DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 For det første er Rafael høyreback og han er håpløs som midtstopper og det er det flere grunner til. For det første har han dårlig markering og posisjonering. Med andre ord mister han spillerne han skal passe på ofte, noe som er livsfarlig. For det andre er han lav og har ikke direkte god på hodet. På spesielt FM er dette utrolig viktig. Er en forsvarer dårlig på hodet, gjør han mye feil. Coentrao er vel midtbane/ving med venstreback som backup. Du burde i alle fall ikke kjøpe han inn om du skal gjøre han over til stopper. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Les hva jeg skriver da. Jeg vurderer å hente inn Shawcross og Coenträo. Hvem tror du skal spille hvor da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjøp heller backer, ikke midtstoppere som du trener om til backplassen. Det går sjelden bra. Rafael er høyre, Coentrao er venstre. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjøp heller backer, ikke midtstoppere som du trener om til backplassen. Det går sjelden bra. Rafael er høyre, Coentrao er venstre. Dette kommer jo igjen helt ann på skills. Er en god del midtstoppere som er gode som defensive backer. Også en del midtstoppere med gode First Touch og ok Crossing som kan brukes. Fordelen med å gjøre om midtstoppere er jo ofte de mentale ferdighetene, og "forsvarsskills" som "jumping", "strength", "positioning" og "tackling". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det gjør dem ikke nødvendigvis gode. Sjelden jeg har sett stoppere som har feks god crossing. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det gjør dem ikke nødvendigvis gode. Sjelden jeg har sett stoppere som har feks god crossing. som sagt.. spørs helt hva man bruker de til... :-) hvis du enda ikke har sett en midtstopper som kan funke som back, har du ikke spilt nok FM ;-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Les hva jeg skriver. Skriver nødvendigvis, ikke at de ikke gjør det. Og jeg sier at de som regel ikke fungerer like godt som en rendyrket back. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nytt FM-prosjekt. Har startet med mitt lag fra hjemstedet Asker. Nyopprykket til Adeccoligaen for 2011-sesongen. Kan bli spennende. Har ikke spilt med et såpass dårlig lag før, så kan bli interessant å se hvordan jeg gjør det. Spilt en treningskamp. Tapte 1-2 hjemme for Viking. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Kjøp heller backer, ikke midtstoppere som du trener om til backplassen. Det går sjelden bra. Rafael er høyre, Coentrao er venstre. Dette kommer jo igjen helt ann på skills. Er en god del midtstoppere som er gode som defensive backer. Også en del midtstoppere med gode First Touch og ok Crossing som kan brukes. Fordelen med å gjøre om midtstoppere er jo ofte de mentale ferdighetene, og "forsvarsskills" som "jumping", "strength", "positioning" og "tackling". Martin Kelly f.eks, er midtstopper men funker strålendes på høyre backen. Lenke til kommentar
riis Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som kan anbefale en engelsk midstopper til laget mitt? Er Arsenal og har en god del og bruke halvveis i sesongen. vil helst at det skal være en god ung spiller, men heller ikke fra rival klubbene. Phil Jones Skriver under på den. Jones roterer med Danny Wilson, Daniel Agger og Rafael Toloi i midtforsvaret hos meg i en alder av 20. Jeg spiller med Liverpool. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Martin Kelly f.eks, er midtstopper men funker strålendes på høyre backen. Han spiller vel også back i virkeligheten, så da har han den mer som naturlig. Jeg sier likevel at en spiller som trenes opp i en annen posisjon spiller like godt der som sin faste. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Han spiller vel også back i virkeligheten, så da har han den mer som naturlig. Jeg sier likevel at en spiller som trenes opp i en annen posisjon spiller like godt der som sin faste. Det kommer jo også ann på andre faktorer... Spillesystem, og spesielt hva den backen faktisk brukes til i laget. Kan være midtstoppere i et lag som har ferdigheter som passer bedre som back, og motsatt. :-) F.eks er det flere regens jeg har fått, som jeg endrer posisjon helt på nettopp pga at ferdighetene dems passer bedre i andre posisjoner på mitt lag. :-) Men for all del.. I de fleste tilfeller er det som du sier, at spillere har ferdigheter som passer dems vanlige posisjon, men spesielt regens, og en del "ordentlige" spillere har ikke det. :-) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har funnet ut at flere regens på FM11 virkelig ikke spiller den posisjonen de passer best til. Da er det greit å bytte posisjon. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som kan anbefale en engelsk midstopper til laget mitt? Er Arsenal og har en god del og bruke halvveis i sesongen. vil helst at det skal være en god ung spiller, men heller ikke fra rival klubbene. Phil Jones Skriver under på den. Jones roterer med Danny Wilson, Daniel Agger og Rafael Toloi i midtforsvaret hos meg i en alder av 20. Jeg spiller med Liverpool. Er Blackburn jeg og han er en av ligaens beste midtstoppere med Christopher Samba! Shawcross-Jones spiller i midten på landslaget også Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som kan anbefale en engelsk midstopper til laget mitt? Er Arsenal og har en god del og bruke halvveis i sesongen. vil helst at det skal være en god ung spiller, men heller ikke fra rival klubbene. Phil Jones Skriver under på den. Jones roterer med Danny Wilson, Daniel Agger og Rafael Toloi i midtforsvaret hos meg i en alder av 20. Jeg spiller med Liverpool. Er Blackburn jeg og han er en av ligaens beste midtstoppere med Christopher Samba! Shawcross-Jones spiller i midten på landslaget også I min forrgie liverpool save i 2013 ( som jeg gikk til inter til... og sa opp jobben i inter og ødela hele saven, har nå startet på nytt ) spilte Phil Jones og Danny Wilson seg til pls og etter hvert cls beste stopperpar, begge var ønsket av blant annet Real Madrid,Barca og Arsenal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Phil Jones ble ikke særlig god på min save. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har vunnet alle de siste 20 kampene mine, er i overgangsperioden, men klubbene krever jo 150 mill over verdi... Hva mener du medat bilde av meg selv tar plass? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvorfor ser jeg at så mange har tilgang til internett via FM. På FM hos meg så tar FM hele PC-en... Og hvorfor klikker PC'en og skrur seg av ved ny match? En gang pr. oppstart. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg tror du kanskje bør lese manualen, søke litt på google, og lese litt på Sigames-forumet. Mange av spørsmålene du stiller er uhyre enkle ting som du med bittelitt egeninnsats finner ut selv. :-) Mange av spørsmålene vil du bruke kortere tid på å finne ut selv, enn å skrive inn spørsmålet og vente på svar. :-) Jeg har funnet ut at flere regens på FM11 virkelig ikke spiller den posisjonen de passer best til. Da er det greit å bytte posisjon. Nja.. De har jo en naturlig posisjon de også, som alle andre. Men som du påpeker så passer de ikke best i den posisjonen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Er det jeg mener. Selvfølgelig har de en naturlig, men de har ikke stats som fungerer godt nok i den posisjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå