Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javisst ja. Nå begynner gutten på Valdres å bli litt overlegne. Vi har vunnet de fleste siste kampene med kalassifre. Akkurat nå spiller de mot Mjølner. Før kampen hadde Ivar Morten Normark vært ute og slengt med leppa om at vi maks kom midt på tabellen. 50 sekund inne i kampen lobber Thiago Martins ballen i mål. Gilberto prøvde seg også på en frekk lobb noen minutter etterpå. Den gikk i tverrliggeren. Vi får se om de fortsetter på denne måten.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som får en halv stjerne på Maskinens Ytelse (eller hva det stod) når man skal starte et nytt game? Jeg har nøyaktig samme pc som jeg spilte FM2010 med og det gikk helt fint. FM2011 derimot går altfor sakte, selv med liten spiller database.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kun England som spillbar liga. Merkelig hvor mye mer det skulle kreve. Bruker 3-4 sekunder for å sette opp hver spiller når jeg tar ut et lag.

Hva med å skrive specs, skal vi gjette problemet helt ut av det blå? Det er nok pcen din som er moden for utbytte vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som får en halv stjerne på Maskinens Ytelse (eller hva det stod) når man skal starte et nytt game? Jeg har nøyaktig samme pc som jeg spilte FM2010 med og det gikk helt fint. FM2011 derimot går altfor sakte, selv med liten spiller database.

Jeg får 2 stjerner eller noe slikt med liten database og en liga. Dette blir jo litt kjedelig, så jeg måker på med noen flere ligaer og middels database. Har en halv stjerne da. Men jeg kan ikke si at jeg merker dette som tregt...

Lenke til kommentar

Ah, 3,5 stjerner med 20 ligaer fra 10 land med large database på min lille 1,5 kg laptop <3 Føler det er utrolig viktig med mange ligaer for å få reagens opp på et realistisk nivå, iallefall nok til å fylle opp en liga på et godt nivå. Sabla god investering ass.

Jeg spillte med en Acer 5920 G med 1,5 ghz dualcore for fram til et år siden. Da hadde jeg TREIG flyt, med noen få ligaer. Så etter 6-7 år så var lagene så og si halvtomme for kvalitetspillere da mange av de beste var lagt opp eller blitt eldre uten at talenter hadde kommet inn.. Elendige backer og midtbanespillere florerte i premier league. Nå har jeg bare spillt 7 måneder på FM11, men allerede har jeg sett tegn til gode reagens. Hoper det holder hele veien!

Hvordan er deres reagen situasjon etter noen år? Jeg regner med at de fleste klarer å skaffe seg selv gode regeans, men hvordan går det med konkurrentene? Har de gode nye spillere? Hvis ikke blir det rett og slett for lett etterhvert.

Lenke til kommentar

Fryktelig irriterende at motstandere gjennomskuer taktikken så fort. Det er totalt urealistisk. Alle vet f.eks. hvordan Barca spiller, men bare fordi man vet det betyr ikke det at drittlag i La Liga plutselig begynner å spille mye bedre mot de. Ellers synes jeg det er veldig lite som funker bra taktisk i forhold til en del tidligere spill. Blir mye prøving og feiling til man finner noe som funker, uten at det er noen logisk grunn til at akkurat den taktikken skal funke noe bedre enn det man tidligere har prøvd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...