Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom på en 3. Plass denne sesongen i Premier League og tapte semifinalen mot Real Madrid i CL. Skuffet, hadde forhåpninger om å gå helt til topps i begge turneringene.

Hvilket lag leder du?

Stormbreakers. Editor. Består av unge talenter + Essien og Vidic som henholdigvis er kaptein og visekaptein.

Endret av -Linda.
Lenke til kommentar

Mitt daglige prosjekt (ikke spilt på en stund nå, men...) er å føre Southampton til gamle høyder. Det har jeg forsåvidt lykkes med da vi er inni andre sesong i Premier League.

16.okt 2015.

Til å vokte buret har vi førstekeeper Joe Lewis (Peterborough), samt "talentet" Marc McCallum (Dundee Utd).

Forsvaret byr på veldig mye spennende, men har spesielt satset på to maskiner i Micah Richards og Jose Goncalves (starter vel på free transfer). I tillegg har vi rutine som Alan Hutton, Bakary Soumare og Charlie Mulgrew. En regen ved navn Stephen Laird er også handlet inn, samt Peter Larsson på lån.

På midtbanen er det vel først og fremst Darren Gibson som er motoren. Sammen med andre gode fotballspillere som Tom Cairney, Stephen McGinn og Ignacio Camacho. Det evige "talentet" Younousse Sankhare samt skademaskinen Owen Hargreaves bidrar også med jevne mellomrom.

I tillegg har vi et produkt fra egen stall, Peter Farquharson som er inne i sin 4.sesong på A-laget i en alder av 19. Peter er også vår selvskevne kaptein!

Mitt dyreste spillerkjøp i South (12,5mill pund), Argentineren Luiz Ruiz skal også fargelegge midtbanen.

Miguel Medina fra Paraguay var en stund mitt dyreste spillerkjøp i South på 11,75 mill pund.

Har levert sålangt, men sliter litt med hjemlengsel.

Daniel Sturridge får mye av æren for at vi er i PL med sine 31 mål på 39 kamper i Chamipionship.

Andy Carrol er også hentet inn som en squad-player og oppspillspunkt.

Samt vidunderbarnet Mario Balotelli, som absolutt ikke lykkes i City.

En meget spennende spillerstall med god blanding av rutine og talent.

Spiller en 4-1-3-2 Formasjon med 4 vanlig i forsvar. 1 defensiv midt.

3 sentrale på midten, samt 2 spisser.

Var når jeg gikk bort ifra vinger, og bare satset gjennom midten at South begynte å klatre i divisjonene. (Begynner i League 1)

I tillegg bør nevnes debutkampen i PL - var en tur på badet etter jeg satt den på, hjemme mot Loserpool på St. Mary's. Når jeg kom tilbake i pausen stod det 5-0 til Southamton gitt.

Ble 6-0 totalt, og Southampton viste at man ikke kunne ta lett på dette tidligere storlaget!

Nå endte vi riktignok på 10.plass til slutt. Men det er absolutt godkjent for et nyopprykket lag!

I trenerapparatet har det bl.a vært innom en storspiller som Ryan Giggs (først trener, så ass.manager, nå manager i annen klubb) og Paul Scholes som styrer gjengen nå.

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Etter 17 kamper med 3 innslipp og fler scorte mål, dvs. 17 seire på rad, så hører jeg på råd fra samme fyren som hele tiden har gitt råd til de 17 kampene, det MÅ være bug.

Ah. Ikke noe bedre å slå Man. Utd og ha en god del av mine faste spillere ute med skader/susp. Og etter en jevn kamp få vinnermålet på overtid!

Hehe, bra det :-) Jeg pleier å vinne med 5-6 mål mot rivalene, og scorer de to første iløpet av de første 15. Easy life :-)

Lenke til kommentar

Etter 17 kamper med 3 innslipp og fler scorte mål, dvs. 17 seire på rad, så hører jeg på råd fra samme fyren som hele tiden har gitt råd til de 17 kampene, det MÅ være bug.

Ah. Ikke noe bedre å slå Man. Utd og ha en god del av mine faste spillere ute med skader/susp. Og etter en jevn kamp få vinnermålet på overtid!

Hehe, bra det :-) Jeg pleier å vinne med 5-6 mål mot rivalene, og scorer de to første iløpet av de første 15. Easy life :-)

Hehe. De ville nok vært enklere ja, hadde jeg hatt alle spillerne mine, uheldigvis er jeg like skadeutsatt som de var forrige sesong :(

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en engelsk midstopper til laget mitt? Er Arsenal og har en god del og bruke halvveis i sesongen. vil helst at det skal være en god ung spiller, men heller ikke fra rival klubbene.

Jordan Spence pleier å bli god. Shawcross også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...