Gå til innhold

FM11: Football Manager 2011 - Diskusjon og pratetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såpass ja... Har disse bare erstattet lagene som finnes med spillerne som tilhører ?

Nei, han har fjernet Luxemburg og laget "landet" Verden. Der har han tre divisjoner + cuper. Alle lagene starter uten ekte spillere og med store budsjetter, så man må hente spillere selv.

Lenke til kommentar

Såpass ja... Har disse bare erstattet lagene som finnes med spillerne som tilhører ?

Nei, han har fjernet Luxemburg og laget "landet" Verden. Der har han tre divisjoner + cuper. Alle lagene starter uten ekte spillere og med store budsjetter, så man må hente spillere selv.

Snakker vi da "grå" spillere, eller uekte navn ?

Er alle andre spillere bare free agents da eller ?

(Kunne sikkert lest meg til dette selv...)

Lenke til kommentar

Ikke grå spillere nei, bare regens liksom, genererte spillere på a-, reserve- og u18-laget. Andre spillere spiller på lagene de spiller på til vanlig, så du må kjøpe alle spillerne du vil ha.

Regner med at man har brukbart med cash da ?? :-)

Lenke til kommentar

Hvordan er reglementet i forhold til plasseringer i CL gruppa? Det er først innbyrdes oppgjør, også målforskjell hvis lagene har vunnet en hver mot hverandre? Jeg var i en gruppe med Valencia, vi vant en kamp hver mot hverandre. Jeg fikk 12+ i måforskjell og de fikk 9+, så hvorfor kom jeg på andre plass og de på første?

Lenke til kommentar

Hvordan er reglementet i forhold til plasseringer i CL gruppa? Det er først innbyrdes oppgjør, også målforskjell hvis lagene har vunnet en hver mot hverandre? Jeg var i en gruppe med Valencia, vi vant en kamp hver mot hverandre. Jeg fikk 12+ i måforskjell og de fikk 9+, så hvorfor kom jeg på andre plass og de på første?

I innbyrdes ligger også målforskjell(1) og hjemme/bortemål(1)...

1. 1-0 hjemme og 0-2 borte - så taper du.

2. 3-1 hjemme, og 0-2 borte, taper du.. :-)

Aha^^ Da stemmer det da :) Forsvaret sugde sånn passe i hjemmekampe, alle fire måla i den CL gruppen kom der ;)

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Heheh, jeg trodde bare ikke at måforskjell i innbyrdes gjaldt også^^

Nå sitter jeg bare å håper at Seve Bruce får sparken i United, vinner alt lett med Tottenham og er forerdelig å se United ligge på 10.plass :) Får håpe jeg får jobben da...

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...