Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Her er en torrent med graphics filene mineb are sett downloadtarget til FM-mappa så vil jeg tro logoer/drakter/faces kommer etterhvert som det blir lasta ned :)

Haha, .torrent fila ble påp 11 mb ja :p

Prøv den, usikker på om det er noen som seeder nå men...

Edit: Klikk på snapback for å gå til innlegget der du kan laste ned torrenten...

Endret av Sveern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 3 sesonger i Liverpool med en fantastisk stall fikk jeg tilbud fra Inter i Serie A.

Jeg takket ja og ble der til to seriekamper var spilt, da sa jeg opp jobben, synst personlig det var kjedlig og spille i Italia og ville tilbake til England.

Jeg dro på ferie til 1 Desember og kom hjem til mange jobbtilbud, takket nei til alle sammen.

Da jeg så at Wigan hadde sparket manageren sin, søkte jeg og fikk jobben.

Skal nå redde Wigan fra nedrykk, noe som kan bli en vansklig jobb med tanke på den stallen jeg har for øyeblikket. Fikk jobben 3 Februar så jeg rakk akkurat ikke og handle.

Vant forresten 2 pl gull, ligacupen og charity shield iløpet av mine sesonger i pool, angrer stort på at jeg forlot klubben! Hadde en fantastisk stall og kunne sikkert vunnet alt som var og vinne denne sesongen.

Jeg sa opp i Italia før jeg nesten hadde begynt. Hva er poenget med ferie? Går skalaen max til 20?

Lenke til kommentar

Yamas: Hvor mange ganger må du få beskjed om dette? Support tas i egen tråd. Selv en admin har vært her inne og bedt deg ta det et annet sted. Forrige gang flyttet jeg nærmere 200 innlegg og slettet 40 stykk. Nå har jeg slettet 7-8 poster herfra. Innrett deg etter trådens regler. Jeg har sagt at support ikke er lov. Det får du tåle. Jeg gidder ikke bruke en time (ja, jeg brukte faktisk en hel time av min egen fritid på å ubetalt rydde opp etter deg) en gang til. Nå hadde denne tråden klart seg fint en stund og jeg vurderte faktisk å slutte å følge med på den. Jeg har den i mine innlegg så jeg sjekker hver gang jeg ser det er nye poster. Dette er siste sjanse. Neste gang nøyer jeg meg ikke bare med å slette innleggene.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig problemet med support i denne tråden? Er jo utrolig slitsomt å måtte ha flere tråder for football manager spillet, da jeg kun sjekker den via mine innlegg. Og jeg har ingen problemer med å hjelpe denne fyren litt, eventuellt hoppe over innlegget hans om jeg skulle ønske det. Denne tråden er ikke så kraftig postet i at support ødelegger noe akkurat.

Lenke til kommentar

What DJ_Dark said.

Generelt sett så har denne tråden klart seg veldig fint. Har vært fri for rapporter inntil nylig. Men når 200 innlegg må skilles ut fordi de fører til støy og irritasjon som ødelegger en ellers problemfri tråd så må det reageres. Resultatet er som det står i førstepost og i topic. Småspørsmål er lov. Er det spørsmål som krever større diskusjon så opprett en egen tråd for det.

Ja, det går ut over uskyldige tredjeparter. Nei, vi kan ikke gjøre noe med det. Jeg/vi kan ikke moderere og sette egne regler for enkeltmedlemmer. Vi er nødt til å forholde oss til regler som gjelder alle parter. Derfor jeg innførte denne regelen i tråden her. For å skape minst mulig støy for den allmenne bruker av tråden så jeg ingen annen utvei.

Lenke til kommentar

Jeg har gått tilbake til Freiburg saven min (sa egentlig opp og gikk til motherwell), men tenkte at siden jeg gikk en hel sesong uten å tape (hadde over 100 poeng ved årsslutt, laster opp screenshot senere), vant cupen, rykket opp og ble årets manager så kunne det være kjekt å se hvor bra det går på øverste nivå i Tyskland.

Overtalte også eiere til å kjøpe stadion vår, så denne måneden hadde vi utgifter på 360 millioner :-P

Er i 2012 (sommer), forslag til forsterkninger på topp ved siden av min stjernespiller Cisse? (toppscorer i fjor med 27 mål). Har faktisk spilt han på topp sammen med Cato Hansen som jeg kjøpte for 6 millioner, han har dunket inn 12 og er flink til å tilrettelegge.

Småstolt av å ikke ha tapt en kamp i FCK som jeg var året før eller i Tyskland (serie og cup) uten å "fuske" med saves ^_^

Lenke til kommentar

Generelt sett så har denne tråden klart seg veldig fint. Har vært fri for rapporter inntil nylig. Men når 200 innlegg må skilles ut fordi de fører til støy og irritasjon som ødelegger en ellers problemfri tråd så må det reageres. Resultatet er som det står i førstepost og i topic. Småspørsmål er lov. Er det spørsmål som krever større diskusjon så opprett en egen tråd for det.

Ja, det går ut over uskyldige tredjeparter. Nei, vi kan ikke gjøre noe med det. Jeg/vi kan ikke moderere og sette egne regler for enkeltmedlemmer. Vi er nødt til å forholde oss til regler som gjelder alle parter. Derfor jeg innførte denne regelen i tråden her. For å skape minst mulig støy for den allmenne bruker av tråden så jeg ingen annen utvei.

1. Jeg syns det er litt unødvendig med egen support-tråd for FM.

Burde heller anvist til community.sigames.com for store ting.

Dog er jeg enig med deg at det ble alt for mye en periode..

2. Man kan også opplyse om Ignorering av bruker. Dette er jo rimelig enkelt, og

gjør at en tredjepart i ekstreme tilfeller som den nevnt ikke trenger å være tredjepart

i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Bør man høre på rådene til støtteapparatet før en match?

Det står i pressekonferansingene at kan skrive inn egen kommentar, men den virker ikke.

Jeg hadde 17 kamper uten tap, med bare 3 innslipp, og mange scorte mål, så var jeg på vei til å tape mot AV i cupen, jeg fuglte rådene til Assistenten min, som har fungert bra, og da gikk alt ræva. Jeg lurer på om det er en BUG det tapet, for å forsikre meg så logget jeg ut, og startet på nytt, da vant jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...