Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ufattelig deilig å endelig komme igang med fullversjonen! Spiller Brann og det er en utfordring. Helt latterlig økonomi og jeg får ikke hentet noen på free transfer en gang. Håper jeg blir kvitt Gylfi snart, han var faktisk positiv til å forlate klubben og har fått et bra forhold til meg, utrolig nok etter at jeg sa jeg skulle sitte han på transferlisten da jeg ikke hadde bruk for han noe mer. Holmvik er kanskje på vei ut dørene for 5 mill nå og. Håper jeg får orden på økonomien snart!

Lenke til kommentar

Sliter som faen med Liverpool jeg. Eller. Sånn realistisk sett så er det helt ok. kjemper om Europa league plass. Torres knakk jo foten i starten av sesongen, noe som å setter meg tilbake.

Ellers har jeg hentet Eden Hazard, Guiseppe Rossi og Markus Henriksen. Rossi ble tilbydd fra Villareal til 46 mill, must kjøp spør du meg. Mens Hazard kostet rundt 140ish.

Lenke til kommentar

Kommet seg ekstremt mye i slutten av sesongen min med Liverpool.

La om til 4-4-2. Og nå har Torres kommet tilbake og bøtter inn mål. Rossi har også begynt å score.

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Konchesklol

Cole - Gerrard - Meireles - Hazard

Rossi - Torres

Anbefaler Henriksen forresten. Han har potensiale til å bli relativt god. Like god som Gerrard sier speiderne mine. Dessuten er Leonel Galeano et argentisk stoppertalent som jeg har troa på. FM11 svar på Otamendi tenker jeg.

Lenke til kommentar

La om til 4-4-2. Og nå har Torres kommet tilbake og bøtter inn mål. Rossi har også begynt å score.

Reina

Rossi - Torres

Anbefaler Henriksen forresten. Han har potensiale til å bli relativt god. Like god som Gerrard sier speiderne mine. Dessuten er Leonel Galeano et argentisk stoppertalent som jeg har troa på. FM11 svar på Otamendi tenker jeg.

Lyst til å utdype litt om roller osv? sliter litt selv.

Lenke til kommentar

Reina

Rossi - Torres

Lyst til å utdype litt om roller osv? sliter litt selv.

Jeg bruker ikke det rollesystemet. Jeg justerer alt manuelt selv. Liker det best sånn egentlig :b

Lenke til kommentar

Ok, prøver meg litt frem nå selv. Tror 4-4-2 blir veien å gå for meg også, står med 0p etter 2 runder i PL, prøvde ut nå for første gang i en EL kamp og vant 6-0, så med litt justeringer tror jeg dette kan bli bra.

Prøvde meg med 4-2-3-1 i starten som har vært det jeg har brukt mest siden FM08 elns. Men som sagt tror jeg at jeg skal prøve å etablere en 4-4-2 nå, og handle spillertyper etter det. Ny spiss og en kvalitetsving er 1. pri. Ble litt inspirert av deg og er i forhandlinger med Rossi nå i de siste dagene av vinduet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...