spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vel, såpass vet jeg ihvertfall^^ Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Vel, såpass vet jeg ihvertfall^^ Ja.. Det regnet jeg med.. Er bare for å trekke linjene.. :-p Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hehe^^ Pokker, nå har United begynt å vinne litt igjen, så når er Bruce bare "usikker"^^ Endret 10. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hehe^^ Pokker, nå har United begynt å vinne litt igjen, så når er Bruce bare "usikker"^^ Jeg har hele tiden hatt jobben usikker helt siden jeg fristed Ferreira til å bli trener, sank moralen til Drogba enda mer, og sendte mange unggutter billig ut, jeg er ikke den MEST likte, for å si det sånn. Men så klarte jeg å overbevise styret om å gi meg mere tid <3. Jeg driver å oppgraderer 2 ting, nå. Og har bare brukt ca 300 av 700 mill i overganger :-) Styret er veldig medgjørlig. Jeg angrer dog på at jeg brøt kontrakten med Westerlo, da Westerlo va eneste samarbeidsklubb ang arbeidtillatelseproblemer, jeg lurer på hvorfor det er så lite jeg kan ta opp med styret nå, ikke alle er tilgjengelige, hvorfor? Har så mye å dele. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå har jeg splittet ut et support-spørsmål. Jeg innfører samtidg på diktatorisk vis en ny regel for tråden: Ingen support! Enkle spørsmål er tillatt, men større ting tas i egen tråd. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Takk Lars. Var faen meg på tide! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er en del innlegg som inneholdt både svar på supportspørsmålet og ontopic. Disse er flyttet. Desverre har jeg ikke mulighet til å splitte individuelle innlegg. Jeg kan bare flytte dem. Forøvrig er det en del som kommer til å forsvinne helt. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Og disse postene er??? ON-Topic: Hvorfor kan jeg ikke lenger snakke med styret, jeg kan snakke med dem om tillate trenere og fysio, men ikke noe annet lengre. Bildene virker. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Og disse postene er??? ON-Topic: Hvorfor kan jeg ikke lenger snakke med styret, jeg kan snakke med dem om tillate trenere og fysio, men ikke noe annet lengre. Bildene virker. Er en cooldown på de fleste spørsmål/krav til styret.. Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det betyr? PS. Når jeg kjøpte spillet, satte inn platen, så sto det: Via Steam og alternativt via DVD. Det betyr altså siden Steam er Internett, så trenger jeg ikke Platen min lenger, jeg kan like godt kaste PLATEN, fordi SPILLET er lastet inn på Steam? Og Steam er på Internett, så jeg kan bare søke på Steam på Google, og logge inn på brukern min der, og finne spillet? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det betyr? PS. Når jeg kjøpte spillet, satte inn platen, så sto det: Via Steam og alternativt via DVD. Det betyr altså siden Steam er Internett, så trenger jeg ikke Platen min lenger, jeg kan like godt kaste PLATEN, fordi SPILLET er lastet inn på Steam? Og Steam er på Internett, så jeg kan bare søke på Steam på Google, og logge inn på brukern min der, og finne spillet? Hvis du har registrert CD-key'n på STEAM betyr det at du kan laste ned STEAM å få tilgang til FM gjennom STEAM ja. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ah så deilig, vant ligacup finalen mot ett toppa City mot mitt ungomdslag + noen få veteraner som får lite spilletid til vanlig Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Noen flere som har prøvd seg på å hente James McCarthy? Wigans unge DM, MC, AMC, MR. Har ham i Liverpool nå, og ble månedens unge spiller i september med et par spektakulære oppvisninger. Fikk en del spilletid med Gerrard og Meireles skadd, og har også brukt ham på høyrevingen i nød. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Det betyr? At du må vente en stund til du kan spørre på nytt?? Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvor lenge vente da? Hvis jeg spør om noe annet nå, uansett resultat på svar, må jeg vente ENDA lengre da? Har spilleren NOEN gang hatt noen trenere, ansatte etc. å anbefale? Eller er det bare en ekstracrap for å gjøre spillet mer ekte? Som ikke virker, lizm? Nathan Politt, Vrsaljko og Tiago Alves, er de beste talentene, hva baserer du på Babacar? Han er kanskje bedre enn dem? Kankje yngre, ikke bryr jeg meg. Men om han har mer POTENSIALE, eller har mere TALENT, hvor er beviset for det? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Å, gidd om spørr om ALT, Yamas! Nå har du fått deg en spørretråd, gå dit. Det er den veien! --> Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Etter nepen sine hjernedøde kommentarer bl slettet, forsvant over ti sider av tråden , det sier litt.... On topic: Noen som bare spiller en sesong og så flytter til neste land/klubb? Jeg begynte med FCK, vant serie og cup med stor margin, ble slått ut av Europa av Arsenal. Gikk derfra til tysk nivå to,hvor jeg nå er garantert opprykk til første nivå med ca 10 kamper igjen da jeg har 70 pluss poeng og ingen tap i serien, og nærmeste har over 30 poeng mindre en meg. Prøvd å søke landslagsjobber i mindre land men bare får avslag, blir det kanskje lettere når klubben min kommer til øverste nivå i Tyskland? Hadde håpet jeg kunne avslutte her også etter et år med både cup og serie seier. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har en slik game på gang nå. I skrivende stund er datoen 25.06.2018, og jeg har som tidligere nevnt startet i Kongsvinger, dratt videre til Rosenborg, så West Ham, deretter tilbake til Kongsvinger før turen gikk til Valladolid. Fikk jobben som trener for Norge for ca. et halvt år siden, og hele saven har vært morsom hittil. Det frister litt å dra videre, men potensialet i Valladolid er ganske stort. Får bare se an hvilke jobber som blir ledige. Skulle ønske jeg startet med flere ligaer enn Norge, Sverige, Danmark, England og Spania nå, for da skulle jeg meget gjerne dratt videre til Italia, Frankrike eller Tyskland =/ Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Hvor lenge vente da? Hvis jeg spør om noe annet nå, uansett resultat på svar, må jeg vente ENDA lengre da? Har spilleren NOEN gang hatt noen trenere, ansatte etc. å anbefale? Eller er det bare en ekstracrap for å gjøre spillet mer ekte? Som ikke virker, lizm? Nathan Politt, Vrsaljko og Tiago Alves, er de beste talentene, hva baserer du på Babacar? Han er kanskje bedre enn dem? Kankje yngre, ikke bryr jeg meg. Men om han har mer POTENSIALE, eller har mere TALENT, hvor er beviset for det? Hvem gidder å bytte klubb? Man er i samme klubben hele tiden. Nå er jeg på en annen PC. Men det holder altså bare å gå inn på Stream.com logge på, og spille FM. Det tar ikke da mye plass på DENNE PC'en? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå er jeg på en annen PC. Men det holder altså bare å gå inn på Stream.com logge på, og spille FM. Det tar ikke da mye plass på DENNE PC'en? du må laste det ned på de maskinene du skal spille på... men kan være logget på din steam-konto bare et sted av gangen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå