Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter i en kinkig situasjon nå, fikk jobbtilbud fra Barcelona, så ble det mye styr og jeg sa opp i Everton. Nå er jeg i forhandlinger om lønn. De tilbyr meg 51 000 £ i uka, men jeg får ikke godtatt, det laveste jeg kan velge er 57 000 :dontgetit:

Bug eller?

*shameless selfbump*

Noen andre som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Sitter i en kinkig situasjon nå, fikk jobbtilbud fra Barcelona, så ble det mye styr og jeg sa opp i Everton. Nå er jeg i forhandlinger om lønn. De tilbyr meg 51 000 £ i uka, men jeg får ikke godtatt, det laveste jeg kan velge er 57 000 :dontgetit:

Bug eller?

*shameless selfbump*

Noen andre som har vært borti dette?

Jepp.. Meld ifra på community.sigames.com

Lenke til kommentar
Nå har City transferlistet Bryan Ruiz (£5.5m) og David Silva (! £7.5m !). Åååhhhhh, jeg har egentlig ikke plass til dem, men wheeler & dealer'n i meg blir opphisset...

Tydelig at Silva er gjenganger. Samme situasjon her, men £1,7 mill i uka er uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Fikk ikke tilbake mitt kjære Liverpool etter at jeg omsider var kommet til 2016.

Så det ble ny Liverpool save og er nå i Oktober 2010.

Startelleveren er ikke noe og skryte av ennå men skal bli pusset opp i januar.

Reina

Kelly Carragher Agger Konchesky

Lucas Meireles

Maxi Gerrard Cole

Torres

Troppen: Babacar,Carrol,Ngog,Poulsen,Kyrgiakos,Wilson,Shelvey,Annan, Aurelio, kommer ikke på alle nå i farten..

Stopper spillet i sesong 2016?

Noen spurte om van Aanholdt og Bertrand. Jeg kan bare basere fra virkeligheten, der Bertrand er en omskolert VB som er blitt til VV høyt oppe, som ikke får til noe.

van Aanholdt (irl) er faktisk pr. dags. dato bedre enn A. Cole og foran Zhirkov i køen. Så det er vel slik i spillet óg. Det er ikke akkurat venstresiden jeg sliter med på FM. Uansett hvem som spiller der, så kommer ingen seg forbi der. Men høyre derimot...

Lenke til kommentar

Hvor viktig er styrke for keepere? og hva gjør det

Hvis du går inn på "trening/training" på en spiller, så kan du krysse av på kategorier, og

der vil du se hva som er spesielle keeper-skills.

I tillegg til en del fysisk og mentalt selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen ekte spillere da i 200 år fremover på FM?

Stilte med halveis A-lag i Ligacupfinalen mot Bolton, lå under 1-0 til pause, forandret til 1-1 etter pause, kampen etter ekstraomganger endte med 1-5-seier til meg, etter en nydelig team-talk.

Men forsvaret lekker fortsatt. Jeg må bare innrømme at spissene Drogba, Anelka, Sturridge, Lukaku, Babacar, Borini ikke er gode nok da spissene i gjennomsnitt hver kamp spilles alene med keeper 15-18 ganger, men skyter endten midt på eller bare noe tusen meter over mål. Forsvaret er også elendig, dårligst når det gjelder, og ille når det ikke er så dårlig. Terry - Alex slipper nesten aldri inn mål, men siden Ivanovic og Bosingwa er født mere offansive så er jo gjennombruddspasninger til venstrekanten ett bra angrep for motstanderne. Klarte kunststykket å sende Ferreira på lån til Sevilla HELE sesongen, kunne trengt noe defansivt nå. Samtidig så har van Aanholdt på èn sesong ala ett utlån på 3 mnd danket ut A. Cole til ett fjerdevalg. Rajkovic og Zhirkov er foran han.

Men spørsmål er fortsatt hvorfor forsvaret må være så forferdelig?

PS. Ser når dere tar screenshot av spillet, at dere har internettsider tilgjengelig. Spillet tar hele skjermen min, hvordan gjør dere det mulig å være andre steder samtidig?

Lenke til kommentar

Det finnes ingen ekte spillere da i 200 år fremover på FM?

Helt riktig!

Men spørsmål er fortsatt hvorfor forsvaret må være så forferdelig?

Fordi du ikke har et system og forsvar som fungerer defensivt.

PS. Ser når dere tar screenshot av spillet, at dere har internettsider tilgjengelig. Spillet tar hele skjermen min, hvordan gjør dere det mulig å være andre steder samtidig?

Går ann å sette spillet til vindu inni innstillinger.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips om man skal starte i laveste tigjengelige divisjon i England. Spillerkjøp osv?

Kjør med Belgisk liga. Kjøpe Willy Topp. Følg med på de lavere divisjonene i Belgia. Mye bra spillermateriale der. Det er de tipsene jeg kommer på. Det er også greit om du kjører norsk liga i tillegg. Wiseth f.eks. er tilgjengelig på fri, og han kan bli god på det nivået der.

Lenke til kommentar

Jaaaaaa, vant Europa League i min andre sesong som Fiorentina-manager! Det var en cup jeg ikke satset nevneverdig på før jeg kom til kvartfinalen. Der fikk jeg selvsagt det vanskeligste laget, Chelsea, men slo dem ut med 4-1 hjemme (Babacar<3 hattrick) og 1-0 borte. Så fikk jeg de engelske ligalederne Liverpool, som jeg også slo 3-0 hjemme (Babacar slo til nok en gang og scoret en herlig chip), og 3-1 borte. Var i ekstase etter disse oppgjørene. I finalen møtte jeg Leverkusen, som bruker en tricky taktikk som jeg aldri har spilt mot (4-4-2 diamant), men vi tok omsider en ganske ufortjent seier takket være tomålsscorer Babacar og et godt forsvar + keeper. Herlig, rett og slett.

Ser også ut som jeg havner på 2. plass i ligaen. Inter er helt ville og gikk nesten ubeseiret hele sesongen (ble slått av AC Milan sent i sesongen), så de er utrolig tøffe å ta. Overall er jeg utrolig fornøyd med sesongen. Vargas er min klare ener og fikk 10 mål og 17 assists i ligaen på 32 kamper, før han brakk tåa og var ferdig for sesongen. Mauro Zárate var også et strålende kjøp, og har en utrolig bra kjemi med Babacar. Spilleres som Jovetic, Ljajic og Cerci har også vært veldig nyttige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...