DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg mener han skal gjøre det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, jeg er ganske sikker på at han fortsetter som egenutviklet ja. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Takk! Da prøver jeg Har altfor mange utlendinger på laget pga norske spillere suger, så jeg må egenutvikle masse spillere for både nå og fremtiden. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Van Persie tullet må være en bug, han scorer jo uansett. To siste kampene så har han ikke klart en dritt mot meg, men så blir det straffe og han scorer. Så møter jeg de igjen, nok en gang klarer han ingen ting, hva skjer? Jo forsvaret driter seg ut så han kommer alene mot keeper. Er jo helt umulig å stoppe han fra å score... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Thomas Zokolowski (??) og Cato Hansen gjør det ganske godt for meg iallefall. Er i tysk 2 og har vunnet serien og er garantert opprykk. Yaw hentet jeg fra Brann til FCK når jeg begynte spillet (var der først) og han kom på årets lag, lå på over 7.70 i snitt og ble solgt nå mens jeg er i Tyskland til et storlag (husker ikke navnet i farten) for 80millioner. Jeg kjøpte han for 9 mill fra Brann. Gøyt i Freiburg. Cisse (spissen) er vel over 30 mål så langt i sesongen Fikk tilbud på 240 millioner som jeg sa nei til. De selger han vel etter jeg slutter i klubben (etter opprykk), men artig å beholde han Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som vet om en spiller fortsetter å utvikle seg som en egenutviklet spiller hvis du sender han på lån? Joda, enhver spiller som signerer for klubben din før fylte 18 år vil oppfylle UEFA-reglene om HomeGrown At Club i løpet av 3 år. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvordan er det egentlig å ha på 3D i lengden...? Blir det mye irriterende, urealistiske mål, gjentakelse ? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke noe mer urealistiske mål enn i 2D, evt virkeligheten. Vet av en som ble så sur at han avinstallerte FM11 etter at en av spillerne hans slo et tilbakespill mellom stengene mens keeper hadde gått opp på corner (resultat: Selvmål), men dette har jo Van Der Vaart gjort i virkeligheten også, så det KAN skje. Eneste som er litt ensformig er målfeiringene (er vel bare 4-5 forskjellige). For å si det sånn, det er herlig å se på Barcelona når Messi, Iniesta og Xavi slår klikk-klakk gjennom motstanders forsvar. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som klarer å selge spillere til en høy pris? Når jeg skal kjøpe en spiller så må jeg alltid ut med mye mer enn han er verdt, mens når noen skal kjøpe fra meg får jeg så vidt over hva verdien er på han. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vel. Det jeg forteller/bedrar meg selv med, er at spilleren jeg vil kjøpe mest sannsynlig er tenkt å gå rett inn på førstelaget/være en solid forsterkning (hvem kjøper vel søppelspillere? *HOST*ROYHODGSON*HOST*), mens spilleren jeg vil selge er søppel og en jeg ikke behøver. Selger svært sjelden stjernespillerne mine, for å si det slik. Prøv å kjøpe en transferlistet reservelagsspiller fra Macclesfield Town, så skal du se at du må ut med mindre enn verdi Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg driver å prøve å selge Neymar, som strengt tatt ikke er en søppelspiller. Jeg har ikke transferlista han, men klubber er alltid interessert i han. Jeg har to talenter på vei opp, så vil gjøre plass til de, så vil derfor selge Neymar. Jeg syns at 150 mill ikke er nok til at jeg gidder å selge han... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gjelder å være lur i forhandlingene. Hvor mye er han verdt? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 150 mill, trenger i grunn ikke mer enn 200 mill, men de nekter å by mer enn 150. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Du har prøvd med summer som 160 og 170 også, vil jeg tro? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, fikk ett på 165 fra Barca, men meh... Hvis jeg hadde prøvd så hadde jeg måtte gi ihvertfall 300mill. Ser nok ut som Neymar blir i troppen ett år til, så må han bort^^ Tjener penger på han uansett, fikk han for litt utrolige 47 mill... Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Etter 3 sesonger i Liverpool med en fantastisk stall fikk jeg tilbud fra Inter i Serie A. Jeg takket ja og ble der til to seriekamper var spilt, da sa jeg opp jobben, synst personlig det var kjedlig og spille i Italia og ville tilbake til England. Jeg dro på ferie til 1 Desember og kom hjem til mange jobbtilbud, takket nei til alle sammen. Da jeg så at Wigan hadde sparket manageren sin, søkte jeg og fikk jobben. Skal nå redde Wigan fra nedrykk, noe som kan bli en vansklig jobb med tanke på den stallen jeg har for øyeblikket. Fikk jobben 3 Februar så jeg rakk akkurat ikke og handle. Vant forresten 2 pl gull, ligacupen og charity shield iløpet av mine sesonger i pool, angrer stort på at jeg forlot klubben! Hadde en fantastisk stall og kunne sikkert vunnet alt som var og vinne denne sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, fikk ett på 165 fra Barca, men meh... Hvis jeg hadde prøvd så hadde jeg måtte gi ihvertfall 300mill. Ser nok ut som Neymar blir i troppen ett år til, så må han bort^^ Tjener penger på han uansett, fikk han for litt utrolige 47 mill... Husk at jo lengre du venter, jo mindre får du for han pga kontraktstiden. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvordan er det egentlig å ha på 3D i lengden...? Blir det mye irriterende, urealistiske mål, gjentakelse ? Selv liker jeg å ha 3D, for å se hva som skjer. Det er ikke alltid det er så lett å se hva laget gjør som er feil (se tidligere poster), men det er interessant å se litt hvordan spillerne arbeider. En ting jeg ikke fatter er hvorfor mine spillere med 15 både i akselerasjon og hurtighet klarer å bli passert av andre spillere når de jakter på ball. En annen ting jeg syns er litt pussig er at siden jeg synes pressekonferansene er en slitsom affære så setter jeg assistent-treneren min til å gjøre disse. Selv om han har 15 i sosiale ferdigheter og greier mislikes jeg av journalistene. Er det fordi jeg ikke gidder snakke med dem, kanskje? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som vet om Martin Galvan blir skikkelig god, og verdt masse penger? Er visst et stort talent, og jeg føler jeg fikk han rimelig billig for 20mill Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Galvan har vært talent på hvert jævla spill, men jeg synes han har blitt dårligere de to siste versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå