Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har han høyest prosent..?

1. Ja, han har uten tvil høyest prosent på vingen. Så med riktige innstilliger vil han potensielt passe best der.

2. Han har mange gode ferdigheter, så avhengig av system og indv. innstillinger, kan det hende han passer bedre andre steder.

3. Du vet det går ann å trene spillere til nye naturlige posisjoner ? Her avgjør nok "adaptbility/tilpasningsemne" såvidt jeg vet...

4. Du skjønner at dette ikke er personangrep mot deg ?? ;-)

Hvis FM hadde vært såpass låst som at han passer best der, og han passer inn i alle lag - så er du vel enig i at det hadde blitt litt monotont ?

Da blir det samme oppskrift på alt, og litt av sjarmen faller bort...

Når jeg spiller, kjøper jeg konsekvent IKKE de spillerne som jeg lykkes med i et annet game.

For det syns jeg er kjedelig.. Og det funker ofte like bra eller bedre med "dårligere" spillere. (Men selvfølgelig bommer jeg skikkelig av og til /ofte.)

Lenke til kommentar

Jeg har jo sagt at jeg selv har brukt han andre steder. Nå må du jaggu lese og. Det jeg skal frem til er at han er best der. Og for et latterlig spørsmål du kommer med om jeg vet at man kan trene spillere til andre posisjoner? Hadde du fulgt litt med hadde du fått med deg såpass.

Det jeg skal frem til er at spillere, selv om de trenes opp de andre posisjoner hvor det kan se ut som de passer bra, ikke nødvendigvis passer så bra der som kanskje ønsket. Derfor viste jeg den prosenten du ser på Vargas. Dog er Vargas et dårlig eksempel, da han er god i mange posisjoner.

Lenke til kommentar

Ny save med Chelsea. Der jeg ikke skal kjøpe NOEN spillere, IKKE NOEN! - Før 2015.

Men hva er disse regen-spillerne? Noen fortelle meg om det?

Det blir vanskelig da Lampard, Malouda, Terry, Drogba, Anelka, Essien og fler blir ganske så gammel før den tid, og om kun en av unguttene blir gode nok til å ta over så kan du regne deg selv som heldig da det skal mye til før en av de blir gode nok til å starte. Eneste på min save er keeperen Delac iløpet av andre sesong.

Hva skjedde med den første da? Hvordan gikk det?

Lampard - McEachran

Malouda - Kakuta

Terry - Bruma

Drogba - Sturridge

Anelka - Lalkovic

Jeg får nok full tillit i styret da jeg har oppført Chelsea som yndlingsklubb.

Og kjøpene skjer i Sommervinduet 2014, eller kanskje før. 14-15 ca.

Når kommer disse Regene ut? Hvilken sesong?

PS. Regens har bare manipulerte bilder, det påvirker ikke de nåværende.

Jeg skal nok klare meg uten å måtte kjøpe inn. Tenk den statistikken.

Det blir kanskje ett nedrykk eller to, men, men...

Kan man laste inn skins fra tidligere generasjoner av spillet, eller kan det ødelegge, jeg har hørt at det kan skade spillet noe.

Lenke til kommentar

Jeg har jo sagt at jeg selv har brukt han andre steder. Nå må du jaggu lese og. Det jeg skal frem til er at han er best der. Og for et latterlig spørsmål du kommer med om jeg vet at man kan trene spillere til andre posisjoner? Hadde du fulgt litt med hadde du fått med deg såpass.

Men jøss... :-p

Beklager at jeg ikke har fått med meg såpass, sjef... ;-)

Poenget mitt var dog ikke om du visste at folk kan trenes opp i andre posisjoner -

men om du visste at folk kan trenes til nye "Naturlige / Natural"-posisjoner. Altså like

lysegrønn som hans tidligere naturlige posisjon. :-)

Det jeg skal frem til er at spillere, selv om de trenes opp de andre posisjoner hvor det kan se ut som de passer bra, ikke nødvendigvis passer så bra der som kanskje ønsket. Derfor viste jeg den prosenten du ser på Vargas. Dog er Vargas et dårlig eksempel, da han er god i mange posisjoner.

Da er det isåfall pga de brukes feil, akkurat som de kan bli brukt feil i sin naturlige posisjon. Hvis man trener f.eks Vargas til naturlig posisjon et annet sted, skal ha potensielt kunne spille like bra der, som i hans opprinnelige posisjon.

Lenke til kommentar

Det er bullshit. Alle spillere har et tall innenfor hver posisjon som avgjør hvor god de blir i diverse posisjoner. Det du sier nå er at du kan trene feks rooney til å bli en god back. Ja. Han kan få naturlig på posisjonen. Men det betyr ikke at han blir god i den posisjonen.

Alt i FM baserer seg på prefixa tall. Som du ikke kan gjøre noe med. Så please.. Ikke prat om ting du ikke veit noe om

Lenke til kommentar

Ny save med Chelsea. Der jeg ikke skal kjøpe NOEN spillere, IKKE NOEN! - Før 2015.

Men hva er disse regen-spillerne? Noen fortelle meg om det?

Det blir vanskelig da Lampard, Malouda, Terry, Drogba, Anelka, Essien og fler blir ganske så gammel før den tid, og om kun en av unguttene blir gode nok til å ta over så kan du regne deg selv som heldig da det skal mye til før en av de blir gode nok til å starte. Eneste på min save er keeperen Delac iløpet av andre sesong.

Hva skjedde med den første da? Hvordan gikk det?

Lampard - McEachran

Malouda - Kakuta

Terry - Bruma

Drogba - Sturridge

Anelka - Lalkovic

Jeg får nok full tillit i styret da jeg har oppført Chelsea som yndlingsklubb.

Og kjøpene skjer i Sommervinduet 2014, eller kanskje før. 14-15 ca.

Når kommer disse Regene ut? Hvilken sesong?

PS. Regens har bare manipulerte bilder, det påvirker ikke de nåværende.

Jeg skal nok klare meg uten å måtte kjøpe inn. Tenk den statistikken.

Det blir kanskje ett nedrykk eller to, men, men...

Kan man laste inn skins fra tidligere generasjoner av spillet, eller kan det ødelegge, jeg har hørt at det kan skade spillet noe.

Du får nok sparken kjapt da skal du se! Og hvorfor skal du gidde dette?

Lenke til kommentar

Jeg har til nå forandret 1-2 kontrakter, sparket 4-5 trenere, og sendt noen på utlån, noen er på utlån opprinnelig, og solgt 1-2.

Får beskjed om at jeg går i 72-100 mill i minus pr. måned. Hvorfor? Nei, serien har ikke begynt, det er sånn kjedelig nyheter-greier og neste kamp om 99 dager osv.

Hva skjer om jeg skipper over dette, og frem til 50 dager. Går jeg glipp av noe viktig, da?

Betaler jeg speideren uansett, eller bare når de er på oppdrag?

Jeg gjør jo min Økonomi-Business for å spare penger og bruke unggutta.

Lenke til kommentar

Chelsea er ikke lagt opp for å gå i pluss...

Edit: Dessuten legger de budsjettet etter at du skal vinne ligaen (hvis du har sagt det som mål), da budsjeterer de med premiepenger i mai, slik at alle mpånder frem til mai går du i minus...

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Første delen var useriøs.

Spillet er virkeligere enn noensinne, ja. Halveis tap mot Man U i Community Shield. Alex var 3'.-sistemann og var såvidt borti divaen Nani, og ble utvist. Rett etterpå scorer United ett av FM-tidenes mest ufortjente mål. Ja, det sies at det skal være så virkelig som mulig.

Men jeg bryr meg mere om at livet er rettferdig enn å godta å tape unfair. Så jeg avsluttet, og starter kampen på nytt nestegang. Livet må ha NOE rettferdig inni seg.

Lenke til kommentar

Det er ikke rart Chelsea-spillerne er mye skadet og syke.

Jeg fant ut at Chelsea har en kvinnelig Fysio... Eva Carneiro.

Hun ser jo ikke ille ut, og siklende spillere som Mikel, Terry, Bruma, A. Cole og Anelka skader jo hverandre annenhver gang ca, og er ute i en ''akseptabel'' tid på 8-9 dager, eller maksimum 3 uker.

Jeg lurer på hva som skjer på kontoret hennes daglig, også irl...

Hvorfor kan man ikke søke på kvinnelige ansatte? Man kan bare søke på, ikke mannlige, men èn enkelt generell innstilling, der 95 av 99 er menn, og å lete er lizm...

Lenke til kommentar

Kan du ikke være så snill kjære Yamas og holde deg unna denne tråden her?!

Jeg, med flere andre blir ikke annet enn frustrerte over håpløsheten din. Klarer du virkelig ikke å produsere annet enn latterlig dårlige innlegg med bare ræva innhold?

Du har fått din egen tråd, og hold jukset ditt unna oss.

Du er ikke annet enn frustrasjon for oss andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Prøver å få tak i Meulensteen nå. Sa nei til første tilbud, skal se hva han sier til 72500 som er maks jeg kan gi.

Faen ass. Prøver hele sommeren å få Hamsik for rundt 200 mill, men det er for lite sier de. Så jeg kjøper Coutinho istede. Fair enough. Men nå, første november, kommer de på banen og tilbyr meg og diverse andre lag Hamsik for kun 160 millioner kroner, da han vistnok er misfornøyd. Det er rundt 150 millioner mer enn jeg har igjen etter min lille shoppingspree i sommeren. Så der tar nok Roma den gutten fra meg. Innmari surt da frank er 33 og Hamsik var planlagt som erstatter.

Edit:

Oy, 4 mål fra lukaku i en 5-2 seier borte mot fc køben.. Kanskje han blomstrer nå, nice.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...