Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Da var FM over for min del. Dominerer 2 kamper på rad der stolpen og lengden og høyden på målet er forskjellen. Skuddene var vel sikkert på 40-45, mens mostanderen scorte på sitt ene forsøk. Begge kampene, da takker jeg for meg. Ingen som har noe initiativ til å hjelpe meg med forsvaret heller! Jeg vet jo at det ikke er organisert, du trenger ikke påpeke det! Det ser jeg jo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var FM over for min del. Dominerer 2 kamper på rad der stolpen og lengden og høyden på målet er forskjellen. Skuddene var vel sikkert på 40-45, mens mostanderen scorte på sitt ene forsøk. Begge kampene, da takker jeg for meg. Ingen som har noe initiativ til å hjelpe meg med forsvaret heller! Jeg vet jo at det ikke er organisert, du trenger ikke påpeke det! Det ser jeg jo!

Syns jo strengt tatt at du må klarer å finne ut noe selv og da, du kan ikke forvente at alle bruker hele sin fritid på å hjelpe deg til å klare FM... Og takler du ikke motgang, ja da kan du finne noe annet å spille.

Meeeen, du kan jo f.eks gå inn på fmnorge og laste ned en av de super taktikkene og se hvordan de har gjort det.

Lenke til kommentar

Yes. Da var første sesong ferdig med Arsenal, og en det var absolutt nærvepirrendes helt til slutten. Vant serien bare 4 poeng foran chelsea og klarte også å vinne CL finalen mot Barcelona. Da blir det bare å bygge videre på dette til neste sesong. For å klare dette har jeg blitt kvitt Rosicky og hentet inn Toni Kloos som erstatter. Har hatt et par treningskamper som ikke har vært spesielt gode, men satset på at laget tar seg opp når det nærmer seg comunity shield og seriestart.

Lenke til kommentar

Enkle spørsmål er tillatt.

Så hvordan får jeg den Vindus-greien så jeg kan være på Internett samtidig?

Yamas, min kjære...

Jeg har svart deg på mer eller mindre alt du har lurt på...

Men du nekter jo plent å prøve finne ut ting på egenhånd.

Hvis du hadde brukt 2 minutt på å lete gjennom "Innstillinger", så hadde du

garantert sett hvor du kan kjøre FM i vindu, istedetfor full skjerm.

Vil påstå det er MYE lettere å lete gjennom innstillinger etter noe slikt,

en faktisk å få spillet til å fungere. :-)

Lenke til kommentar

Ikke gidd å svare Yamas, han troller.

Jeg har begynt på min 3. sesong med Arsenal nå. Forrige sesong ble tidenes nesten-sesong. Jeg vant Charity Shield og Ligacupen, men jeg tapte i finalene i CL og FA-cupen og havnet på 2. plass i ligaen.

Denne sesongen har jeg spilt fem kamper, og vunnet alle sammen, til tross for et vanskelig kampprogram som innehold blant annet Chelsea (3-0) og United (1-0). Jeg har fortsatt til gode å slippe inn mål.

Slik ser laget ut når alle er skadefrie:

René Adler

Bacary Sagna - Naldo - Mamadou Sakho - Juan Manuel Vargas

Daniele De Rossi

Ceac Fabregas - Paulo Henrique

Theo Walcott------------------------------Lucas

Diego Forlán

Måtte panikkhente Vargas da Clichy ødela korsbåndene, og er ute i 8-9 måneder. :( Han har gjort sakene sine bra til nå.

Ellers i stallen har jeg Lukasz Fabianski, Samir Nasri, Sime Vrsaljko, Thomas Vermaelen, Robin van Persie, Nampalys Mendy, Johan Djourou, Alex Song, Jack Wilshere og denne regenen:

post-162635-0-49872500-1295696068_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vargas er meget mye bedre som OMV.

Ikke for å starte denne diskusjonen igjen, men å si sånn uten å vite spillesystem og individuelle innstillinger for backen og vinghen blir slikt for generaliserende.. :-)

Hvis det alltid hadde vært slikt at en ting var det riktige, type "one size fits all"-opplegg - så hadde spillet blitt litt monotont... Dont you agree ?? ;-)

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...