas Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kopierer man den filen over på E-post, da? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 FA Women's Premier League? Nei, vanlig Premier League. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Kopierer man den filen over på E-post, da? Først trykker man "Alt+F9" i spillet. Så finner man den filen i .../Mine Dokumenter/Sports Interactive/Football Manager 2011/screenshots. Så må du laste opp den filen ett eller annet sted: (jeg kommer bare på www.rapidshare.com i farten - kanskje noen andre kan linke til en side alla rapidshare mer passende for bilder) Så bare trykker du på bilde-knappen (eller link-knappen for rapidshare) og limer inn linken til bildet. Piis ovv keik! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 FA Women's Premier League? Nei, vanlig Premier League. Åja, my bad. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Jeg minner om at alle spørsmål av typen support skal tas i egen tråd. Enkle spørsmål kan tillates, men hovedregelen er som sagt at support tas andre steder. Ettersom et fåtall brukere ikke klarer å følge denne regelen vil fra og med nå alle supportspørsmål slettes eller flyttes uten forvarsel. Ved alvorlige og gjentatte overtramp vil strengere reaksjoner forekomme.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Endret 24. januar 2011 av Runar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) To kamper igjen av Adecco nå. Ligger på 2. plass nå, kun ett poeng før 3. plassen. Mellom 2. og 5. plass skiller det to små poeng. Endret 24. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Og laget mitt viser hvordan effektiv kollaps fungerer. 4. plass, hurra. Fem siste kamper resulterer i 3 poeng. Tre av kampene var mot lag som har rykket ned. Jævla triste fittelag. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tips til lag? Coca-Cola 1 eller Coca-Cola 2 er kravene. Ikke et topplag i den divisjonen og ikke gamle storheter som Wimb...Milton KD Noen som kan bestemme meg til et lag? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Stormbreakers 3-1 Liverpool (Community Shield) Forøvrig byderby på det høyeste. Flott å knuse erkerivalen. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 FA Women's Premier League? Nei, vanlig Premier League. Med hvem, og med hvor stor klaring? Kjøpt og solgt? Litt mer info hadde vært interessant Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tips til lag? Coca-Cola 1 eller Coca-Cola 2 er kravene. Ikke et topplag i den divisjonen og ikke gamle storheter som Wimb...Milton KD Noen som kan bestemme meg til et lag? yeovil Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tips til lag? Coca-Cola 1 eller Coca-Cola 2 er kravene. Ikke et topplag i den divisjonen og ikke gamle storheter som Wimb...Milton KD Noen som kan bestemme meg til et lag? Crewe Alexandra! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Noen som har prøvd denne challengen? Lurer på å fyre opp FM igjen snart og begynne på den. http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=15805 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tips til lag? Coca-Cola 1 eller Coca-Cola 2 er kravene. Ikke et topplag i den divisjonen og ikke gamle storheter som Wimb...Milton KD Noen som kan bestemme meg til et lag? Liker selv å spille med Wrexham! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Crewe Alexandra blir det ikke, rett og slett p.g.a Dario Gradi,- tar ikke jobben hans. Så lenge som han har hatt den! Yeovil, Wrexham er interessant. Har også fått tips om Oxford og Barnet. Så det blir nok en av de fire. Holder en knapp på Wrexham so far! Update kommer! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Deilig form. 7 kamper totalt i desember, 2 baklengs, og 23 mål. 6 seire, et tap (borte mot united,en smule ufortjent, 1 CCC mot mine 3 ), sikret meg topp i CL gruppa, og naila boxing day kampene, som pleier å være tunge. Fortsatte januar ved å vinne mot arsenal borte 1-0. Cech har da 14 clean sheats på 19 ligakamper. Endret 24. januar 2011 av cFc Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 'Arrey i Man City hos deg ja. Kunne likt å sett det på ekte Lenke til kommentar
noodles Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Viktig seriekamp. Tre spelarar på laget mitt må ut med skade i fyrste omgang, eg ligg under 1-0. Eg greier å utlikne tidleg i andre omgang, men i staden for å ta over kampen må endå ein spelar ut med skade og til sist ein med raudt kort. Eg avsluttar med ni mann på bana og kampen endar 1-1. Ikkje berre mister eg sjansen til å nærme meg europacup-plass, men eg har fleire viktige spelarar ute med skade i ein til to månader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå