amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er det jeg mener. Selvfølgelig har de en naturlig, men de har ikke stats som fungerer godt nok i den posisjonen. Det gjelder også en del "ordentlige" spillere. F.eks en del midtstoppere som nesten kan fungere bedre som backer. Men i alle situasjoner er det selvfølgelig spillesystem og hvordan den enkelte spiller er satt opp som vil avgjøre. Faktisk hatt en del savegames oppigjennom hvor jeg har hatt en spillestil som gjør at sentrale midtbanespillere er blitt omgjort til midtstoppere (og da ikke nødvendigvis den typen som er god defensivt) og vinger er blitt gjort om til backer. Naturlig nok ganske så offensive formasjoner. :-) Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg tror du kanskje bør lese manualen, søke litt på google, og lese litt på Sigames-forumet. Mange av spørsmålene du stiller er uhyre enkle ting som du med bittelitt egeninnsats finner ut selv. :-) Mange av spørsmålene vil du bruke kortere tid på å finne ut selv, enn å skrive inn spørsmålet og vente på svar. :-) Jeg har funnet ut at flere regens på FM11 virkelig ikke spiller den posisjonen de passer best til. Da er det greit å bytte posisjon. Nja.. De har jo en naturlig posisjon de også, som alle andre. Men som du påpeker så passer de ikke best i den posisjonen. Link til AKKURAT det spm. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Link til AKKURAT det spm. Jeg sier ikke at akkurat det og det spørsmålet besvares. Men alt du spør om er rimelig greit å finne ut av selv. Det forumet der kan du lære masse... Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hadde en veldig skremmende opplevelse på FM i går. Tok over United midt i sesongen, og hentet inn et forsprang på 14 poeng på Chelsea. Så kom kvartfinalen i Champions League mot Bayern Munchen hvor Rooney, Berbatov og Hernandez ble skadet i sluttminuttene.. Jeg var nå på toppen av Premier League, men på grunn av lite spisskompetanse i form av Owen på topp så snublet jeg mot Sunderland på bortebane, og poengfangsten og plassering på tabellen ble 2. plass, med 85 poeng mot Chelsea's 86. .. Virker dette kjent? Endret 19. januar 2011 av Felhart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hahaha. De sier de har laget det mer virkelig enn noen sinne. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg kan ikke Engelsk. Så å linke meg til Engelske sider... Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg kan ikke Engelsk. Så å linke meg til Engelske sider... Nei, da blir det straks verre... ;-) Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Styret godtok å fornye kontrakten min. Styret godtok til slutt å skaffe seg en farmerklubb mht. arbeidstillatelse. Jeg er på toppen av tabellen. Jeg har ett luksus-spissproblem: Drogba, Anelka, Surridge, Lukaku, Babacar (og sikkert fler). Men forsvaret sliter sykt, hadde det ikke vært for Cech, så hadde jeg vært det første nedrykkstruede laget med så mange mål. Hva er feil med forsvaret? Det lekker som en sil! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Jippi. Gikk fra ubeseiret og i kanonform til 6 uavgjortkamper på rad. Ubeseiret, men likevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Haha! Asker var litt av en jobb. Slutter for i dag på en 13. plass på tabellen. Jævla vanskelig å prestere når laget er håpløst dårlig i forhold til de andre. Jeg greide i alle fall det Brann ikke greide; slå Fyllingen i cupens andre runde. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Protestester fra spillerne på banen. PC'en starter bare på nytt, ingen farge... INGEN måte å få bilde inn i spillet, på? Uten å starte ny? Aldri opplevd, så aner ikke. Men nå pleier jo ikke dommere å like det IRL heller... Laptop? (som jeg spurte deg om) Uansett, høres ut som om maskina blir for varm. Nei. Ang. overganger. Vil du selge spillerene dine billig? Regner ikke med det. Det vil heller ikke AI lagene. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 AI-lagene? Bruker Stasjonær. Dommere har godtatt protester før. Men hva skal jeg gjøre med forsvaret. Terry og Bruma skadet. Jeg trodde det var Alex som var stjernen da han er toppscorer og blir banens beste. Men med Alex - Ivanovic eller Alex - Rajkovic så lekker forsvaret fortsatt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 AI= Artificial intelligence. På norsk blir det Kunstig intelligens, en kort forklaring fra wikipedia "er en teknikk man bruker for å gi datamaskiner og dataprogrammer en mest mulig tilnærmet menneskelig respons." Altså, motstanderlagene dine. Oki, høres fortsatt ut som om den blir for varm. Men jeg vet ikke. Spill eller virkelighet? Men hva mener du med å godta en protest? En dommer gjør ikke om på en avgjørelse fordi en spiller mener det... Forsvarspiller er toppscorer? 2 forsvarsspillere? Men du vet at det finnes en side med navn http://www.fmnorge.no som er mye bedre til dette enn denne siden? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hadde en veldig skremmende opplevelse på FM i går. Tok over United midt i sesongen, og hentet inn et forsprang på 14 poeng på Chelsea. Så kom kvartfinalen i Champions League mot Bayern Munchen hvor Rooney, Berbatov og Hernandez ble skadet i sluttminuttene.. Jeg var nå på toppen av Premier League, men på grunn av lite spisskompetanse i form av Owen på topp så snublet jeg mot Sunderland på bortebane, og poengfangsten og plassering på tabellen ble 2. plass, med 85 poeng mot Chelsea's 86. .. Virker dette kjent? Hadde stort sett samme problem med chelsea, ledet med 6-7 poeng når det var 8 kamper igjen over arsenal, så ble Drogba, Anelka, Navas, Malouda og Essien alle rammet av skader i forskjellige tidspunkt, som tvinget meg til å stille med Sturridge og en ikke blomstret Lukaku, blandt annet mot Arsenal i CL semi finale og i diverse ligakamper, og tvang meg unna min vante 4231 da jeg ikke hadde nok vinger/inside forwards igjen. Jeg hadde 8 strake kamper uten seier på slutten av sesongen, som gjorde at arsenal gikk forbi med kun 2 poeng. Da hadde jeg erobret førsteplassen siden kamp 2, helt til kamp 36. Surt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Slo nettopp Real Madrid 5-2 på Santiago Bernabéu. Jeg nærmer meg slutten av 2. sesong, og Cesc Fábregas har vært overraskende svak i begge sesongene. Faktisk så svak at jeg vurderer å selge ham. Er det noen som har fått han til å funke skikkelig bra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du må ha gjort noe feil, for Fabregas er kanskje den beste sentrale midtbanespilleren på spillet. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 @Le Professeur: Har du prøvd å skreddersy egne instillinger til ham eller bruker du fortsatt de preset-greiene? Jeg fikk forøvrig heller ikke Cesc helt i gang. Han var grei, men ikke like dominerende som i virkeligheten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Logg på msn, så skal jeg se om jeg får hjulpet deg litt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skal prøve å skreddersy instrukser. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 AI= Artificial intelligence. På norsk blir det Kunstig intelligens, en kort forklaring fra wikipedia "er en teknikk man bruker for å gi datamaskiner og dataprogrammer en mest mulig tilnærmet menneskelig respons." Altså, motstanderlagene dine. Oki, høres fortsatt ut som om den blir for varm. Men jeg vet ikke. Spill eller virkelighet? Men hva mener du med å godta en protest? En dommer gjør ikke om på en avgjørelse fordi en spiller mener det... Forsvarspiller er toppscorer? 2 forsvarsspillere? Men du vet at det finnes en side med navn http://www.fmnorge.no som er mye bedre til dette enn denne siden? Standar stiller jeg: Cech Bosingwa - Alex - Terry - A. Cole Mikel - Essien Anelka - Lampard - Malouda Drogba Men utover i sesongen så endte det med skade på Terry og Bruma måtte inn, da jeg lånte ut de beste midtstopperne (man kan faktisk få penger for å låne ut, også mye for korte perioder). Bruma har storspilt med Alex, og jeg ba Alex veilede ham. Han fikk positiv respons på dette. Men når Bruma igjen ble skadet, så ble det litt variasjon av Ivanovic og Rajkovic. Bosingwa blir veldig fort sliten, så å ha Ivanovic som backup som kan komme innpå, var og er fortsatt ett must, jeg bruker begge som i virkeligheten, men FM er ikke realitet 100%. Poenget er at da måtte Rajkovic i forsvaret, noe som ikke var ett høydepunkt. Mancienne fortsatt i Wolves på lån, men hele pointet er at kanskje Bruma - Alex var best, eller Alex - Terry, med Bruma -Alex så må Cech tvinges til å bli banens beste for å si det sånn, med åpenbare redninger. Med Terry - Alex, så gikk de få skuddene, av få muligheter inn. Jeg lurer på om Alex er skyld i alt dette? Han var toppscorer da Terry var skadefri. Terry er klar til neste kamp... Begynner å undre på midtstopperne. Ferreira er ett elendig valg, men heldigvis er han på utlån til Sevilla. Hvem burde jeg velge i forsvar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå