DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Passe inn i laget som i at de strør han med pasninger og han scorer som fy. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Passe inn i laget som i at de strør han med pasninger og han scorer som fy. Mao at han som enkeltspiller fungerer bra... Var du en driblefant når(hvis) du var aktiv selv ? ;-) Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Leder ligaen med 13 poeng, så tenkte jeg skulle spare en del spillere til CL kampen som kommer, da gikk det mildt sagt dritt. Hadde ikke sluppet inn mål på 10 kamper, ble 3 i denne kampen hjemme mot Villa + at jeg fikk 2 røde kort Endret 12. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Setter dere opp trening/treningsopplegg selv eller bruker dere det som er standar og hører på hva trenerene har å si om individuelle treningsopplegg osv? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Pleier å sette opp selv. Siden jeg kun setter opp selv vet jeg ikke om det er noe særlig å hente på det. Pleier å høre på trenerne ja, om jeg ikke er helt uenig. F.eks om en trener mener at Torres bør forbedre markeringspillet sitt, så driter jeg jo såklart i det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Passe inn i laget som i at de strør han med pasninger og han scorer som fy. Mao at han som enkeltspiller fungerer bra... Var du en driblefant når(hvis) du var aktiv selv ? ;-) Eier ikke teknikk og dribleferdigheter, så nei. Hadde dog en jævla fart da. Ble ofte "snakkes" til forsvaret og så var jeg borte. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Løpe om kapp eller? Slår du meg, kan du få en is. On-topic: Begynte som trener i Ham-Kam, er døtte meg trener i Milan nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Løpe om kapp eller? Slår du meg, kan du få en is. Da må jeg i så fall trene meg opp en del igjen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg prøver meg på en firmaliga nå, som en bruker på FMNorge har laget. Valgte AT&T og serien begynner nå. Litt artig konsept om man er lei vanlig spilling. Screenshot av laget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Er denne Babacar virkelig så god irl som han er på spillet? Eller er han bare op på FM? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Etter hva jeg har forstått spiller han fast på Fiorentina i en alder av 17 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er sterkt! Vedder på at han har fysikk som en 30-åring da, skulle hatt det selv! Lenke til kommentar
amunds Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Er denne Babacar virkelig så god irl som han er på spillet? Eller er han bare op på FM? Denne sesongen har Babacar 2 kamper fra start, 6 innhopp og 0 mål. Spilt 271 minutt. edit: "i år" = "denne sesongen" Endret 12. januar 2011 av amunds Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Da er det jeg har hørt feil. Han spilte i alle fall hele kampen mot Brecia på lørdag. Endret 12. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
amunds Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hadde vært fornøyd hvis jeg hadde vært 17år, og startet 2 kamper for Fiorentina denne sesongen... ;-) Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som har forslag til en venstre ving til Rosenborg for maks 13 mill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vingaard! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Screenshot av laget? + Fernando Gago som ikke har spilt noen kamper enda. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Edit: det som er spennende nå er om jeg klarer å ødelegge den inntil videre gode formen og moralen i klubben ved å sette Flavio Maestri og en 23 år gammel ok italiener ned på b-laget. Jeg tenker de skal få spilletid, men de ble sure og ville snakke med meg om dette. Du må "aldri" sette "stjerner" ned på B-laget, bare gjøre de tilgjengelige. :-) Hehe. Jeg har forstått det. Men det virker på meg som probleme er at de ikke bruker stjernene som jeg gjør tilgjengelig for dem. Og jeg gidder ikke å styre b-laget i tillegg. Så da ble det på dette viset. Flavio legger forøvrig opp etter denne sesongen, så da får det gå greit om han spiller der. Ellers har jeg nå, for første gang i andre divisjon, fått en agent på tråden. Han har en polsk herremann han vil selge meg. Det var faktisk jevnt over utrolig mange gode spillere som ble tilbydt når jeg holdt på med Mjøndalen i første divisjon. De fleste hadde et start krav. Denne agenten her ville ikke gi meg noe startkrav. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Noen som vet om en spiller fortsetter å utvikle seg som en egenutviklet spiller hvis du sender han på lån? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå