Light_up Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Noen som har erfaring med Carrol og/eller Babacar ? Hvilke roller scorer de mye i ? Roller= måltyv,oppspillspunkt osv Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Babacar er insane. Scoret 47 mål på 34 ligakamper for meg sist sesong. Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Babacar er insane. Scoret 47 mål på 34 ligakamper for meg sist sesong. Hvilken rolle brukte du han ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ingen, har egne innstillinger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Noen som har erfaring med Carrol og/eller Babacar ? Hvilke roller scorer de mye i ? Roller= måltyv,oppspillspunkt osv Offensivt oppspillspunkt funker bra. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Spence var nok bedre på FM10. Varierer en del fra save til save. I det gamet jeg spiller nå kommer han til å bli bedre enn Shawcross. Er ca. like god nå, men 3 år yngre (23/26). Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Havnet på Phil jones til slutt, da speiderene mine anbefalte han mer. Så får vente og se etter et par sesonger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rart. På min save var han i alle fall veldig mye dårligere enn 2010. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rart. På min save var han i alle fall veldig mye dårligere enn 2010. -9 potential. Er stor variasjon da :-) Lenke til kommentar
amunds Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Rart. På min save var han i alle fall veldig mye dårligere enn 2010. -9 potential. Er stor variasjon da :-) Det er jo bedre med en -7'er med de riktige skillsene enn en -9'er med alt mulig drit... ;-) Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du tar ferie hvis til la spillet gå uten at du gjør noe. Som for eks. hvis du ikke gidder å vente på at neste sesong skal starte. Hva påvirker det laget ang. alt fra trening til kamp til ledelse? Sergio Asenjo er verdt 30 mill, At. Mad. krevde 270 mill, de kan jo like greit si at de ikke selger han? Hvordan utvikler en unggutt seg? Jeg bruker Jeffrey Bruma stadig vekk i hver kamp, men lurer på om han bedrer seg slik. I virkeligheten så gjøres det slik. Men telles bare trening på FM? Litt merkelig egentlig, da Bruma ble skadet, så sank forsvarskvaliteten i spillet veldig, men det var bare for en kamp, så... Hvorfor virker det ikke å skrive egen kommentar på pressekonferanser? Jeg har ikke satt opp noen taktikk på corner, og spillerne slipper ikke inn, men Assistenten klager uansett, merkelig? Hvorfor? Kan man få seg managerbilde inni en save, eller må man starte på nytt? Godtar dommeren noengang protester fra spillerne? Man kan altså bare være logget på Steam-kontoen sin ett sted? Så man må gå ut av FM, inn på Internett, gå på Steam.com. Gå inn på kontoen, logge av. Gå på ny PC, gå på Internett, gå på Steam, logge på, laste ned, spille FM? Når det står månedlig kostnader for en spiller, for å få kjøpt han, hva betyr det? At man betaler den følgelige summen pr. mnd i det X antall mnd, eller den følgende summen over den følgende perioden? Når man skal kjøpe en spiller, hva menes med den offentlige og ikke-offentlige publisiteten av overgangen, og konsekvensene av den? Uthaling på overtid, betyr det bare å stille 10-0-0? Teknologi-spm: Dataen klikker og skrur seg av og på før kamper på FM, på Demoen gjordet den det èn gang, ved første kamp, nå er det variabelt og kan skje flere ganger. Hvorfor? Jeg har bare 2 spillbare ligaer med, og de er de eneste jeg har med generelt. Det å stille disse spm. muntlig og med svar, blir gjort på 5 min. Ikke tenk at det er MEG dere hjelper, men en del av ett helt FM-samfunn. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva påvirker det laget ang. alt fra trening til kamp til ledelse? Sergio Asenjo er verdt 30 mill, At. Mad. krevde 270 mill, de kan jo like greit si at de ikke selger han? Hvordan utvikler en unggutt seg? Jeg bruker Jeffrey Bruma stadig vekk i hver kamp, men lurer på om han bedrer seg slik. I virkeligheten så gjøres det slik. Men telles bare trening på FM? Litt merkelig egentlig, da Bruma ble skadet, så sank forsvarskvaliteten i spillet veldig, men det var bare for en kamp, så... Hvorfor virker det ikke å skrive egen kommentar på pressekonferanser? Jeg har ikke satt opp noen taktikk på corner, og spillerne slipper ikke inn, men Assistenten klager uansett, merkelig? Hvorfor? Kan man få seg managerbilde inni en save, eller må man starte på nytt? Godtar dommeren noengang protester fra spillerne? Man kan altså bare være logget på Steam-kontoen sin ett sted? Så man må gå ut av FM, inn på Internett, gå på Steam.com. Gå inn på kontoen, logge av. Gå på ny PC, gå på Internett, gå på Steam, logge på, laste ned, spille FM? Når det står månedlig kostnader for en spiller, for å få kjøpt han, hva betyr det? At man betaler den følgelige summen pr. mnd i det X antall mnd, eller den følgende summen over den følgende perioden? Når man skal kjøpe en spiller, hva menes med den offentlige og ikke-offentlige publisiteten av overgangen, og konsekvensene av den? Uthaling på overtid, betyr det bare å stille 10-0-0? Teknologi-spm: Dataen klikker og skrur seg av og på før kamper på FM, på Demoen gjordet den det èn gang, ved første kamp, nå er det variabelt og kan skje flere ganger. Hvorfor? Jeg har bare 2 spillbare ligaer med, og de er de eneste jeg har med generelt. Det å stille disse spm. muntlig og med svar, blir gjort på 5 min. Ikke tenk at det er MEG dere hjelper, men en del av ett helt FM-samfunn. Det er individuellt hva og hvor mye som blir påvirket. Kommer ann på hva du setter opp når du drar på ferie, og ferdigheter til de ansatte. Fordi de vil selge han. For 270 mill. Når jeg spiller med Fulham så vil jeg ikke selge Dempsey, Gera eller Zamora. Men kan selge Hangeland, om jeg får 300mill for han. Trening og kamper på et passende/høyere nivå utvikler best. Huk av for "vis utvikling" eller hva det nå heter på ferdighetsdelen. Det virker kun når du stormer ut. Sikkert fordi du ikke har satt opp noen taktikk... Aner ikke, men logikken tilsier at du må starte på nytt. Da dette er en endring i spillet. Protester fra spillere? Hva mener du? Aner ikke. Bruker av prinsipp ikke steam. Men det er da bare å laste ned flere steder. Og om du ikke logger av, så kan du sikkert logge inn fra et annet sted (så logger den av på sted 1 automagisk). Og hvorfor åpne nettleser, når du bare åpner selve steam rett fra startmenyen/oppgavelinjen/whatever... Månedlige kostnader er hva det koster pr. måned (det ligger i ordet). Men om det er kostnader over et antall måneder så er det summen, fordelt over det antallet med måneder. Offentlig er det samme som å gå ut i avisen å si "Vi skal kjøpe XXXXX". Dette kan føre til at andre klubber fatter interesse for spilleren. Du har kanskje merket at når du noenganger legger inn bud så får du beskjed om at "overgangsrykte har lekket ut til pressen" (eller noe lignende). Ehhh... Nå har ikke jeg spillt en stund, men er dette et valg? I såfall så vil spillerene bruke lang tid hver gang de har ballen, bruke lang tid på alle dødballsitasjoner osv. Ikke å legge seg defensivt,- det er ikke å hale ut tiden. Laptop? Da blir det mest sannsynlig for varm. Laptop/Stasjonær,- får du bluescreen, greenscreen eller noe lignende? Det er nok deg som blir hjulpet jo, flertallet av disse spm. kan man lett få svar på ved enkle søk i den store verdenen av nettsider. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Protestester fra spillerne på banen. PC'en starter bare på nytt, ingen farge... INGEN måte å få bilde inn i spillet, på? Uten å starte ny? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hva faen skal du med bilde uansett, tar bare ekstra plass og sånt pcn din høres ut som den sliter allerede liksom Lenke til kommentar
amunds Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Spence var nok bedre på FM10. Varierer en del fra save til save. I det gamet jeg spiller nå kommer han til å bli bedre enn Shawcross. Er ca. like god nå, men 3 år yngre (23/26). At han er 3år yngre trenger da ikke bety noe som helst... En 17åring som er litt dårligere enn en 28åring blir ikke nødvendigvis bedre selvom han er 17. For det første kan han være maxa allerede. For det andre er det ikke sikkert han når max-potensial i det hele tatt. Også er spørsmålet hvordan man definerer ordet "bedre". Først og fremst trenger midtstoppere de generelle forsvarsskillsene. Men så kommer jo resten veldig ann på hva slags taktikk man selv kjører, og hvordan man bruker midtstopperen sin. Hvis man står høyt, og trenger en rask midtstopper f.eks, finnes det vel ganske mange "bedre" alternativer enn Spence og Shawcross uansett, som også kan ha lavere ability sålenge de er bedre på de riktige skillsene. Da er den midtstopperen i mine øyne "bedre" enn de to. Brukt som et eksempel, og ikke nødvendigvis for å rangere Spence/Shawcross mot hverandre eller noen andre... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Shawcross ser ut til å være et bedre alternativ da han er bedre i starten. Sjekket med FMRT og Spence har bittelitt høyere PA og Potential rating men Shawcross er fortsatt litt bedre i desember 2013. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Shawcross er bedre fordi Spence ikke har utviklet seg nok enda. Likevel er Shawcross et godt kjøpt. Han er engelsk og er ikke ekstremt overpriset, noe som teller meget til hans fordel. Er du United får du i tillegg en HG-spiller til. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vil dere si at Shawcross er god nok for et ligagull lag i PL? Har foreløpig Pique, Vidic, Thiago Silva og Rafael som FS. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rafael som stopper? Rafael da Silva altså? Han er da back. Om du har Pique trenger du ikke Shawcross, selv om Shawcross har vært med på alle mine 9 gull på rad med Unied. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rafael som stopper? Rafael da Silva altså? Han er da back. Om du har Pique trenger du ikke Shawcross, selv om Shawcross har vært med på alle mine 9 gull på rad med Unied. Nei, jeg har trent han opp som midtstopper, men bruker han som regel på backplassen. Jeg vurderer å selge han, og hente inn Shawcross og Coenträo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå