invalid_user Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har lært meg å være tålmodig med klassespillere i middels klubber. Det gjelder spillere som Adler, Dzeko, Hamsik etc. De to førstnenvte pleier ofte å stikke på free transfer hos meg. De blir også veldig fort misfornøyde, så det er bare å være tålmodig og se etter muligheter for at de blir transferlistet. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Har lært meg å være tålmodig med klassespillere i middels klubber. Det gjelder spillere som Adler, Dzeko, Hamsik etc. De to førstnenvte pleier ofte å stikke på free transfer hos meg. De blir også veldig fort misfornøyde, så det er bare å være tålmodig og se etter muligheter for at de blir transferlistet. Jammen kanskje det går likevel! Adler har da kontrakt til 2015? Kanskje den er ny, iallefall er det litt lenge å vente på en spiller om man trenger keeper. Og jammen tok ikke Ancelotti over united! Og Mancini tok over arsenal samtidig. Blir morsom sesong. Endret 23. januar 2011 av cFc Lenke til kommentar
amunds Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Sweeet, staff paradise. Får to coaches som nok er femstjernes nå. Har en god assistent så Mike Pheland blir nok uaktuell desverre. På forrige FM hadde ikke antall stjerner på trenere noe å si faktisk... Jeg har ikke sett noe forsøk for nyeste, men er jo litt å tenke på... På FM10 så var det treningsfasiliteter og workload'n til trenern som var eneste avgjørende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jaha? Etter hva jeg forstod så endret de dette? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Halveis tap mot Man U igjen. Det er jo bare slik at de stiller med B-laget og har dårligere form enn meg, mens jeg stiller med A-laget, ikke mere enn det. Og det er jo ikke værre enn at jeg har 50-60 sjanser mens de scorer på sin eneste mulighet etter forsvarsfeil i det 90.-min. Skulle ikke FM være fair? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hverken fotball eller FM er fair. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hmm. Jeg må ha sovet i timen når de nye reglene for opprykk og nedrykk i Norge ble presentert. Jeg sitter fremdeles med Valdres, og avsluttet min første sesong i 1. divisjon på 3. plass (selv om jeg var forventet å rykke ned). Jeg tenkte at dette var bra fett, da blir det kvalik. Noe det ikke ble. Ack. Får følge enda bedre med på aviser og slikt videre tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg ble overrasket da jeg så det selv, men jeg kom på 9. plass, så for min del var det ikke verdens undergang den sesongen. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jaha? Etter hva jeg forstod så endret de dette? Det håper jeg hvertfall. Har ikke lagt merke til noe forskjell, men... Det er høyst subjektivt. :-) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Halveis tap mot Man U igjen. Det er jo bare slik at de stiller med B-laget og har dårligere form enn meg, mens jeg stiller med A-laget, ikke mere enn det. Og det er jo ikke værre enn at jeg har 50-60 sjanser mens de scorer på sin eneste mulighet etter forsvarsfeil i det 90.-min. Skulle ikke FM være fair? screen shot av match stats? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vargas presterer over all forventning backen! Månedens spiller i oktober og greier! Lenke til kommentar
amunds Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vargas presterer over all forventning backen! Månedens spiller i oktober og greier! Han er en fantastisk offensiv wingback på et offensivt lag! :-) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Sweeet, staff paradise. Får to coaches som nok er femstjernes nå. Har en god assistent så Mike Pheland blir nok uaktuell desverre. På forrige FM hadde ikke antall stjerner på trenere noe å si faktisk... Jeg har ikke sett noe forsøk for nyeste, men er jo litt å tenke på... På FM10 så var det treningsfasiliteter og workload'n til trenern som var eneste avgjørende. Jeg var endel på SI forumet i fjor, da dette ble kjent. Mener det ble gjort kjent at dette ble forandret i dette spillet. Nå er trenerens egenskaper viktigere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 De ble endret til midt i forrige spill. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg ble overrasket da jeg så det selv, men jeg kom på 9. plass, så for min del var det ikke verdens undergang den sesongen. Hehe. Jeg kan være med på den. Men ingenting er så irriterende som å få den 3. plassen der, og bare være et poeng eller så bak nr 2. Vel vel, ny sesong, nye muligheter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe. Det som irriterer meg er at det er feilinfo på Asker, noe jeg får svi for. Føyka Stadion har to baner. En gressbane (som ble brukt av kvinnene en gang i tiden) og en kunstgressbane. Herrene har siden banen ble bygget spilt på kunstgresset. Det har tydeligvis ikke FM-folka fått med seg. Med andre ord måtte jeg denne sesongen legge varmekabler på gressbanen siden jeg tydeligvis spiller mine kamper der. På kunstgresset er det allerede dette. For det måtte jeg ut med 6 millioner kr. Når man da tenker på at budsjettet mitt for den sesongen var på 2-3 millioner skjønner man at dette er en smule "katastrofalt" for klubben. Dette førte til et overgangsbudsjett på... hold dere fast... 412kr!! Med andre ord ble det ingen kjøp før sesongen, kun free transfer. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) "Uslåelige" Inter har så langt denne sesongen spilt 4 Serie A-kamper og alle har endt 0-0. :!: Mens jeg har vunnet alle mine med 8-1 i målforskjell. Det er en god flyt i laget, defensiv stabilitet, samt spillere med det lille ekstra som kan avgjøre kamper. Herlig mix. Pleier å stille med dette laget, selv om jeg roterer mye: Marco Amelia Lorenzo De Silvestri - Mamadou Sakho - Salvatore Bocchetti - Federico Balzaretti Marouane Fellaini - Riccardo Montolivo Adem Ljajic - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Juan Manuel Vargas Khouma Babacar - Mauro Zárate Hvis min assistent sier at laget jeg skal spille mot er gode mot lag som spiller 4-4-2, skifter jeg til en slags 4-4-1-1, bare med offensive vinger, slik at det egentlig blir 4-2-3-1, med enten Jovetic, Lodeiro eller Lucas som AMC. Endret 23. januar 2011 av iRoman Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe. Det som irriterer meg er at det er feilinfo på Asker, noe jeg får svi for. Føyka Stadion har to baner. En gressbane (som ble brukt av kvinnene en gang i tiden) og en kunstgressbane. Herrene har siden banen ble bygget spilt på kunstgresset. Det har tydeligvis ikke FM-folka fått med seg. Med andre ord måtte jeg denne sesongen legge varmekabler på gressbanen siden jeg tydeligvis spiller mine kamper der. På kunstgresset er det allerede dette. For det måtte jeg ut med 6 millioner kr. Når man da tenker på at budsjettet mitt for den sesongen var på 2-3 millioner skjønner man at dette er en smule "katastrofalt" for klubben. Dette førte til et overgangsbudsjett på... hold dere fast... 412kr!! Med andre ord ble det ingen kjøp før sesongen, kun free transfer. Ja, de la ned varmekabler på Blåbærsmyra også. Og så måtte jeg bruke en annen bane et helt år. De bygget ut, jeg fikk flyttet tilbake i et par måneder før jeg fikk beskjed om at varmekablene hadde sluttet å virke og vi ikke hadde råd til å fikse de. Vel anvendte penger, med andre ord. Ja ja, i det minste er det ikke så ille som med Bryne. Det er nesten hver måned at jeg får en beskjed om at deler av deres stadium blir stengt ned grunnet manglende vedlikehold. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Forslag til Chelsea? Stiller opprinnelig slik: Cech Bosingwa - Bruma - Alex - A. Cole Lampard - Mikel - Essien Kakuta - Sturridge - Anelka Terry ute med skade. Igjen, går det an å søke etter damer som ansatte? Da det eksisterer generelt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Hvem i heite allverden trenger hjelp til å spille med Chelsea? Du bør ha forstått nå at du ikke passer til spillet. Du har blant annet ikke Drogba i startoppstillingen. Kanskje starte der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå