Yamas Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Når overgangsvinduet stenger så tror jeg laget blir noe slik: Hilario Ferrreira - Ince - Bruma - Zhirkov Lampard - Mikel - Essien Kakuta - Borini - Sala Spørsmålet er jo hvorfor jeg ikke vinner kamper? Hvilken formasjon er ''best''. Hvilke råd bør jeg høre på fra støtteapparatet? Assisterende manager Bruno DeMichelis er uenig i nesten alle råd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, de la ned varmekabler på Blåbærsmyra også. Og så måtte jeg bruke en annen bane et helt år. De bygget ut, jeg fikk flyttet tilbake i et par måneder før jeg fikk beskjed om at varmekablene hadde sluttet å virke og vi ikke hadde råd til å fikse de. Vel anvendte penger, med andre ord. Ja ja, i det minste er det ikke så ille som med Bryne. Det er nesten hver måned at jeg får en beskjed om at deler av deres stadium blir stengt ned grunnet manglende vedlikehold. Hahaha. Herlig at de slutter å virke da ja! Heldigvis er tribunen min såpass liten at det ikke er noe problemer med vedlikehold. Er jo 60% ståplasser uansett. Lenke til kommentar
Romelu Lukaku Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor viktig er konsentrasjon for spisser? eller er det viktigst for forsvarere med høy konsentrasjon? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er vel greit å holde konsentrasjonen, men for spisser er ro mer viktig. Konsentrasjon er spesielt viktig for stoppere. 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Tragisk å holde på sånt i lengden da. Må være veldig lite ellers i livet. Morsomt med united i sesong 2! Endret 23. januar 2011 av cFc Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jaja. Der røk det håpet om opprykk til Tippeligaen. Keeperen min skadet seg i 5 uker og reservekeeperen min har sånn ca 1 på alt. Flott deet! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hahaha. Herlig at de slutter å virke da ja! Heldigvis er tribunen min såpass liten at det ikke er noe problemer med vedlikehold. Er jo 60% ståplasser uansett. Jeg tror ikke jeg fikk brukt de en eneste offisiell kamp. Et par treningskamper, ellers var det ødelagte. Jeg har ikke helt sett hvor mange ståplasser jeg har, men jeg får vel sjekke det også. De har nemlig gitt meg beskjed at en av mine tribuner ble stengt ned grunnet dårlig vedlikehold. De snakket vel om at 400 plasser var ubrukelige. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Satsing av ungt... Og DeMichelis er uenig i alle råd. Jeg så i kampene mine at nye spillere MÅTTE jeg ha... MÅTTE! Så jeg fant en nettside hvor det sto de beste spillerne til under 30 i verdi... Såklart måtte jeg ut med godt over av diverse grunner. Og jeg rakk såvidt ikke å sende Vrsaljko på lån til Arbeidstillatelse-klubb, så han må råtne på reservelaget til neste overgangsvindu. Også tror jeg at jeg glemte at Hlouski eller hva heter er satt på indv. trening. Dette kan bli gøy... Hva betyr egentlig penger i en kontrakt for meg? Når Roman tilbyr meg kontrakt. Hva skal jeg med de pengene jeg får i lønn? Endret 24. januar 2011 av Runar Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er det mulig å overføre en save fra en pc til en annen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 De har faktisk utvidet til 1200 sitteplasser (av 1500) nå. Ikke dårlig bare det! Litt kjedelig at du aldri får bruk for varmekablene da. :!: Ellers har jeg to seire etter at hovedkeeperen min ble skadet og han elendige kom i mål. Virker som laget skjønner at de må score mer enn jeg slipper inn. Godset neste, går veldig dårlig. 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Er det mulig å overføre en save fra en pc til en annen? Jepp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er det mulig å overføre en save fra en pc til en annen? Ja. Gå inn på dokumenter (ikke på spillmappa på C-disken) og finn mappen som heter Sports Interactive. Innpå der ligger FM11 og videre inn ligger mappen "games". Innpå der er saven og derfra kan du kopiere den. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Oi. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Hatt en liten pause med FM, men er tilbake for fullt! Tar opp igjen Colchester som jeg var så lovende med på FM10. Ligger på 4 plass for tiden, og har fått Arsenal som moderklubb. Afobe, JET, Nordtveit, Szczesny og Rhys Murphy er på lån noe som gir meg en meget sterk stall! Afobe hadde en litt tung start, men nå putter han haugevis med mål og er topp scoren min. JET er nettopp komt på 3 måneders og spiller så si fast på wingen eller på spiss plass. Nordtveit er helt fantastisk og spiller til over 7 i rating hver kamp, uansett om det er def midt eller stopper. Szczensy er back up da Ben Willams er sinnsykt god, men han får mye kamper likevell. Murphy er reserve, men putter en gang i blandt. Ellers ser første 11'ern sånn ut: Williams Geary - Ried - Nordtveit - Tierny Izzet Cairney Lapira -------------------Wordsworth Afobe - Hereqi Blir litt kort forsåvidt, men får ta det litt over tråder, for det er mye å skrive om denne fantastiske klubben som har blitt en favoritt over årene med FM. Skal forøvrig å se de i England på Weston Homes Community Stadium i februar Håper noen orker å lese litt og kanskje prøve seg på samme laget de også! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hæhæ! Etter jeg satte inn han reservekeeperen har jeg ikke tapt en eneste av de tre han har stått! Har møtt Moss, Strømmen og Moss de tre kampene. Både mot Moss og Godset tapte jeg vårkampen mot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hæhæ! Etter jeg satte inn han reservekeeperen har jeg ikke tapt en eneste av de tre han har stått! Har møtt Moss, Strømmen og Moss de tre kampene. Både mot Moss og Godset tapte jeg vårkampen mot. Note to self: Ikke skryt på forums over seiersrekka di... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hva spiller du anyways? Har som sagt ikke vært innpå her på en stund. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 VANT PREMIER LEAGUE !!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 FA Women's Premier League? 3 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Halveis tap mot Man U igjen. Det er jo bare slik at de stiller med B-laget og har dårligere form enn meg, mens jeg stiller med A-laget, ikke mere enn det. Og det er jo ikke værre enn at jeg har 50-60 sjanser mens de scorer på sin eneste mulighet etter forsvarsfeil i det 90.-min. Skulle ikke FM være fair? screen shot av match stats? Oh noes. Det der skulle du aldri spurt om :ph34r: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå