spicedgold Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Babacar har blitt veldig god for mitt Tottenham lag, men beste, tja... Man har jo Hazard og... hmmm..^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Babacar uten tvil av de jeg har sett så langt. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Vrsaljko er definitivt ikke det største talentent etter min mening, men det er nok Babacar som er den beste ja. Men favorittspilleren er defenitivt Hulk, måla bare renner inn med han på topp. Endret 10. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Må si at Atletico Madrid viser seg å være en utfordring i La Liga. De er det laget jeg sliter desidert mest mot. Mer enn Barcelona og Real Madrid. Endret 11. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Italia er seriøst kun en stk lang skade. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg prøver meg på en firmaliga nå, som en bruker på FMNorge har laget. Valgte AT&T og serien begynner nå. Litt artig konsept om man er lei vanlig spilling. Endret 11. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Driver forresten å speider på Gary Cahill. Tvilsom til kjøp. Endret 11. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Går rimelig greit i firmaligaen og. 13 spilte kamper, 11 seiere og 2 tap. Babacar og Lukaku imponerer. Endret 11. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Går rimelig greit i firmaligaen og. 13 spilte kamper, 11 seiere og 2 tap. Babacar og Lukaku imponerer. Hvordan er denne Firmaligaen organisert ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan er denne Firmaligaen organisert ? http://www.fmnorge.com/forum/viewtopic.php?f=223&t=16194 Veldig tidlig versjon enda, men litt artig konsept. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Såpass ja... Har disse bare erstattet lagene som finnes med spillerne som tilhører ? Nei, han har fjernet Luxemburg og laget "landet" Verden. Der har han tre divisjoner + cuper. Alle lagene starter uten ekte spillere og med store budsjetter, så man må hente spillere selv. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Såpass ja... Har disse bare erstattet lagene som finnes med spillerne som tilhører ? Nei, han har fjernet Luxemburg og laget "landet" Verden. Der har han tre divisjoner + cuper. Alle lagene starter uten ekte spillere og med store budsjetter, så man må hente spillere selv. Snakker vi da "grå" spillere, eller uekte navn ? Er alle andre spillere bare free agents da eller ? (Kunne sikkert lest meg til dette selv...) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ikke grå spillere nei, bare regens liksom, genererte spillere på a-, reserve- og u18-laget. Andre spillere spiller på lagene de spiller på til vanlig, så du må kjøpe alle spillerne du vil ha. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ikke grå spillere nei, bare regens liksom, genererte spillere på a-, reserve- og u18-laget. Andre spillere spiller på lagene de spiller på til vanlig, så du må kjøpe alle spillerne du vil ha. Regner med at man har brukbart med cash da ?? :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Regner med at man har brukbart med cash da ?? :-) Greit med cash ja. Jeg startet med AT&T og fikk 2 milliarder å handle for. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Driver å skal teste ut firma liga.. Noen som vet hvilken klubb som har mest cash? EDIT: Hvordan velger jeg den som liga? :O har gjort slik det stod på fmnorge... Endret 10. januar 2011 av stiff-leet Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan er reglementet i forhold til plasseringer i CL gruppa? Det er først innbyrdes oppgjør, også målforskjell hvis lagene har vunnet en hver mot hverandre? Jeg var i en gruppe med Valencia, vi vant en kamp hver mot hverandre. Jeg fikk 12+ i måforskjell og de fikk 9+, så hvorfor kom jeg på andre plass og de på første? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hvordan er reglementet i forhold til plasseringer i CL gruppa? Det er først innbyrdes oppgjør, også målforskjell hvis lagene har vunnet en hver mot hverandre? Jeg var i en gruppe med Valencia, vi vant en kamp hver mot hverandre. Jeg fikk 12+ i måforskjell og de fikk 9+, så hvorfor kom jeg på andre plass og de på første? I innbyrdes ligger også målforskjell(1) og hjemme/bortemål(1)... 1. 1-0 hjemme og 0-2 borte - så taper du. 2. 3-1 hjemme, og 0-2 borte, taper du.. :-) Aha^^ Da stemmer det da Forsvaret sugde sånn passe i hjemmekampe, alle fire måla i den CL gruppen kom der Endret 10. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Heheh, jeg trodde bare ikke at måforskjell i innbyrdes gjaldt også^^ Nå sitter jeg bare å håper at Seve Bruce får sparken i United, vinner alt lett med Tottenham og er forerdelig å se United ligge på 10.plass Får håpe jeg får jobben da... Endret 10. januar 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
amunds Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Heheh, jeg trodde bare ikke at måforskjell i innbyrdes gjaldt også^^ Blir "samme" reglene som gjelder i f.eks en Kvartfinale.. Det avgjøres jo med målforskjell og bortemål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå